XXL Nutrition

Tymen's log - V3.0 IMPROVE

• Topic Starter Topic Starter
Die whey bij je ontbijt erin houden maar gewoon 30gram nemen. Zo ook na het trainen is 30gram genoeg. Daarnaast kan je prima de 300ml melk weghalen.

Dan zit je nog op 50+ gram eiwitten.

Dan kan je in de middag 4 pannenkoeken eten + 500ml melk + 30 gram whey
= 50+ gram eiwitten, en iets van 7 a 800cals.

nah ik moet gewoon iets meer carbs binnen krijgen. vette mag ook wat hoger. en beter spreiden :) ik zou ong op de 3500-4000 kcal moeten uitkomen, daarop gainde ik het beste :)

Pannenkoeken @ breakfast = +1!:D:meal:

Carbs = rijst/pasta uppen
Vetten = pinda's of noten uppen

Pannenkoeken @ breakfast = +1!:D:meal:

Carbs = rijst/pasta uppen
Vetten = pinda's of noten uppen

nah ik krijg in de ochtend geen vast voedsel weg. daarom eet ik al sinds klein af aan brinta.

zal ik vanmiddag nog ff quads delts trainen? aangezien ik vanavond kickboxtraining heb....

Kiekeboe tijmen! Alles wel kerol?

Kiekeboe tijmen! Alles wel kerol?

he ijzerbroeder :)

gelukkig mezijlf kunnen pushen om gewoon een middagmaaltijd te maken en eten. opzich is het eten nog niet zo een probleem. maar weet nooit wat ik moet klaar maken. en heb natuurlijk geen zin om iets heel moeilijks te koken.

anayway het is 2 boterhammen met dik pindakaas en 300 ml chocomelk.

dadelijk ff eten koken aangezien ma het druk heeft.

macaroni + aangebakken boterhamworst + kaas

waarom aangebakken???

ow ja :o ik eet vegetarisch dus heb daar de ballen verstand van, dacht misschien zijn het je kook kunsten :haha:

ff een vraagje, moet jij zelf ook al jouw eten betalen? Zo ja, hoeveel ben je er dan gemiddeld per maand aan kwijt?

ff een vraagje, moet jij zelf ook al jouw eten betalen? Zo ja, hoeveel ben je er dan gemiddeld per maand aan kwijt?

het meeste niet. soms koop ik wat extra's erbij. maar als ik het me moeder vertel dan neemt ze het meestal mee.

ik heb laatst een keertje boodschappen gedaan voor een week aan "extra" maaltijden, dus naast ontbijt avondeten en middag eten. daarvoor was ik al 15 euro kwijt. dusja... reken maar uit.

vandaag heb ik niet benen kunnen trainen... helaas. voeding was wel redelijk goed, had wat meer mogen zijn dat wel.
de reden dat ik mijn benen niet heb getrained is omdat ik erg last van mijn kniebanden. en voornamelijk links (mijn dominante been).
ben vandaag wel wezen zwemmen, uiteraard met vriendin. ik dacht een beetje baantjes trekken is vast goed voor de knieen, NOT.... dus wel een lekkere cardio work out > beetje meer carbs naar binnen gewerkt dus :P

nu ga ik bedcardio doen :banana:. een keer lekker op tijd op bed :)

Pak er :thumbs:

done that :D

vandaag was het zondag. en zondag is saai. vandaag niet :D

ik heb namelijk eens even wat recepten uit geprobeerd.

eerst heb ik brinta cake gemaakt erg lekker en makkelijk (op het succesvol laten bakken/garen na)
en even wat dingen met oats geprobeerd.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

rct0zp.jpg

best mooi toch :D

Ziet er inderdaad best eetbaar uit :D

Ingredienten?

Ziet er inderdaad best eetbaar uit :D

Ingredienten?

100 gr brinta
500 ml melk
10 eiwitten
1 heel ei

en voor de smaak
2 theelepels kaneel
wat zoetstof
snufje zout

je kunt er nog meer in doen voor de smaak zoals rozijnen, krenten, cranberries noem het maar op.

alleen het bakken lukt nog niet helemaal. wel erg lekker.
ik had het uit een topic, die had het 20 min in de magnetron op 650 watt gedaan. ik heb het 35 min op 600 wat en nog niet helemaal naar smaak.

Hoe komt dat kleine gaatje in die cake, pervert!
ziet er goed uit brah - daar zou ik ook wel eens een wat in willen steken.

Heb je trouwens last onder de knie schijf?

Hoe komt dat kleine gaatje in die cake, pervert!
ziet er goed uit brah - daar zou ik ook wel eens een wat in willen steken.

Heb je trouwens last onder de knie schijf?

hehehe. somehow is hij alleen op de zijkanten gaan rijzen :S en is er dus niks meer overgebleven in het midden :P

geen idee, ik gok van kickboxen :(

vanaaf denk ik dan maar even borst triceps. en morgen bekijken of ik kan squaten :)

Lijkt een soort spons, haha. Maar het smaakt goed? Misschien ook eens proberen.

he ijzerbroeder :)

gelukkig mezijlf kunnen pushen om gewoon een middagmaaltijd te maken en eten. opzich is het eten nog niet zo een probleem. maar weet nooit wat ik moet klaar maken. en heb natuurlijk geen zin om iets heel moeilijks te koken.

anayway het is 2 boterhammen met dik pindakaas en 300 ml chocomelk.

dadelijk ff eten koken aangezien ma het druk heeft.

macaroni + aangebakken boterhamworst + kaas

oei, kaas en boterhamworst? niet doen man! doe liever lekker veel kip erin. mijdt die slechte vetten toch gappie ;)

BTW: WTF??? Wat heb je nou voor vage kots gemaakt? jakkiebah.... :kots:

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven