- Waardering
- 1.077
- Lengte
- 1m78
rug biceps, ty
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Weer lekker aan het trainen, eten geslagen?
Nette deadlift!

en het eten gaat ook steeds beter, met name in de avond. ochtend en overdag is het wat minder.Beetje overdaad aan eiwitten in je post workout..Beter beetje spreiden! Als dat niet lukt, gewoon zo door gaan!~
![]()
Denk eerder die panga filet weghalen en die naar de middag schuiven.
Je hebt al genoeg aan de whey en melk, dan voor het slapen gaan kwark en je zit al op 100+ gram eiwitten voor na de training.

als ik single was dan had ik haar echt wel gehit
gan ga ik nu 150 gr panga + 200 gr rijst + 300 ml chocomelk eten/drinken
maar ik moet toch iets eten post training?!
vandaag model gezeten bij een oud klasgenoot (basis school). was vroeger altijd mijn "vriendinnetje" haha. maar damn wat is zij lekker geworden zegals ik single was dan had ik haar echt wel gehit
![]()
een keer of 10
Dan eet je toch: Whey, sla, melk, rijst na de training. Is prima
Post je eetschema is

De maaltijden die je neemt zitten aardig vol met eiwitten. Denk dat je ontbijt wel zelfs iets teveel eiwitten is. Is bijna 100gram eiwitten?
Dan nog de maaltijden van 10u, 12u en 15u even regelen. En mss je eiwitten iets beter verdelen en dan moet het goed komen!
De rest van de maaltijden ziet er netjes uit!
Kleine tip, pannenkoeken minuutje magnetron 2 minuten eet je het op. En tada weer 3 a 400cal erbij![]()

Nette training dude, ziet er goed uit.
Ben het met Dennis eens dat je ontbijt wat overdreven is, dat kan je beter verdelen over meerdere maaltijden.

gaat veranderen
), socializen enz.het klinkt heel belachelijk maar op dit moment gaat zelfs dit moeizaam.