AndroidHealthClinic

Tymen's log - V3.0 IMPROVE

We hebben bijna dezelfde stats :).. Keep on going! (P.S er zijn mensen dat moeten werken zaterdag :(.. Gelukkig heb ik gisteren benen al kunnen doen :))

• Topic Starter Topic Starter
schijten tijdens te training :haha:
Jammer dat je beetje motivatie miste..

ja dat kan dan gewoon als je thuis traint :)

beetje wel. maar ik heb vandaag voor genomen om kuiten en hams nog ff te doen :)

We hebben bijna dezelfde stats :).. Keep on going! (P.S er zijn mensen dat moeten werken zaterdag :(.. Gelukkig heb ik gisteren benen al kunnen doen :))

welkom in mijn log, ik had je reactie nog helemaal niet gezien.
mn stats liggen nu wat lager dan iets van een half jaar terug, maar ben onderweg om dat weer in te halen en er weer over heen te gaan :)

vanavond weer ff werken, stelt niet veel voor en verdient goed dus mij hoor je niet klagen.

anyway wel pijn in mn ass en quads :eek:

ff nieuw boodschappenlijstje gemaakt voor mijn homegym.

1x Triceps Touw (ook voor facepulls, altijd handig)
16,50 EUR
2x Korte halterstang glad 30 mm x 375 mm (ik heb nu met schroef sluiting maar dat is echt helemaal kudt!)
15,00 EUR
Lattrekstang 100cm - Ergo-Rubbergreep (ik heb al een latstang alleen die gaat tegen het plafond voor de chins)
24,90 EUR
PowerSports Gewichthefriem – Buffelleer (altijd handig voor zware sets squats of deadlifts)
19,90 EUR
Basic Line Dip-Ab Bars (eindelijk kan ik dan een keer dips doen :))
29,90 EUR

leuke aanvulling leek mij zo.

Ik zou voor een andere riem kiezen, heb er nu ook een met klittenband. Na wat een schijt ding vind k dat.

Kies een powerlift belt!
Zie: http://forum.dutchbodybuilding.com/f32/belt-bodybuilding-com-vs-goodlift-cz-265387/

Edit: je kiest er dus ook een met gesp, alleen in dat topic gaven ze aan. Dat een goeie riem overal even breed is.

deze is met gesp :)
http://www.fitness-seller.nl/product_info.php?info=p464{9}150_PowerSports-Gewichthefriem---8211--Buffelleer.html

Gewichthefriem van PS – Power Sports – uit echt buffelleer

Top design en hoogwaardig kwaliteitsleer

comfortabel echt buffelleer
dubbele, versterkte naad
hoogwaardige kwaliteit, lange levensduur
gesp met dubbele tong - chroom
optimale steunbreedte van 10 cm
kleur: natuur

MET ECHT BUFFELLEER XD

xercise Name Lifting

Barbell Bench Press: 60.0x10, 65.0x10, 65.0x8 (2de set ging het bijna fout) helaas geen pr
Dumbbell Incline Bench Press: 22.5x10, 25.0x9, 25.0x7 (pr)
Cable Cross Over: 15.0x10, 15.0x9, 15.0x7 (filmpje :)) (pr)

EZ Bar Triceps Extension: 30.0x10, 35.0x6 (pr)
Cable Triceps Pushdown: 30.0x9, 30.0x7 (pr)
Cable One Arm Tricep Extension: 12.5x8, 10.0x10 (negatief, triceps zaten echt super vol)

Lekkere training hoor kerel! 4 PR's is erg netjes!

Lekkere training hoor kerel! 4 PR's is erg netjes!

ja ik ben zeker heel tevreden, en met dat ik waarschijnlijk nog minder eet van onze Sniper :'(

nog steeds depressief, computer en trainen zijn nu de enige vluchtwegen voor mij, volgende week dinsdag pas weer een afspraak. het kon niet eerder, suck het zwaar titties. voor nu moest k het maar zo simpel mogelijk houden tot aan de afspraak.

Lekker getraint, home gym begint nu wel professioneel te worden lijkt me een goede investering.

Lekker getraint, home gym begint nu wel professioneel te worden lijkt me een goede investering.

ik kan er bijna alles in wat ik wil. alleen de machines zal wel niet echt wat worden. maar ik kan hooguit desnoods voor een paar maandjes weer de gym in :)

Lekkere training!

Laat staan als je vreet als een beest, dat je dan ook pr's neerzet als een beest!

Lekkere training!

Laat staan als je vreet als een beest, dat je dan ook pr's neerzet als een beest!

net toch maar ff post meal naar binnen gewerkt. had me post shake al binnen.
voor het slapen gaan ff wat brinta + 3 eitjes + 300 ml melk met 50 cc night prot

morgen eens shoppen in de super

Laatst bewerkt:
lol wat een bazen cable cross, zelf gebouwd?

lol wat een bazen cable cross, zelf gebouwd?

haha ja :') maar werkt wel prima :)
het enigste wat ik er nog aan aanpassen wil is het oplaadpunt voor de schijven. dat word een 30 cm buis van 30 mm met op het einde een rond schijfje metaal en bovenop een oog waaraan ik hem vast maak aan de kabel :)

Tymen weer aan de bak, thumbs up.

Nais! Dik 4 PR's!:thumbs:

net ff geshopped bij de super tegenover :D vis, kip, kwark, chocomelk, volle melk, rijst.

vanavond weer trainen, heb er zin in :)

wat ga je trainen?:) succes alvast

Terug
Naar boven