hendrie
Huge Freak
- Waardering
- 317
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 99kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
vondt jij het wat??Als je wat supps uit wil proberen zou ik eerst aan de creatine gaan (als je daar goed op reageert). En eens wat samples bij je volgende bestelling vragen. Ik had bij B&F om wat PWO-samples gevraagd, 4 gekregen. Kan je kijken of je dat wat vind![]()
Als je wat supps uit wil proberen zou ik eerst aan de creatine gaan (als je daar goed op reageert). En eens wat samples bij je volgende bestelling vragen. Ik had bij B&F om wat PWO-samples gevraagd, 4 gekregen. Kan je kijken of je dat wat vind![]()
Ik vind pre workout boosters maar onzin, genoeg goeie/betere trainingen met niks op.
Gewoon whey, creatine, omega-3, multivitamine, aminozuren. Dat vind ik zinvolle supps
ik ook, al ben ik bang dat ik het tegen vind vallen...
kan ik gewoon gratiesch en nieksch samples aanvragen bij b&f?
whey en night prot is het enigste wat ik nu aan supps heb. maar het voelt vreemd als je 500 ml melk met een poeder wegslikt ipv een bak kwark. ik eet er meestal toch nootjes bij om dat gevoel te compenseren.
Nee, je kan het gewoon bij een bestelling bij opmerkingen zetten. Meestal krijg je dan wel wat.

Vind je het gek dat je vieze scheten laat met 1.4 liter melk en 1.2 liter chocomelk..

Hoeveel kcal's is dit ongeveer? Ziet er goed uit, wel veel chocomelk maar dat mag met jouw bf. Probeer het vol te houden elke dag opnieuw en dan komt alles goed![]()
Vind je het gek dat je vieze scheten laat met 1.4 liter melk en 1.2 liter chocomelk..
vertrouw me, ze stinken echt heb er een tijd naast gezeten in de klas
ruik je een putlucht, kijk je om je heen heeft tijmen zon vieze smile op zn kop![]()

Vind je rack pulls chill? Het geeft me toch een wat unsatisfied gevoel ten opzichte van devil. Wel eenpaar mooie gewichten!