MuscleMeat

Tymen's log - V3.0 IMPROVE

• Topic Starter Topic Starter
Ben benieuwd wat het voor jouw doet, ik wil het liefst het ook gewoon helemaal weg hebben. Vraag me af of dat wel opweegt tegen de nadelen van roa.

ik hoop het. moet nog afspraak maken met de dermatoloog.
wat doet het met de groei van je spieren dan? nog weinig over ingelezen :$

als je nou in de cut zit, oke :P

maar ik zou er ieg niet op kunnen leven xd

ik eet het persoonlijk 100 gram havermout gekookt in melk of water. Kan je zo wegslobberen binnen 5 minute als je het tactisch laat afkoelen :)

hhm eens proberen :D

Wat is lekkerder gewoon rauw met water of met gekookt water?

ik heb het eerder met alleen melk en wat whey en zoetstof gegeten, was wel goed te doen :D

hahaha altijd lachen

gewoon te hard gefeest op de verjaardag? :trollface:

nee.

laatste dagen weer slecht gegeten en nu ook erg last van me quads en enkels door kickboxen. was opzich wel een lekkere training.

Dat hoor ik te vaak bij jou tymen!!! :fuu::yarly:

ja slecht he. ik moet hier oplossingen voor gaan verzinnen. een of 2 keer per week maaltijden klaar maken voor de komende dagen en die in kant en klare bakjes doen.

vaak is de drempel dat ik geen zin heb om eten klaar te maken of ik geen idee heb wat ik dan moet eten.

t*ring k*tje bef! nog steeds enorme spierpijn in mn quads van het kickboxen :S :mad: daarnaast heb ik ook nog last van me enkel...

heel voorzichtig maar proberen te trainen vandaag :)

---------- Toegevoegd om 12:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:21 ----------

oh en me familie is me gaan haten omdat ik "te breed" werd.....

nja haters gonna hate zal ik maar zeggen.

ik wou dat mijn familie ging zeggen dat ik breed werd:p zie het als een compliment!

ik wou dat mijn familie ging zeggen dat ik breed werd:p zie het als een compliment!

nah zo fijn is het niet. maarja het resultaat is er dan wel.

shoulders

Seated Shoulder Press: 10x10, 10x40, 6x45, 8x45, 5x50, (staan)10x50 PR

DB Side Raise: 10x12,5, 10x12,5, 8x12,5 PR

DB Rear Delt Raise: 10x12,5, 8x12,5 PR

Front Raise: 2x10x12,5

zo ik was behoorlijk ****ed up toen ik aan de training begon. achteraf helemaal onterecht. had me boos lopen maken om iemand die het absoluut niet waard is. maar hij heeft me wel weer een stel pr's geholpen te halen. dus ik ben hem alsnog dankbaar :')

Lekker hoor PR, is zo iemand toch nog ergens goed voor hé:D

lekker getraind man, nette pr´s gezet:)

Deze PR's had je het over. Nice kerel :thumb:

Lekker hoor PR, is zo iemand toch nog ergens goed voor hé:D

toch wel :rolleyes: nah ga me verder niet over druk maken :)

lekker getraind man, nette pr´s gezet:)

thanx jaap

Deze PR's had je het over. Nice kerel :thumb:

haha toch maar ene kijkje nemen.

net weer even geprobeerd wat oats naar binnen te krijgen. de eerste 5 happen zijn eigenlijk wel lekker. maar daarna gaat het berg af xD... toch iets van 60 gr oats naar binnen geschoven en 500 ml melk gedronken.

60 gr oats is een mooi begin :)

10x50kg mp?

Damn sterk man.

yes brother, wel met knee drive.

vandaag weer eens lopen kokerellen.

100 gr oats
100 gr brinta
3 eiwitten
2 hele eieren
100 ml melk
theelepel kaneel

ff bakken in de pan. en die shit vult goed :o
eerst een helft opgegeten de andere eet ik morgen middag op.
ik heb er ook nog een pic van, upload ik later. eerst een goede daad verrichten > met mijn oma van 91 even naar het kerkhof.

training zit erop... update komt later :D

yes brother, wel met knee drive.

vandaag weer eens lopen kokerellen.

100 gr oats
100 gr brinta
3 eiwitten
2 hele eieren
100 ml melk
theelepel kaneel

ff bakken in de pan. en die shit vult goed :o
eerst een helft opgegeten de andere eet ik morgen middag op.
ik heb er ook nog een pic van, upload ik later....
Das een behoorlijk koolhydraatrijk cakeje geworden! Klinkt wederom erg lekker!!:D Kom maar door met die pica;)

Das een behoorlijk koolhydraatrijk cakeje geworden! Klinkt wederom erg lekker!!:D Kom maar door met die pica;)

ik een beetje alsof je brinta/oats eet, maar dan moet kauwen. volgende keer een beetje suiker erbij....

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
looks good hea

Exercise Name

Barbell Bench Press: 75.0x8, 70.0x10, 70.0x7 alle sets waren met laatste 2 reps spot.

Dumbbell Incline Bench Press: 25.0x11, 26.0x8, 26.0x5 (aids, schijven schoven er bijna af.)

Cable Cross Over: 17.5x10, 17.5x6, 17.5x6 eerste set staand, 2de en 3de set liggend op een bankje die incline stond)

EZ Bar Triceps Extension: 35.0x10, 37.5x6 haha die eerste set ging super lekker, stopte ik bij 10, dacht ik: ik kan nog wel 2 reps. fail ik bij de 11de rep xD)

Cable Triceps Pushdown: 35.0x8, 35.0x8 lekker hoor. 2de set was niet zo strikt

Cable One Arm Tricep Extension: 10.0x10, 11.5x8 p0mp.

al met al niet zo heel tevreden omdat ik naar mijn gevoel niet zo diep ben gegaan... although wel weer dik 4 pr's

---------- Toegevoegd om 21:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:43 ----------

oh en heb eindelijk een keukenweegschaal gekocht.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
zou morgen moeten arriveren, aangezien ik 5 minuten voor 15:00 heb besteld. en voor 15:00 bestellen is morgen in huis :trollface:

ziet er uit als een dikke pannenkoek :d
en voor je gevoel niet diep gaan en toch 4 PR's zetten.. beescht :P

Niet diep ben gegaan. Tik je, je borst niet aan?

Terug
Naar boven