AndroidHealthClinic

Tymen's log - V3.0 IMPROVE

• Topic Starter Topic Starter
that was the inch i just needed.

Exercise Name
Barbell Bench Press: 70.0x11, 70.0x8, 70.0x6
Dumbbell Incline Bench Press: 27.5x8, 26.0x6, 25.0x10
EZ Bar Triceps Extension: 36.0x10, 36.0x6
Cable Triceps Pushdown: 35.0x9, 35.0x6

kon helaas geen cross cables doen vanwege ruimte gebrek.

nog ff afmaken dan:
push up: 2*10*bw
oma fly's: 6*12,5 :roflol: wat een belachelijk zware oef xD
incline fly's: 12*12,5

amen :)

Lekker getraint, oma fly's wat de kak is dat nou weer. Die naam zegt eigenlijk al genoeg:p

oma fly's is lekker he!!!

Nette bench! Heb je trouwens spotter of niet?

nope mijn trainingsbuddy is gay (no homo) dus die was er weer eens niet :P

ik lag ook weer onder de stang :roflol:

failde op rep 9 van set 2..... wie niet waagt he.

Haha nice!

Dan rol je hem naar beneden en dan kom je overeind, of plaats je express geen sluiters zodat je wacht totdat het eraf glijd?

mooi he :) kan je echt op naaien :D

wil binnekort een crea + hmb stack gaan proberen, voor de fun. goed idee?

De oma fly's zijn lekker he! Ga ze er binnenkort ook maar weer is ingooien. Net volume op die bench ook weer! Gaat goed de laatste tijd hé?

mooi he :) kan je echt op naaien :D

wil binnekort een crea + hmb stack gaan proberen, voor de fun. goed idee?

Eerst je eten op orde, anders zijn supps zinloos

:trollface:

Maar, creatine vind ik sowieso wel een aanrader. HMB weet ik weinig van, als je lekker eet is het altijd een leuke toevoeging ;)

De oma fly's zijn lekker he! Ga ze er binnenkort ook maar weer is ingooien. Net volume op die bench ook weer! Gaat goed de laatste tijd hé?

eigenlijk moet ik ze gewoon weer in de training gooien. ik deed ze deze keer opdat ik niet kon cabelen...

alles gaat goed op het moment. het lijkt wel alsof ik hypertrofie heb op een jaarbasis. half jaar niks doen en dan weer aan de bak en je bent binnen notime op je oude niveau en gaat als een speer en doorheen. binnenkort ook ff wegen eens kijken wat me bw doet.

Eerst je eten op orde, anders zijn supps zinloos

:trollface:

Maar, creatine vind ik sowieso wel een aanrader. HMB weet ik weinig van, als je lekker eet is het altijd een leuke toevoeging ;)

eten gaat steeds beter :)
ook de drang om anyway om de 2/3 uur wat te eten word steeds groter :D
nu nog een beetje ritme erin.

[Link niet meer beschikbaar]
was me net aan het inlezen over HMB, klinkt interessant, zeker omdat het effect van de crea versterkt.

eigenlijk moet ik ze gewoon weer in de training gooien. ik deed ze deze keer opdat ik niet kon cabelen...

alles gaat goed op het moment. het lijkt wel alsof ik hypertrofie heb op een jaarbasis. half jaar niks doen en dan weer aan de bak en je bent binnen notime op je oude niveau en gaat als een speer en doorheen. binnenkort ook ff wegen eens kijken wat me bw doet.

eten gaat steeds beter :)
ook de drang om anyway om de 2/3 uur wat te eten word steeds groter :D
nu nog een beetje ritme erin.

[Link niet meer beschikbaar]
was me net aan het inlezen over HMB, klinkt interessant, zeker omdat het effect van de crea versterkt.

Oh oke nice!

Ja die link zag ik ook inderdaad, maarja dan staat er weer 300% spiergroei en 2,3kilo in 3 weken. Zou gewoon veel reviews lezen, onderzoeken zijn leuk. Maar heel vaak niet consequent.

Oh oke nice!

Ja die link zag ik ook inderdaad, maarja dan staat er weer 300% spiergroei en 2,3kilo in 3 weken. Zou gewoon veel reviews lezen, onderzoeken zijn leuk. Maar heel vaak niet consequent.

ff lekker door lezen dus :)

wil sowieso wat gaan ontdekken betreft supps

Goed dat je ben gegaan man :thumbs:

Haha ja das waar. Speelde bij mij heel erg mee afgelope down-periode! Wat ga je halen? Je hebt al een flinke speeltuin toch?

Haha ja das waar. Speelde bij mij heel erg mee afgelope down-periode! Wat ga je halen? Je hebt al een flinke speeltuin toch?

nu vreet het geen geld als ik een dagje niet ga trainen. toen ik in de gym trainde wel. maarja was nog steeds geen km lopen :P of fietsen.

ja ik kan er wel een paar uurtjes zoet in zijn soms. maar om ook diversiteit te waarborgen wat nieuw speeltjes erin he :P

ooh btw, ik heb mijn zus belooft mee te lopen in een survival run aankomende zaterdag. iets van 5-10 km ofzo. ergens in de achterhoek.
ik had dit al belooft sinds december. zij zou mee duiken (nieuwjaarsduik) alleen ze was ziek en kon het water niet in :( nja ik ben een man en breek me belofte niet :D

Terug
Naar boven