MuscleMeat

Tymen's log - V3.0 IMPROVE

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.021
Respect, maar is mij te vermoeiend :)

Wat moet ik verwachten bij een 5km survivalrun, a la bear grylls stijl of meer ray mears?

hardlopen en hindernissen doen.
http://www.survivalgendringen.nl/

Vette shit. Ik vind grappling verruit het vetst. Waar doe je dat? Misschien ga ik na mn cut ook wel eens kijken of er wat in Utrecht zit. Hou ons op de hoogte wat je match betreft, als t ergens in t midden van t land is op een doordeweekse dag kom ik je misschien wel effe uitlachen :D

ik train in didam (gld). ik vind de combinatie erg leuk :) maar persoonlijk denk ik dat ik beter uit de voeten kan als ik sta :P

ik ga ergens deze weken nog naar nieuwegein om met de ex van me zus een keer samen te trainen ;)

ik train in didam (gld). ik vind de combinatie erg leuk :) maar persoonlijk denk ik dat ik beter uit de voeten kan als ik sta :P

ik ga ergens deze weken nog naar nieuwegein om met de ex van me zus een keer samen te trainen ;)

Is er in Nieuwegein grapplingfun te beleven dan? Is niet zo ver van mij vandaan.

Al naar Golds Gym geweest? :D

• #1.026
niet echt een feest maar oke.

Exercise Name
Barbell Bench Press: 20x30, 12x50, 75.0x8,75.0x6,75.0x3 (geen spotter), 8x70
Dumbbell Incline Bench Press: 27.5x8,27.5x7,27.5x6, 10x22,5
Cable Cross Over: 17.5x9,17.5x7,17.5x10
EZ Bar Triceps Extension: 37.0x10,37.0x7
Cable Triceps Pushdown: 35.0x10,35.0x8
Cable One Arm Tricep Extension: 10.0x8,10.0x10

wel mijn best gedaan, redelijk zeker van elke oef van een zuivere form. ik denk dat elke training wel zuiver btw.

de aders staan op het moment op me pecs tijdens de training xD en de strepen zijn ook duidelijk zichtbaar :D

goed gewerkt toch tymen?ziet er goed uit!

nice van die aders :D
nette training ook gewoon hoor !:)

Wel nice dat je zo zo laag in bf staat, nette training!

Wait, wutt? Je komt naar Gold's Gym? Daar zit ik ook bro:D! Moeten we een keer samen knallen.

Training ziet er weer goed uit! Mis je niet wat dumbbell werk?

• #1.031
goed gewerkt toch tymen?ziet er goed uit!

wel goed gewerkt alleen de getallen vallen me een beetje tegen, achja laten we zeggen dat ik nog niet helemaal hersteld ben van de run :P

nice van die aders :D
nette training ook gewoon hoor !:)

Wel nice dat je zo zo laag in bf staat, nette training!

ja echt kickass, een stuk of 4 aders lopen over me chest heen. en die zijn zeker goed zichtbaar als ik me pecs flex :P

Wait, wutt? Je komt naar Gold's Gym? Daar zit ik ook bro:D! Moeten we een keer samen knallen.

Training ziet er weer goed uit! Mis je niet wat dumbbell werk?

ja in nieuwegein samen met de ex van me zus. die heb ik aan het BB geholpen :P was iets van 1,94 en 75 kilo :roflol: hij is overigens volgens mij best wel hardcore aan het trainen en eten geslagen.
maar het lijkt me natuurlijk ook erg leuk om ook ff te beesten met jou bas :P

als ik weer eens switch van schema komt er meer plaats voor DB's en wat minder BB's

Dikke bench ouwe. Vind al die oefeningen wel een onoverzichtelijke brei zoals je ze nu opschrijft. Effe paar entertjes toevoegen en wat .0's weglaten volgende keer bitte? :engel:

Aders en spierstrepen zijn nice trouwens. Wel vroeg, t is nog niet eens maart man :P Cleanbulk?

+1 vind het wat onduidelijk, waarom niet op de standaardmanier zoals ze op dbb doen:

voorbeeldje:

Squat:
10x200
5x300
1x400

etc.

ja in nieuwegein samen met de ex van me zus. die heb ik aan het BB geholpen :P was iets van 1,94 en 75 kilo :roflol: hij is overigens volgens mij best wel hardcore aan het trainen en eten geslagen.

Heej ouwe niet liegen he :D ben 1.87 en woog toen 59 kilo
(gratenbaal :haha:) Nu inmiddels al stukken beter maar nog steeds niet op target...conclusie idd...VRETEN ^^ (GVD wanneer gaat de kantine open...type eten in en merk dat ik honger heb en alles al op heb grmbl)

VOOR Nieuwegein zal zo ff vragen over volgende week dinsdag woensdag of ik vrij kan krijgen en anders pakken we hem in de avond wel :)

Ik smst wel zo of post ff hier als ik meer weet ^^

*edit* Dinsdag 1 april :yarly: kan ik vanaf twaalf uur vrij krijgen en ben ik beschikbaar, schikt dat?

Laatst bewerkt:
  • #1.035
Dikke bench ouwe. Vind al die oefeningen wel een onoverzichtelijke brei zoals je ze nu opschrijft. Effe paar entertjes toevoegen en wat .0's weglaten volgende keer bitte? :engel:

Aders en spierstrepen zijn nice trouwens. Wel vroeg, t is nog niet eens maart man :P Cleanbulk?

