MuscleMeat

Tymen's log - V3.0 IMPROVE

Geen verkeerde mood..;)

• Topic Starter Topic Starter
Exercise Name Lifting

Barbell Deadlift: 100.0x10, 105.0x8, 100.0x8
Pullups: 65.0x10, 70.0x8, 65.0x10
Cable Seated Row: 30.0x10, 40.0x10, 40.0x8
EZ-Bar Curl: 32.5x10, 32.5x8
Alternate Incline Dumbbell Curl: 10.0x10, 10.0x6

ging best goed. normaal gesproken doe ik altijd 4 sets deadlift, maar mijn onderrug voelde niet lekker.

toch maar weer inkopen gedaan en gelijk ff post meal gegeten :)

faafjs.jpg

125 gr panga
200 rijst
sla

500 ml melk + 50 cc whey

cheers

Weer lekker aan het trainen, eten geslagen?

Nette deadlift!

lekker maaltijdje hoor :D

Beetje overdaad aan eiwitten in je post workout..;) Beter beetje spreiden! Als dat niet lukt, gewoon zo door gaan!~:thumbs:

hhhm rijst vervangen door pasta?

Denk eerder die panga filet weghalen en die naar de middag schuiven.

Je hebt al genoeg aan de whey en melk, dan voor het slapen gaan kwark en je zit al op 100+ gram eiwitten voor na de training.

Denk eerder die panga filet weghalen en die naar de middag schuiven.

Je hebt al genoeg aan de whey en melk, dan voor het slapen gaan kwark en je zit al op 100+ gram eiwitten voor na de training.

gan ga ik nu 150 gr panga + 200 gr rijst + 300 ml chocomelk eten/drinken :D

maar ik moet toch iets eten post training?!

vandaag model gezeten bij een oud klasgenoot (basis school). was vroeger altijd mijn "vriendinnetje" haha. maar damn wat is zij lekker geworden zeg :o als ik single was dan had ik haar echt wel gehit :)

een keer of 10

gan ga ik nu 150 gr panga + 200 gr rijst + 300 ml chocomelk eten/drinken :D

maar ik moet toch iets eten post training?!

vandaag model gezeten bij een oud klasgenoot (basis school). was vroeger altijd mijn "vriendinnetje" haha. maar damn wat is zij lekker geworden zeg :o als ik single was dan had ik haar echt wel gehit :)

een keer of 10

Dan eet je toch: Whey, sla, melk, rijst na de training. Is prima

Post je eetschema is

Dan eet je toch: Whey, sla, melk, rijst na de training. Is prima

Post je eetschema is

to be honest. ik heb niet echt een schema.... ik probeer op het moment gewoon zo veel mogelijk goede dingen naar binnen te krijgen.

maar wat nu readelijk steady is:

ontbijt: 500 ml melk + 50-80 gr brinta, 300 ml melk + 50 gr whey
middag eten wil nog niet echt lukken, maar meestal 4 sneden brood met melk of iets in die geest.

avond eten

post wo : 200 gram rijst + sla + 500 ml melk + 50 gr whey

voor het slapen gaan: 300 ml + 75 gr night prot + 3 eitjes
of nu dan weer 450 gr kwark

De maaltijden die je neemt zitten aardig vol met eiwitten. Denk dat je ontbijt wel zelfs iets teveel eiwitten is. Is bijna 100gram eiwitten?

Dan nog de maaltijden van 10u, 12u en 15u even regelen. En mss je eiwitten iets beter verdelen en dan moet het goed komen!

De rest van de maaltijden ziet er netjes uit!

Kleine tip, pannenkoeken minuutje magnetron 2 minuten eet je het op. En tada weer 3 a 400cal erbij :)

Nette training dude, ziet er goed uit.

Ben het met Dennis eens dat je ontbijt wat overdreven is, dat kan je beter verdelen over meerdere maaltijden.

Haha kicke man die zelf gebouwde cable cross:p

De maaltijden die je neemt zitten aardig vol met eiwitten. Denk dat je ontbijt wel zelfs iets teveel eiwitten is. Is bijna 100gram eiwitten?

Dan nog de maaltijden van 10u, 12u en 15u even regelen. En mss je eiwitten iets beter verdelen en dan moet het goed komen!

De rest van de maaltijden ziet er netjes uit!

Kleine tip, pannenkoeken minuutje magnetron 2 minuten eet je het op. En tada weer 3 a 400cal erbij :)

ontbijt is er echt ingesleten. miss wat minder whey?!

leuk idee van die pannenkoeken passen voorlopig wel ff in mijn schema.

thanx voor de input :)

Nette training dude, ziet er goed uit.

Ben het met Dennis eens dat je ontbijt wat overdreven is, dat kan je beter verdelen over meerdere maaltijden.

thanx thanx :D
eens kijken of ik wat maaltijden door de middag erin ga krijgen.
voorheen was ik voor 12 uur nog niet eens bij welzijn :) gaat veranderen

nou ff een updateje:
vandaag weer naar de psycholoog omdat ik het de afgelopen dagen ff helemaal niet meer zag zitten. ik had hem toen gebeld en hij gaf mij het advies : ga even heel erg basic en makkelijk leven. even geen school of moeilijke dingen. ik dacht oke chill zo kan ik wel even door tot het volgende gesprek. maar nu komt het, het was niet alleen tot aan het gesprek. het is voorlopig, tot dat ik de "basics" weer onder de knie heb. dus optijd in bed (11 uur, i failed i know), optijd uit bed. op tijd mijn meals naar binnen werken. en gewoon wat simpele dingen doen. zoals wat helpen in het huis, lekker trainen (:D), socializen enz.het klinkt heel belachelijk maar op dit moment gaat zelfs dit moeizaam.

als ik dat onder de knie heb, ga ik weer consequent 1 dag in de week naar school, en zo telkens door totdat ik consequent 5 dagen in de week ga.

alleen ik wil alles en het liefste wil ik dat gisteren nog. dat gaat niet. dat is mijn valkuil. ik moet kleine stappen nemen. maar dat hou je natuurlijk niet vol als jij die kleine stappen niet waardeert. dat is mijn 2de valkuil.

life is a b*ch.

aan de ene kant ben ik heel blij dat ik niks echt moet op het moment. maar andere andere kant voelt het als een zwakte... moeilijk moeilijk

Die whey bij je ontbijt erin houden maar gewoon 30gram nemen. Zo ook na het trainen is 30gram genoeg. Daarnaast kan je prima de 300ml melk weghalen.

Dan zit je nog op 50+ gram eiwitten.

Dan kan je in de middag 4 pannenkoeken eten + 500ml melk + 30 gram whey
= 50+ gram eiwitten, en iets van 7 a 800cals.

Terug
Naar boven