AndroidHealthClinic

Tymen's log - V3.0 IMPROVE

op hoeveel kcal zit je nu per dag? ekv?
wellicht is een supplement optie om je plateau te doorbreken, of nieuw schema, weet niet hoelang je op het huidige schema zit?

wat is handiger?

Met die stats heb je supps nog niet nodig(niet slecht bedoelt), veel heel veel en gewoon nog meer eten. Hard trainen en rusten dan komt het goed.

Begon op zelfde stats als jou, 3 jaar verder 30kg zwaarder. Pindakaas en melk will do the job!

waarom dan niet dat hele maffe jefit gedoe droppen? (dient nergens voor toch?)

+ sups heb je zobiezo niet nodig ;)

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.043
1 uur bij mij it is dan, ist handiger geef me dan gewoon belletje als je trein vanuit utrecht pakt naar bilthoven dan kom ik je van station halen.

Ik zit nu rond de 3680 kcal, maar ben denk ik zelfs al meer aan het eten gegaan. Dus zal weer is van het weekend gaan rekenen waar ik nu op zit ^^ ga denk ik gewoon is 2 weken stoppen met cardio om te zien of dat iets van een schok te weeg kan brengen om weer verder te komen.

oh en btw...er staat hier gewoon freakin gratis fruit als appels bananen en peren....Woohoooo mnom mnom allemaal voor de moi ^^ (bodemloze put vandaag weer...:o)

volgens mij is het handigste als ik om 3 uur? op Utrecht centraal sta? dan kunnen we gelijk doorrijden naar nieuwegein?

waarom dan niet dat hele maffe jefit gedoe droppen? (dient nergens voor toch?)

+ sups heb je zobiezo niet nodig ;)

omdat ik zo alles mooie bij kan houden. en het helpt me aan me schema te houden. ook neem ik nu niet teveel rust waardoor ik me workout korter wou

Keertje vechten :$ Netjes dat je het hebt volgehouden trouwens die ''run(?)''

• #1.045
Keertje vechten :$ Netjes dat je het hebt volgehouden trouwens die ''run(?)''

kom dan jeunge k*t!
ooh die run was niet zo heel zwaar en zeker omdat ik bij me zus bleef plakken die niet vooruit was te branden...

heel misschien ga ik aankomend weekend de survival run van braamt lopen... voor de fun :) leuke cardio :D

vandaag al 4 meals op :) gaat dik goed uit :D

50 gr brinta
500 ml melk
300 ml chocomelk
30 gr whey

40 gr oats (me moeder had me oats op gemaakt :fuu: ff gauw naar de winkel geweest)
100 ml melk
300 ml chocmelk

50 gr oats
400 ml volle melk

3 boterhammen volkoren
?? gr kaas
300 ml volle melk

4 meals al, ik moet even opschieten dan:trollface:
zal ook goed zijn je voor MMA prestaties zo'n runs

Zo, je hebt een actief sportleventje dude! Nice.

Train je bij action?

• #1.048
Met die stats heb je supps nog niet nodig(niet slecht bedoelt), veel heel veel en gewoon nog meer eten. Hard trainen en rusten dan komt het goed.

Begon op zelfde stats als jou, 3 jaar verder 30kg zwaarder. Pindakaas en melk will do the job!

Of je aanvullende supps als eiwit nodig hebt hangt van je schema af. Kan handig zijn. Een kracthsport-veteraan haalt niet meer uit een scoop whey dan een beginner mits de rest van de voeding klopt.
PWO's zijn natuurlijk wel een manier om door een plateau heen te komen maar dat lijkt me niet t eerste middel.

Hoe ben jij door je plateaus heengegaan Dennis?

omdat ik zo alles mooie bij kan houden. en het helpt me aan me schema te houden. ook neem ik nu niet teveel rust waardoor ik me workout korter wou

Mooi bijhouden? Onoverzichtelijke brei man. Maak het dan op zn minst effe overzichtelijk voor je het op DBB kwakt :rolleyes:

---------- Toegevoegd om 15:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:59 ----------

Kon em trouwens niet vinden in de app-store ???

• #1.051
Mooi bijhouden? Onoverzichtelijke brei man. Maak het dan op zn minst effe overzichtelijk voor je het op DBB kwakt :rolleyes:

---------- Toegevoegd om 15:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:59 ----------

Kon em trouwens niet vinden in de app-store ???

ja alles netjes in schema's alle body en kracht stat netjes bij elkaar.

omg you suck.

zoek JEFIT en u vind.

---------- Toegevoegd om 16:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:08 ----------

prima :D zin an verrekte mongol ^^

primaaa volgend week dinsdag om 15:00 in utrecht :)

Nee ik heb ik 3 jaar superleague gegooid (darts) bij action in didam.

Maar thuis trainen is wel relaxt man.

• #1.053
Of je aanvullende supps als eiwit nodig hebt hangt van je schema af. Kan handig zijn. Een kracthsport-veteraan haalt niet meer uit een scoop whey dan een beginner mits de rest van de voeding klopt.
PWO's zijn natuurlijk wel een manier om door een plateau heen te komen maar dat lijkt me niet t eerste middel.

Hoe ben jij door je plateaus heengegaan Dennis?

Of je 75kg een plateau mag noemen is een 2de.

Maar als je het zo noemt, gewoon meer eten en volhouden. Wat andere rep range en zo ging ik weer vooruit.

Ik woon tussen Arnhem en Nijmegen dus Diem is niet zo ver weg!

ja alles netjes in schema's alle body en kracht stat netjes bij elkaar.

omg you suck.

zoek JEFIT en u vind.

primaaa volgend week dinsdag om 15:00 in utrecht :)

Zoek op JEFIT, jefit, fit en hij staat er niet bij. Ff zwaaien als je langs zuilen komt :P

Of je 75kg een plateau mag noemen is een 2de.

Maar als je het zo noemt, gewoon meer eten en volhouden. Wat andere rep range en zo ging ik weer vooruit.

Zit wat in.

ja in nieuwegein samen met de ex van me zus. die heb ik aan het BB geholpen :P was iets van 1,94 en 75 kilo :roflol: hij is overigens volgens mij best wel hardcore aan het trainen en eten geslagen.
maar het lijkt me natuurlijk ook erg leuk om ook ff te beesten met jou bas :P

als ik weer eens switch van schema komt er meer plaats voor DB's en wat minder BB's

Oh, eenmalig. Ik dacht even dat je hier standaard ging trainen:p. Ja sure, vind het altijd leuk om met andere te trainen die ook serieus met de sport bezig zijn. Ik train maandag, dinsdag, woensdag, donderdag & zaterdag van 19.15 tot 20:30 (ben vandaag wat later, omdat ik alleen train). Als je een keer zin hebt laat maar weten!

• #1.058
Ik woon tussen Arnhem en Nijmegen dus Diem is niet zo ver weg!

aaahhhh zooo ;)

Zoek op JEFIT, jefit, fit en hij staat er niet bij. Ff zwaaien als je langs zuilen komt :P

Zit wat in.

xD http://www.jefit.com/download/ pak aan!!! ff scannen met je mobiel en done

ik doe wel ff swaaien

Oh, eenmalig. Ik dacht even dat je hier standaard ging trainen:p. Ja sure, vind het altijd leuk om met andere te trainen die ook serieus met de sport bezig zijn. Ik train maandag, dinsdag, woensdag, donderdag & zaterdag van 19.15 tot 20:30 (ben vandaag wat later, omdat ik alleen train). Als je een keer zin hebt laat maar weten!

nee helaas niet :(

hhm ik ga wss smiddags trainen dan :(

Android only :duh:

Terug
Naar boven