AndroidHealthClinic

Tymen's log - V3.0 IMPROVE

kan ik gewoon gratiesch en nieksch samples aanvragen bij b&f?

Waren op :(

Ik vind pre workout boosters maar onzin, genoeg goeie/betere trainingen met niks op.

Gewoon whey, creatine, omega-3, multivitamine, aminozuren. Dat vind ik zinvolle supps

Welke PWO's heb je geprobeerd?

vandaag eens eten gemaakt voor 4 dagen vooruit.

per dag:
100 gr panga
175 gr rijst

100 gr brintavermoutbrood

eetschema ziet er nu ongeveer zo uit:
500 ml melk
50 gr brinta
300 ml melk
30 gr whey

100 ml melk
50 gr havermout
300 ml chocomelk

100 gr brintavermoutbrood
300 ml chocomelk

warm eten, wat de pot schaft, altijd wel redelijk schoon voedsel

post wo
100 gr panga
150 rijst
300 ml choco
30 gr whey

100 gr tonijn
50 gr havermout
100 ml melk
300 ml chocomelk

400 ml melk
50 gr night prot.

wat denken jullie?

Waar zijn de liters alcohol? ???

vertrouw me, ze stinken echt heb er een tijd naast gezeten in de klas :mad:

ruik je een putlucht, kijk je om je heen heeft tijmen zon vieze smile op zn kop :mad:

Komt vast van pas bij zn eerste MMA-fight :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.004

+1! Goede voeding ook op de planning! Grow, grow, grow!!:D

dank jullie wel. ja het word tijd dat er weer eens een laagje muscles op komt.

Waar zijn de liters alcohol? ???

Komt vast van pas bij zn eerste MMA-fight :D

die heb ik niet meegerekend xD nah nu weer een tijdje minderen met de alcohol, niet dat ik zoveel drink maar te vaak te veel imo.

hehehe :scheet:

:facial:
vind deze emoticon beter

OT; weet niet of ik al uberhaupt op je voeding schema had gereageert, maar het word nog eens wat met jou als je dit aanhoud!!

• #1.006
:facial:
vind deze emoticon beter

OT; weet niet of ik al uberhaupt op je voeding schema had gereageert, maar het word nog eens wat met jou als je dit aanhoud!!

ko slaan en een facial geven, goed idee. zal het onthouden voor als ik ooit de ring geraak.

ja dat dacht ik ook zo. vandaag lekker mijn eten en drinken meegenomen naar de schoonfamilie want anders kom ik om van de honger :D

???

nou koen die heeft laatst weer eens RP's gedaan en zei dat hem meer op de onderrug viel dan bij dl. en ik kan dit alleen maar beamen. mijn onderrug is gesloopter dan met dl's ik ga ze denk ik om de week doen. om zo ook mijn squats wat meer ruimte te geven.

Hoe later op de avond hoe incompetenter mijn taalvermogen wordt. Ik bedoelde deadlift haha.

• #1.009
Hoe later op de avond hoe incompetenter mijn taalvermogen wordt. Ik bedoelde deadlift haha.

zo'n vermoeden had ik al xD was je stoned ofzo?!

ik heb gisteren na mijn kickbox/grappling training mijn trainer gevraagd of ik ook niet wedstrijd mag/kan draaien als de rest ook gaat. hij zei: goed dat je het aangeeft, ja natuurlijk mag dat. we gaan gewoon lekker trainen ervoor en we zien wel of je er klaar voor bent dan.
dus misschien ga ik in mei mijn eerste MMA wedstrijd draaien :D ik moet alleen ff uitkijken wat de gewichtklasses zijn. want dat zit BB weer in de weg :(

ik ben inmiddels ook strondverkouden, heuj. en overmorgen moet ik die survivalrun lopen, ik heb er helemaal geen zin in...

Wel vet als je in mei ( vrij snel) al een wedstrijd kan draaien :O. Maar wat vind je belangrijker dan? BB of MMA?

• #1.011
oh en volgende week zondag ga ik naar een MMA gala in Oss :)

---------- Toegevoegd om 14:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:31 ----------

Wel vet als je in mei ( vrij snel) al een wedstrijd kan draaien :O. Maar wat vind je belangrijker dan? BB of MMA?

BB :)

ik ben pas in september begonnen, maar het blijkt dat ik er goed in bed :) pak technieken lekker op en weet ze ook redelijk goed te gebruiken tijdens het sparren :)

Filmen die wedstrijd!:D;)

Tuurlijk ben je er klaar voor!!!!

• #1.015
Tuurlijk ben je er klaar voor!!!!

nah mijn grondwerk is echt waardeloos. ik kan nog stukken technischer ook op het staande gedeelte. ik heb wel het voordeel om redelijk krachtig te zijn voor mijn gewicht en mijn figuur kan ook prima van gebruik zijn om de tegenstander te imponeren.

ik ga er gewoon lekker voor trainen :) en zie wel waar het schip strand. heb geen zin om me harsens helemaal dicht te laten slaan.

weet iemand hoe de gewicht klasses zijn ingedeeld hier in nl?

Ben zelf ook erg fan van mma dus ben wel benieuwd na filmpjes

• #1.018
Ben zelf ook erg fan van mma dus ben wel benieuwd na filmpjes

we zullen zien

:roflol::roflol::roflol: Soms controleer ik niet wat ik typ en zit ik met mijn hoofd bij muziek waardoor ik een woord typ wat ik net hoor ofzo:p. Zal wel moe geweest zijn haha

hahaha heb ik soms ook xD

nou gisteren dus de survival van gendringen 5 km gelopen met zus lief...
oooh wat erg ik dacht dat mijn conditie slecht was maar dat viel best wel mee. en zeker vergeleken met haar. ik heb haar letter aan de arm moeten nemen oh haar door de run te helpen. tot 3 keer over toe lukte haar het eind obstakel niet. maar de 4de keer op haar tandvlees over de finish gestort. mijn respect. ze zit nu welliswaar helemaal over de blauwe plekken en heeft overal spierpijn. ik, ik heb nergens last van. hooguit een beetje spierpijn in me kuiten door de te korte pas die ik heb moeten lopen om niet te snel te gaan.

ik had een tijd van 1 uur en 23 minuten. en zij 1 uur en 35 vanwege het laatste obstakel waar ze zoveel moeite mee had.

was overigens een erg leuke ervaring :)

Respect, maar is mij te vermoeiend :)

Wat moet ik verwachten bij een 5km survivalrun, a la bear grylls stijl of meer ray mears?

Laatst bewerkt:
ik heb gisteren na mijn kickbox/grappling training mijn trainer gevraagd of ik ook niet wedstrijd mag/kan draaien als de rest ook gaat. hij zei: goed dat je het aangeeft, ja natuurlijk mag dat. we gaan gewoon lekker trainen ervoor en we zien wel of je er klaar voor bent dan.
dus misschien ga ik in mei mijn eerste MMA wedstrijd draaien :D ik moet alleen ff uitkijken wat de gewichtklasses zijn. want dat zit BB weer in de weg :(

Vette shit. Ik vind grappling verruit het vetst. Waar doe je dat? Misschien ga ik na mn cut ook wel eens kijken of er wat in Utrecht zit. Hou ons op de hoogte wat je match betreft, als t ergens in t midden van t land is op een doordeweekse dag kom ik je misschien wel effe uitlachen :D

Terug
Naar boven