Fitness Seller

Tymen's log - V3.0 IMPROVE

Goed bezig hier ben benieuwd na je bw

Als je wat supps uit wil proberen zou ik eerst aan de creatine gaan (als je daar goed op reageert). En eens wat samples bij je volgende bestelling vragen. Ik had bij B&F om wat PWO-samples gevraagd, 4 gekregen. Kan je kijken of je dat wat vind :)

Als je wat supps uit wil proberen zou ik eerst aan de creatine gaan (als je daar goed op reageert). En eens wat samples bij je volgende bestelling vragen. Ik had bij B&F om wat PWO-samples gevraagd, 4 gekregen. Kan je kijken of je dat wat vind :)
vondt jij het wat??

Heb er twee geprobeerd so far. NOX PUMP van Ultralife deed wel echt iets! Fatique kickte er later in dan normaal en herstelde sneller tussen sets voor m'n gevoel. Was wel focking ranzig spul, met veel melk en water 3/4 van t zakje weg weten te werken maar t laatste beetje kon m'n lichaam gewoon niet binnenhouden. Schijnt wel iets te wennen.
De andere was NOX Shotgun MHF-1 VPX ofzo. Kreeg hier alleen wat meer pomp van maar gaf me niet echt t gevoel dat ik meer kon dan normaal.
Zie ook de supplementenreviews. Heb voor beide een reactie gemaakt. Heb nog een NO XPLODE Igniter Shot liggen en een stick NO XPLODE NT.

Ik vind pre workout boosters maar onzin, genoeg goeie/betere trainingen met niks op.

Gewoon whey, creatine, omega-3, multivitamine, aminozuren. Dat vind ik zinvolle supps

• Topic Starter Topic Starter
Goed bezig hier ben benieuwd na je bw

ik ook, al ben ik bang dat ik het tegen vind vallen...

kan ik gewoon gratiesch en nieksch samples aanvragen bij b&f?

Ik vind pre workout boosters maar onzin, genoeg goeie/betere trainingen met niks op.

Gewoon whey, creatine, omega-3, multivitamine, aminozuren. Dat vind ik zinvolle supps

whey en night prot is het enigste wat ik nu aan supps heb. maar het voelt vreemd als je 500 ml melk met een poeder wegslikt ipv een bak kwark. ik eet er meestal toch nootjes bij om dat gevoel te compenseren.

ik ook, al ben ik bang dat ik het tegen vind vallen...

kan ik gewoon gratiesch en nieksch samples aanvragen bij b&f?

whey en night prot is het enigste wat ik nu aan supps heb. maar het voelt vreemd als je 500 ml melk met een poeder wegslikt ipv een bak kwark. ik eet er meestal toch nootjes bij om dat gevoel te compenseren.

Nee, je kan het gewoon bij een bestelling bij opmerkingen zetten. Meestal krijg je dan wel wat.

Pak gewoon Mega Grow van xxl top product

lulz je zus heeft zich er goed uitgelult

vandaag eens eten gemaakt voor 4 dagen vooruit.

per dag:
100 gr panga
175 gr rijst

100 gr brintavermoutbrood

eetschema ziet er nu ongeveer zo uit:
500 ml melk
50 gr brinta
300 ml melk
30 gr whey

100 ml melk
50 gr havermout
300 ml chocomelk

100 gr brintavermoutbrood
300 ml chocomelk

warm eten, wat de pot schaft, altijd wel redelijk schoon voedsel

post wo
100 gr panga
150 rijst
300 ml choco
30 gr whey

100 gr tonijn
50 gr havermout
100 ml melk
300 ml chocomelk

400 ml melk
50 gr night prot.

wat denken jullie?

Hoeveel kcal's is dit ongeveer? Ziet er goed uit, wel veel chocomelk maar dat mag met jouw bf. Probeer het vol te houden elke dag opnieuw en dan komt alles goed :D

Vind je het gek dat je vieze scheten laat met 1.4 liter melk en 1.2 liter chocomelk..

Vind je het gek dat je vieze scheten laat met 1.4 liter melk en 1.2 liter chocomelk..

vertrouw me, ze stinken echt heb er een tijd naast gezeten in de klas :mad:

ruik je een putlucht, kijk je om je heen heeft tijmen zon vieze smile op zn kop :mad:

Hoeveel kcal's is dit ongeveer? Ziet er goed uit, wel veel chocomelk maar dat mag met jouw bf. Probeer het vol te houden elke dag opnieuw en dan komt alles goed :D

geen idee. eens uitrekenen met mijn excel sheet. maar dit is voornamelijk gebaseerd zodat ik het vol kan houden.

ja =\

traininggggday

Exercise Name
Rack Pulls (30 cm van de grond): 15x55, 10x95, 4x135 (dat viel tegen, koen je bent me voorlopig nog wel ff voor), 10x115, 10x115
Pullups: 69x14, 69x10, 69x8
Cable Seated Row: 47.5x10,47.5x8,47.5x7 ik maak meer reps maar form is niet goed dus tel hem niet mee.
V Bar Pull Down: 60x10, 60.0x10,70.0x10-3negatief
EZ-Bar Curl: 37.5x7,36.0x7-3spot
Alternate Incline Dumbbell Curl: 12.5x10,13.5x10,
Standing DB Curl: 13,5x10, 13,5x10

---------- Toegevoegd om 22:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:02 ----------

vertrouw me, ze stinken echt heb er een tijd naast gezeten in de klas :mad:

ruik je een putlucht, kijk je om je heen heeft tijmen zon vieze smile op zn kop :mad:

:trollface:

Laatst bewerkt:
Sterke pullups, biceps zitten ook goed vol denk ik:)

Vind je rack pulls chill? Het geeft me toch een wat unsatisfied gevoel ten opzichte van devil. Wel eenpaar mooie gewichten!

Sterke pullups, biceps zitten ook goed vol denk ik:)

ik ben weer in shape aan het komen betreft chins, was altijd mijn ding! ik ben echt gemaakt om te chinnen!

biceps krijg ik al een tijdje niet meer zo vol. eerder de onderarmen :S en zeker bij DB lifts.

net weer ff gewogen, niet echt ideaal tijdstip maar 70 kilo op de schaal, met met schoenen en broek aan. dus zeg maar 69 kilo.

---------- Toegevoegd om 22:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:18 ----------

Vind je rack pulls chill? Het geeft me toch een wat unsatisfied gevoel ten opzichte van devil. Wel eenpaar mooie gewichten!

???

nou koen die heeft laatst weer eens RP's gedaan en zei dat hem meer op de onderrug viel dan bij dl. en ik kan dit alleen maar beamen. mijn onderrug is gesloopter dan met dl's ik ga ze denk ik om de week doen. om zo ook mijn squats wat meer ruimte te geven.

lekkere training tymen!

Terug
Naar boven