MuscleMeat

Tymen's log - V3.0 IMPROVE

haha me tante was me dikke armen aan het haten. ze vond het allemaal buiten proportie worden. k*t VOOR HAAR!!!!

Nice :D Wel apart, grote letters k*t en HAAR in één zin.

Vind dat filmpje veel gezeik, veel ge-erger aan zn screenlock die er steeds opspringt en veel wazig gedoe, maar ga die app toch even proberen. Alleen een beetje pauper om met mn iphone in de gym te zitten, ben daar wel op tegen maar ach... Moet maar een keer om.

high rep DL's je moet er van houden

• Topic Starter Topic Starter
multi-quote doet het nog steeds niet dus dan maar zo.

@Dennis
dankje broeder :)

@McM
laat der lekker haten :D

ligt aan zijn phone, hij heeft schermlock heel erg kort staan. en hij laat heel veel functionaliteiten zien. alleen het instellen moet je gewoon lekker via de pc doen en laten syncen met je mobiel. in de gym hoef je alleen even je training schema/dag opzoeken en de eerst oef aantikken. daarna gaat alles vanzelf op het invoeren ofc na :P je kunt alles echt zo mooi bij houden.

@koen
ja ik ben er eigenlijk ook niet zo van. maar ik moest gewoon mijn pr breken. dan maar hoger in de reps....
volgende week gewoon 4 sets volmaken met 105 of zelfs 110.

schijt, dadelijk pas bloedprikken voor mn roa kuur. ik ben de hele ochtend al nuchter. word veel choco vandaag om de kcal hoog te houden.

nice dl
goed bezig weer gelukkig :)

Wat is roa?

o zag dat niet ga je aan de roa?
nice, deed me goed

idd wat is roa?:)

Roaccutane

Tegen acné maar is redelijk zwaar spul.

@ Mark

dankje, er zit meer in. alleen heb ik het gevoel dat ik me rug niet goed recht houd. en ik kan pomp niet goed onderscheiden van slechte form.

@McM, @mhl92
roa(ccutane)

bearellejonas al zei een middel tegen acne. niet dat ik het zo zwaar heb, maar het stoort mij dus wil ik er vanaf. eerdere "lichtere" middelen hielpen niet. dus stap ik nu naar de roa.

behoorlijk koppig spul dus vandaar dat eerst je nier en lever functies getest moeten worden.

vanaaf weer kickboxen, ff klappen uitdelen :D

Heb je Clindamycine Lotion geprobeerd?

Heb dat ook, werkt opzich prima. Het is niet helemaal weg jammer genoeg, maar vorig jaar zomer was het bijna weg.

haha mijn zus moest vandaag ook prikken. alleen die is een beetje panisch voor bloedprikken, of prikken in het algemeen.

ik mocht eerst. ging prima want ik heb overigens prima aderen. mede doordat ik altijd zo droog ben.

mijn zus heeft ook prima aderen. maar ze is gewoon erg bang, nog steeds, voor prikken.
ik was klaar dus me zus mocht, die moet dan ook liggend geprikt worden. en ja hoor na nog geen minuut kon moeders al even buurten in de prik kamer xD.

en na 20 minuten kwam het de kamer weer uit. ze was weer k o gegaan xD.

verder alles goed gegaan.

daarna wezen boodschappen doen. heul veul brinta, vis, chocomelk en rijst ingeslagen :D

Heb je Clindamycine Lotion geprobeerd?

Heb dat ook, werkt opzich prima. Het is niet helemaal weg jammer genoeg, maar vorig jaar zomer was het bijna weg.

nope. voorheen zat ik aan de doxycycline (lichamelijke antibioticum) en werkte wel een beetje maar het ging niet weg. en ik wil het weg hebben.

haha k o ???
Lijkt me wel heftig spul had het net even gegoogled, helemaal omdat het de acne in het begin kan verergeren. Hopen dat het na zo'n kuurtje helemaal weg blijft dan.

nope. voorheen zat ik aan de doxycycline (lichamelijke antibioticum) en werkte wel een beetje maar het ging niet weg. en ik wil het weg hebben.

Ben benieuwd wat het voor jouw doet, ik wil het liefst het ook gewoon helemaal weg hebben. Vraag me af of dat wel opweegt tegen de nadelen van roa.

hmm

ziet er nice uit dat jefit.

btw 40 gr brinta sochtends??? ga je schamen. vind je het gek dat je niet aankomt :P

Ik begin me dag altijd met minstens 100 gram havermout.brint bevat nog minder macro's dan havermout ook voglens mij
Fok..dan mag ik me ook gaan schamen met die 60g van mij..

als je nou in de cut zit, oke :P

maar ik zou er ieg niet op kunnen leven xd

ik eet het persoonlijk 100 gram havermout gekookt in melk of water. Kan je zo wegslobberen binnen 5 minute als je het tactisch laat afkoelen :)

Wat is lekkerder gewoon rauw met water of met gekookt water?

Arme zus :roflol:

ik was klaar dus me zus mocht, die moet dan ook liggend geprikt worden. en ja hoor na nog geen minuut kon moeders al even buurten in de prik kamer xD.

en na 20 minuten kwam het de kamer weer uit. ze was weer k o gegaan xD.

gewoon te hard gefeest op de verjaardag? :trollface:

Terug
Naar boven