+1 vind het wat onduidelijk, waarom niet op de standaardmanier zoals ze op dbb doen:

voorbeeldje:

Squat:
10x200
5x300
1x400

etc.

ze komen zo uit JEFIT rollen. want ik voer alles in tijdens de training en word gesync met servers. en dan log ik in op de pc en kopieer ik die shit hier zo in. en dan edit nog wel wat shit anders komt het er zo uit te zien:

Exercise Name 1 RM Lifting Logs Edit Delete
Barbell Bench Press 95 75.0x8,75.0x6,75.0x3 Edit Delete
Dumbbell Incline Bench Press 34.83 27.5x8,27.5x7,27.5x6 Edit Delete
Cable Cross Over 23.33 17.5x9,17.5x7,17.5x10 Edit Delete
EZ Bar Triceps Extension 49.33 37.0x10,37.0x7 Edit Delete
Cable Triceps Pushdown 46.66 35.0x10,35.0x8 Edit Delete
Cable One Arm Tricep Extension 13.33 10.0x8,10.0x10 Edit Delete

Heej ouwe niet liegen he :D ben 1.87 en woog toen 59 kilo
(gratenbaal :haha:) Nu inmiddels al stukken beter maar nog steeds niet op target...conclusie idd...VRETEN ^^ (GVD wanneer gaat de kantine open...type eten in en merk dat ik honger heb en alles al op heb grmbl)

VOOR Nieuwegein zal zo ff vragen over volgende week dinsdag woensdag of ik vrij kan krijgen en anders pakken we hem in de avond wel :)

Ik smst wel zo of post ff hier als ik meer weet ^^

*edit* Dinsdag 1 april :yarly: kan ik vanaf twaalf uur vrij krijgen en ben ik beschikbaar, schikt dat?

hahaha mijn punt was wel redelijk duidelijk. je had veel te doen, en nog maar je bent echt klasse bezig !

1 april dat kan volgens mij wel :)
hoe laat? en waar treffen we elkaar?

hahaha mijn punt was wel redelijk duidelijk. je had veel te doen, en nog maar je bent echt klasse bezig !

1 april dat kan volgens mij wel :)
hoe laat? en waar treffen we elkaar?

Thx bro, maar ik ben er nog lang niet... hoop werk te doen... zit momenteel voor me gevoel op een plateau en kom moeizaam vooruit met gains maken.... :(

ehm moet ff shit thuis ophalen zowieso en wat vreten voor ik ga trainen anders val ik halverwege om (zoals nu dus ook {wel toffe collega, mag ff twee boterhammen jatten, kan hem knuffelen})

Dus ehm ja kan naar mijn huis komen rond 1 uur ofzo of ik meet je rond die tijd op station nieuwegein, wat je wil :D

• #1.037
Thx bro, maar ik ben er nog lang niet... hoop werk te doen... zit momenteel voor me gevoel op een plateau en kom moeizaam vooruit met gains maken.... :(

ehm moet ff shit thuis ophalen zowieso en wat vreten voor ik ga trainen anders val ik halverwege om (zoals nu dus ook {wel toffe collega, mag ff twee boterhammen jatten, kan hem knuffelen})

Dus ehm ja kan naar mijn huis komen rond 1 uur ofzo of ik meet je rond die tijd op station nieuwegein, wat je wil :D

op hoeveel kcal zit je nu per dag? ekv?
wellicht is een supplement optie om je plateau te doorbreken, of nieuw schema, weet niet hoelang je op het huidige schema zit?

wat is handiger?

hoevaak train je voor mma dan?? bevalt dat?doe je het al lang?

• #1.039
hoevaak train je voor mma dan?? bevalt dat?doe je het al lang?

nu nog te weinig. dinsdag yoseikan(mma gericht) en donderdag kickboxen (maar dan mma gericht). binnenkort komt daar de zaterdag bij. word dus echt krap. beetje passen en meten voeding goed hooghouden en zou moeten lukken.

ik ben in september/oktober begonnen. in het begin was het wel ff wennen. ik ben helemaal geen alphamale die gek is op vechten. maar ik wou wel eens iets doen wat niet bij me past... blijkbaar past het toch wel bij mij want ik kom goed uit de voeten.

op hoeveel kcal zit je nu per dag? ekv?
wellicht is een supplement optie om je plateau te doorbreken, of nieuw schema, weet niet hoelang je op het huidige schema zit?

wat is handiger?

1 uur bij mij it is dan, ist handiger geef me dan gewoon belletje als je trein vanuit utrecht pakt naar bilthoven dan kom ik je van station halen.

Ik zit nu rond de 3680 kcal, maar ben denk ik zelfs al meer aan het eten gegaan. Dus zal weer is van het weekend gaan rekenen waar ik nu op zit ^^ ga denk ik gewoon is 2 weken stoppen met cardio om te zien of dat iets van een schok te weeg kan brengen om weer verder te komen.

oh en btw...er staat hier gewoon freakin gratis fruit als appels bananen en peren....Woohoooo mnom mnom allemaal voor de moi ^^ (bodemloze put vandaag weer...:o)

Terug
Naar boven