Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

"
Bwhaha die muziek, wtf ouwe
Wel nette set hee. Wel mooi meteen je herstel verkracht![]()

thanx heren
ja JEFIT rekend netjes uit wat je aan reps maakt welke max 1 rm daar aan zit.
heren ik moet jullie iets bekennen. ik ben echt dom.... zet ik een echt goede training neer op de benen, juistem het onderdeel wat al niet mijn sterkste kant is, ga ik de hele avond bier drinken en lig ik pas om kwart voor acht op bed.... ja niet slim dus... voor straf mag ik vanavond helemaal geen bier drinken op een verjaardag.
Ach, pin je daar niet op vast met die berekeningen.
En tja, zoiets is niet slim nee. Vandaar dat ik de laatste tijd gewoon bijna niet uit ga. Je kan het zonde noemen, maar elke kg die ik meer til op de bench/squat/deadlift ben ik blijer mee dan om op een zaterdag/zondag ochtend met een kater op te staan, en te balen over me fysiek of kracht.
nu is het zo als ik er een drink ik er ook wel meer lust 
nja laat ik het zo zeggen, dit laat ik me niet vaak meer overkomen...
het is gewoon moeilijk om nee te zeggen tegen een potje bier als je uit de "achterhoek" komt. niet dat ik zo slap in me schoenen sta. maar je word gewoon anders aangekeken als je niet gezellig een potje bier mee drinkt. als je een beetje in de smaakt wilt vallen dan heb je weinig keusnu is het zo als ik er een drink ik er ook wel meer lust
anyway ik sliep het hele weekend bij mijn schoonouders en wat stom ik had helemaal geen maaltijden meegenomen. domme eikel. daar hebben ze overigens niks fatsoenlijks in huis. dus ook mijn voeding was helemaal k*t!
maar met dit in mijn achterhoofd heb ik een motivatie om de komende tijd geen maaltijd te skippen en geen workout tot mijn max te gaan!!!
dus het komt helemaal weer goed! een belofte!

Klinkt alsof je dat als excuus gebruikt dat je uit de achterhoek komt. Heb zelf al bijna jaar geen druppel alcohol op en ben al 2 jaar aangeschoten/dronken geweest. Zo moeilijk is het niet
Ben benieuwd.
Niet de 1ste keer dat ik dit hoor
![]()

Wtf ben jij 2 jaar lang continue aangeschoten/dronken
Sinds ik aangeschoten/dronken ben...![]()

say what. ik denk dat je de "niet" bent vergeten
nah niet echt excuus maar het is gewoon zo. als je dat niet doet word je gewoon met een scheef gezicht aangekeken. het is gewoon de cultuur daar.
vergelijkbaar met een christelijke sferen. dat je zondag niet naar de kerk gaat...
ya feel me.

hahaha dickhead
ja het is ff doorbijten... maar je valt zo uit de rij. ya feel me?

Dan alsnog
Lekker boeiend, met alles wat iemand doet val je uit de rij.
Je traint 4x per week dus val je zo uit de rij
Eet 7x per dag dus val je zo uit de rij
Drink geen alcohol dus val je zo uit de rij
etc
etc
etc
You feel me
Brah
You mad
Ach het is een welles nietus verhaal, begrijp wat je bedoelt. Maar je moet voor jezelf de afweging maken of het de moeite waard is, als je er achteraf spijt van heb is het de verkeerde keuze![]()

say what. ik denk dat je de "niet" bent vergeten
nah niet echt excuus maar het is gewoon zo. als je dat niet doet word je gewoon met een scheef gezicht aangekeken. het is gewoon de cultuur daar.
vergelijkbaar met een christelijke sferen. dat je zondag niet naar de kerk gaat...
ya feel me.

Ja inderdaad. "Nee schatje, ik heb tot 3:15 reviews over pre-workoutboosters gelezen dus ik ben niet naar de kerk geweest"...![]()
Ja inderdaad. "Nee schatje, ik heb tot 3:15 reviews over pre-workoutboosters gelezen dus ik ben niet naar de kerk geweest"...![]()