AndroidHealthClinic

Tymen's log - V3.0 IMPROVE

• Topic Starter Topic Starter
ziet er uit als een dikke pannenkoek :d
en voor je gevoel niet diep gaan en toch 4 PR's zetten.. beescht :P

is het min of meer ook. vult echt ongelofelijk! een half op en ik zat echt vol. een ideale manier voor mij om aan me carbs te komen :D aan gezien het mogelijk te maken is en je het makkelijk mee kunt nemen.

elke training til ik weer meer en meer, maar toch elke keer twijfel ik aan form en ROM. terwijl ik tijdens de oef vaak wel bezig met met een goede form en rom.

---------- Toegevoegd om 21:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:54 ----------

Niet diep ben gegaan. Tik je, je borst niet aan?

meestal subtiel tikje in de sets dat ik weet dat ik de 10 makkelijk ga halen. maar in de sets die echt zwaar zijn is de negatieve rep aanzienlijk minder na 4 reps. en word het soms meer een bounce om aan mijn reps te komen.

Dat hoort niet, bouncen of niet de borst aantikken.
Langzaam spanning opbouwen en explosief drukken!

Ach weet je ook zelf wel, maar denk vertel het nog even :p

Mooie keukenweegschaal! Wat kostte die?

Dat hoort niet, bouncen of niet de borst aantikken.
Langzaam spanning opbouwen en explosief drukken!

Ach weet je ook zelf wel, maar denk vertel het nog even :p

ja je kunt net zo veel varieeren in je ROM als je leuk vind. maar ik weet een goede negatieve rep is erg belangrijk. ik zal speciaal voor jou volgende week met 1-2 sec negatieve rep doen.

Mooie keukenweegschaal! Wat kostte die?

18,98 met verzendkosten en al.
weegt tot 2 kilo.

Je moet doen wat jij leuk vind, ik gaf alleen een reactie erop hoe het zou moeten doen.
Bedoel als jij er op groeit hou ik je niet tegen :D

We hebben dezelfde weegschaal, haha. Het eten ziet er ook weer, emm.. sponzig uit:p!

We hebben dezelfde weegschaal, haha. Het eten ziet er ook weer, emm.. sponzig uit:p!

heeft kwa textuur wat van brood en cake weg :P

is het een beetje chill ding?

---------- Toegevoegd om 22:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:21 ----------

Wie niet?

Maar heb mezelf onderhand wel aangeleerd dat techniek altijd voor gaat.

ik ook tot een bepaald niveau, je zult me nooit halve roms zien doen.

Bevalt goed, niet te groot dus neemt niet veel ruimte in en het geeft het gewicht perfect weer.

pas maar op dat je niet in een ananas gaat wonen spongebob:trollface:
nette MP

is het min of meer ook. vult echt ongelofelijk! een half op en ik zat echt vol. een ideale manier voor mij om aan me carbs te komen :D aan gezien het mogelijk te maken is en je het makkelijk mee kunt nemen.

elke training til ik weer meer en meer, maar toch elke keer twijfel ik aan form en ROM. terwijl ik tijdens de oef vaak wel bezig met met een goede form en rom.

---------- Toegevoegd om 21:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:54 ----------

what the fock wat een bieflappen zijn die pannekoeken van jou. Romtwijfel-> filmpje :) Ik bounce heel af en toe met benchen maar nooit express. Meestal zo'n "oeps.." :o

Oh en ik vind die weegschaal maar niks. Hebben ze bij mn chick. Geef mij maar zo'n analoog ding met rood wijzertje en draaibare schaal :cool:

what the fock wat een bieflappen zijn die pannekoeken van jou. Romtwijfel-> filmpje :) Ik bounce heel af en toe met benchen maar nooit express. Meestal zo'n "oeps.." :o

Oh en ik vind die weegschaal maar niks. Hebben ze bij mn chick. Geef mij maar zo'n analoog ding met rood wijzertje en draaibare schaal :cool:

that my friend is a(n) oat/brinta pie.

http://www.youtube.com/watch?v=VjOKs7BmiWk
maar dan met mijn eigen twist.
makkelijk, voedzaam en best wel lekker.

de meeste van mijn reps zijn ook wel zonder bounce hoor :o

t*ring wij hadden eerst zo een ouderwetse met een wijzer... maar dat ding was nauwkeurig op 500 gram volgens mij :roflol:
vandaar een nieuwe. neemt overigens minder ruimte in en is wat moderner.

t*ring schijnbaar mijn wekker weer eens uitgedrukt in me slaap..... kwam weer om half 12 me bed uit rollen...

ontbijt:
800 ml half volle melk.
40-50 gram brinta
5 gram suiker
20 gr whey

Old school:rocknana:

Ik werk op een lab, weet niet beter dan dat er digitale weegschalen op de wereld zijn..;)

McM weegt zo

weegschaal.jpg

brb ff schijten na 5 minuten weer xD

@video; dat eet ik dagelijks, met een beetje melk word die wat luchtiger en wat fruit erbij voor wat smaak.:thumb:

Zou jam of appelstroop op die pannenkoeken smeren, zelfs pindakaas erop is lekker. Waarom neem je trouwens ipv suiker geen zoetstof?

Terug
Naar boven