XXL Nutrition

Tymen's log - V3.0 IMPROVE

• Topic Starter Topic Starter
Lijkt een soort spons, haha. Maar het smaakt goed? Misschien ook eens proberen.

zo smaakt het ook. ben nu mijn 2de cake aan het eten... ik kauw erop alsof ik een schuimrubberen teen slipper op aan het eten ben... daarnaast ben ik ook erg stoned vandaar dat het toch leuk is om te eten.

oei, kaas en boterhamworst? niet doen man! doe liever lekker veel kip erin. mijdt die slechte vetten toch gappie ;)

zo eet de fam het altijd. als ik er kip bijgooi dan krijg ik allemaal rare gezichten hahaha

BTW: WTF??? Wat heb je nou voor vage kots gemaakt? jakkiebah.... :kots:

xD brinta cake... althans soort van.

De ingredienten van die brinta cake doet vermoeden dat het best lekker is! Misschien wat slagroom erop doen...:orly:

O brother, stoned als 'ne garnaal - shame on you bro, logisch dat je twijfelt aan je zelf (in je heufd):trollface:

De ingredienten van die brinta cake doet vermoeden dat het best lekker is! Misschien wat slagroom erop doen...:orly:

het is ook serieus best lekker, alleen een beetje taai... morgen of overmorgen ga ik nog een cakeje bakken, hihi.

O brother, stoned als 'ne garnaal - shame on you bro, logisch dat je twijfelt aan je zelf (in je heufd):trollface:

nah staat er los van. daarnaast was dit ook echt weer na enkele weken zonder te hebben gezeten. wat mij overigens ook prima beviel.

training komt er zo aan. eerst even mijn kwark mixen.

eten ging best wel goed :)

*ff kokhalsen van de kwark*

12:00 (verslapen, geen melk dus eerst winkelen)
500 ml melk + 40 gr brinta
300 ml + 50 gr whey

14:00
ik gok 100 gr kipfilet + 100 gr rijst
een stuk brinta cake (50 gr gok ik)

17:30
2,5 hele aardappelen
100 gr beenham
sla

21:00
100 gr kip
100 gr rijst
200 ml choco
300 ml melk
30 gr whey

23:00
300 ml melk
450 gr kwark
15 ml roosvise suikervrij.

training:
Exercise Name
Barbell Bench Press: 30x20, 68.0x10, 73.0x6, 68.0x8 (2de set fail op rep 7 en geen spotter, y no teh deal :roflol:)
Dumbbell Incline Bench Press: 22.5x10, 25.0x8, 25.0x9
Cable Cross Over: 15.0x10, 17.5x7, 15.0x8
EZ Bar Triceps Extension: 30x7, 35.0x10,35.0x6 (eerst set vergiste ik mij, ik dat dat ik er maar 20 aan had hangen ipv van 30)
Cable Triceps Pushdown: 30.0x9, 30.0x8

al met al weer wat pr's al twijfel ik nog erg vaak over de volle rom, snelheid en techniek.

weer kwark eten :)

Grote stap vanaf 30kg naar 68kg of heb je daar geen last van?

Voor de rest nette pr's!

En geniet van die kwark! :heart:

Grote stap vanaf 30kg naar 68kg of heb je daar geen last van?

Voor de rest nette pr's!

En geniet van die kwark! :heart:

30 ff warm uppen. ff de beweging. al is het natuurlijk wel een heel ander gevoel. misschien om er eens een setje 50 er tussen te gooien. ik ben altijd zo bang dat ik me opblaas aan de sets, dat ik niks meer over hou bij wijze van spreken voor de werksets.

ik kan nu alles lekker chill bij houden in de grafiekjes van JEFIT. zal dadelijk wel ff een screener plaatsen.

ik heb het weer op gekregen maar lekker is anders.

hier een screener van me incline DB press
ik log pas sinds 3 weekjes in JEFIT maar op zich mooie weergave. elke oef is afzonderlijk te bekijken

vp8d2c.jpg

ai stagnatie bro :( effen een platformpje breken!

ik kom volgende week wel weer trainen
kon 2 weken niet komen i.v.m. k*tverslagen en k*ttoetsen :fuux:

Dat JEFIT is wel erg nice, leuk om je progressie zo te zien. Nette training ook weer, leuk volume op die bench!

Dat JEFIT is wel erg nice, leuk om je progressie zo te zien. Nette training ook weer, leuk volume op die bench!

thanx :D

ja echt super handig, als je een android of iphone/ipod kan je hem al gratis downen in de market of appstore.

waarom krijg ik altijd pas spierpijn in de na middag? ik word er bijna nooit mee wakker.

Ziet er leuk uit. Maar om mooie graphs te krijgen, moet je dan elke keer hetzelfde doen? Of convert ie een set van 3 maximale sets ook naar een estimate 1RM bijvoorbeeld?

Ziet er leuk uit. Maar om mooie graphs te krijgen, moet je dan elke keer hetzelfde doen? Of convert ie een set van 3 maximale sets ook naar een estimate 1RM bijvoorbeeld?

nop hij maakt alleen de 1rm uit de sets. hij eeft ook netjes aan als je dus een pr hebt gescoort in de set. maar maar meer reps in totaal op de oef geeft hij niet aan.

hmm

ziet er nice uit dat jefit.

btw 40 gr brinta sochtends??? ga je schamen. vind je het gek dat je niet aankomt :P

Ik begin me dag altijd met minstens 100 gram havermout.brint bevat nog minder macro's dan havermout ook voglens mij

hmm

ziet er nice uit dat jefit.

btw 40 gr brinta sochtends??? ga je schamen. vind je het gek dat je niet aankomt :P

Ik begin me dag altijd met minstens 100 gram havermout.brint bevat nog minder macro's dan havermout ook voglens mij

ja echt nice. sinds ik JEFIT gebruik......

ik weet niet of het 40 gram is. anyway wel 200 cc (gebruik mijn whey scoops)
probeer ook al wat vaker oats. alleen hoe eet jij ze? gekookt? laten weken of gewoon gebroken in een keer weg?

Training ging erg lekker :D ondanks dat ik gistern en vandaag niet echt goed heb gegeten.

haha me tante was me dikke armen aan het haten. ze vond het allemaal buiten proportie worden. k*t VOOR HAAR!!!!

Exercise Name Lifting
Clean: 10x50 ff warm worden

Barbell Deadlift: 15x50 100.0x12, 105.0x10, 105.0x8, 90.0x5 PR ten opzichte van de laatste training

Pullups: bw+5x10, bw+5x9, bw+5x5 volgens mij ook pr

Face Pull: 40.0x10, 40.0x12, 45.0x6 pr

V Bar Pull Down: 45.0x10, 55.0x10 allemaal nog te licht maar het is nog experimenteren hoe ik kan voorkomen dat ik ga vliegen en of alles het wel houdt :P

EZ-Bar Curl: 35.0x10, 30.0x10 ook pr (boink nu ook in mijn rechter onderarm mijn vasia gescheurd. nog meer bulten xD0

Alternate Incline Dumbbell Curl: 13.5x1(staand), 13.5x6 zittend

nu ga ik mijn kwark eten :)

Laatst bewerkt:
Lekkere deadlift!

Terug
Naar boven