XXL Nutrition

Tymen's log - V3.0 IMPROVE

Goeie training toch, maar die pre workout had dus niet het gewenste effect? Die stiff legged deadlift doe je die voor je hamstrings? Want ik moet ook weer is een deadlift invoegen in mijn schema. En voor je schouders doe je een press en een front raise? Geen side of leteral raise?

Vindt ook nog wel een goeie workout man!

• Topic Starter Topic Starter
Goeie training toch, maar die pre workout had dus niet het gewenste effect? Die stiff legged deadlift doe je die voor je hamstrings? Want ik moet ook weer is een deadlift invoegen in mijn schema. En voor je schouders doe je een press en een front raise? Geen side of leteral raise?

had wel een goed en juist effect :) alleen wel heftig xD
ja hij staat eigenlijk niet in mn schema maar ik deed niks voor hams en dat kan natuurlijk niet!
BB shoulder press
side raises
en soms ook nog rear db raises. alleen mn vriendin was het zeuren dat het lang duurde :P

Vindt ook nog wel een goeie workout man!

ja echt top. ik heb mijn squat 1rm van 123 naar 135 verlegt!

ik upload zo de picca's en filmpje van me 105*8

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

4pz8uv.jpg

filmpje is aan het uploaden

---------- Toegevoegd om 17:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:07 ----------

http://www.youtube.com/watch?v=qstNJJLuwVY

:banana: herdceur hoooo!

sorry let niet op de enorm oude kolere herrie :roflol: had ik ff nodig en me mobiel had ik nodig voor het filmen... dus dan maar een uber oud cd'tje :D

geluid loopt wel lekker sync xD ga ik naar beneden brul ik al xD

Lief kettinkje!

Nice zeg, die squats! Die van mij zijn nog lang niet zo soepel... en met alleen al de stang vind ik het ongelooflijk zwaar... werk aan de winkel

Lief kettinkje!

Nice zeg, die squats! Die van mij zijn nog lang niet zo soepel... en met alleen al de stang vind ik het ongelooflijk zwaar... werk aan de winkel

ik ben ook heel lief.... zegt mijn vriendin altijd.

haha alleen de negatieve rep zou wat langer mogen :)

nice filmpje zag er goed uit man!!

Squats zien er netjes uit!

"ik heb mijn squat 1rm van 123 naar 135 verlegt!"

Je bedoelt je theoretische 1rm?

nice squat, ook goed van je pr's

nice filmpje zag er goed uit man!!

Squats zien er netjes uit!

"ik heb mijn squat 1rm van 123 naar 135 verlegt!"

Je bedoelt je theoretische 1rm?

thanx heren :D

ja JEFIT rekend netjes uit wat je aan reps maakt welke max 1 rm daar aan zit.

heren ik moet jullie iets bekennen. ik ben echt dom.... zet ik een echt goede training neer op de benen, juistem het onderdeel wat al niet mijn sterkste kant is, ga ik de hele avond bier drinken en lig ik pas om kwart voor acht op bed.... ja niet slim dus... voor straf mag ik vanavond helemaal geen bier drinken op een verjaardag.

Kwart voor8????? Wat the **** heb je gedaan gast??

je hebt dezelfde broek als ik <3

Terug
Naar boven