MuscleMeat

Tymen's log - V3.0 IMPROVE

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.061

Hehe, wat dacht je dan.
Heb jij dat nog niet? Amateur

:trollface:

omg wie draait er dan ook geen android :rolleyes:

ik heb toch ook gezegd. zoek in je MARKET en niet in je appstore/ovistore etc.

ik heb het gevoel dat ik nog heel veel aan me techniek moet bijsleutelen voordat ik wedstrijd kan gaan doen. en zeker op grondwerk!

ben vanmorgen om half 7 opgestaan om ff wat te eten. had honger dus dan ga ik wat eten, scheeld me ook weer een maaltijd overdag. me vriendin moest om 6 uur op dus vandaar dat ik wakker werd. en ze vond het wel leuk dat ik mee ontbeet.

Scoor je punten mee idd :D

En android vs iphone... Tsja zo te spreken ben ik ook weer niet over mn apparaat, maja zit er nog effe mee.

• #1.063
Scoor je punten mee idd :D

En android vs iphone... Tsja zo te spreken ben ik ook weer niet over mn apparaat, maja zit er nog effe mee.

ze belde me net nog op dat ze het heel leuk vond hahah :D

ik vind iphone overrated en overpiced. in een ding is apple heel erg goed, hypes creeren rond hun producten.

Nice :thumbs:

Iphone is inderdaad overrated en in de hypes zijn ze inderdaad goed. Mn iphone was toen ik em kreeg gratis bij een niet al te duur 2jarig abbo. Sommige dingen falen hard aan mn iphone sommige dingen zijn vrij relaxed. Toch vind ik de dingen die een iphone relaxed maken t volgende: internet, apps, navigatie. Ik overweeg wel om volgend jaar een HTC te proberen maar een iphone 4 zou ik ook niet vervelend vinden (mits die ****ing batterij verbeterd is).

• #1.065
Nice :thumbs:

Iphone is inderdaad overrated en in de hypes zijn ze inderdaad goed. Mn iphone was toen ik em kreeg gratis bij een niet al te duur 2jarig abbo. Sommige dingen falen hard aan mn iphone sommige dingen zijn vrij relaxed. Toch vind ik de dingen die een iphone relaxed maken t volgende: internet, apps, navigatie. Ik overweeg wel om volgend jaar een HTC te proberen maar een iphone 4 zou ik ook niet vervelend vinden (mits die ****ing batterij verbeterd is).

ik draai nu op android op mijn geflashde HTC HD2. batterij gaat niet lang mee. en ben nu aan het kloten om het ding werkende te houden. want hij vind het normaal als ik de mobiel meeneem ergens naartoe om gewoon uit te vallen.... maar ik ben bang dat het een mechanisch probleem is :sad:

maar over het algemeen ben ik zeer tevreden over android en HTC

K. Ja dr zijn ook nog echt veel verschillende HTC's. Om nu de vergelijking door te trekken vind ik ook moeilijk omdat ik de 3g heb, das al best een oud apparaat natuurlijk. En ik heb zn OS al maanden niet meer geupdate... Misschien een keer doen :p

Hmm...wordt er ook nog getraint of alleen over telefoons geouwehoerd?

Ja ga eens trainen man..... haha

• #1.070
K. Ja dr zijn ook nog echt veel verschillende HTC's. Om nu de vergelijking door te trekken vind ik ook moeilijk omdat ik de 3g heb, das al best een oud apparaat natuurlijk. En ik heb zn OS al maanden niet meer geupdate... Misschien een keer doen :p

altijd handig :) tegen de tijd dat je abbo verloopt zijn er weer tal van nieuwe toestellen uit met nog meer mogelijkheden en nog krachtiger!

:yarly:

Hmm...wordt er ook nog getraint of alleen over telefoons geouwehoerd?

Ja ga eens trainen man..... haha

vanavond ga ik mijn rugspiercellen en bicepsspiercellen weer slopen :)

meal nummero 3 al binnen. gaat prima vandaag :)

• #1.071
Exercise Name

Barbell Deadlift: 15x50, 105.0x12, 110.0x10, 115.0x7, 115.0x4

Pullups: 70.0x15, 70.0x10, 70.0x8

Facepull: 50.0x10, 50.0x10, 50.0x8

EZ-Bar Curl: 37.5x8,37.5x8+3 negatief

Alternate Standing Dumbbell Curl: 15.0x10, 15.0x10, 12.5x10

komt nog een foto en voeding

Wel grote stap van 50kg naar 105kg dont you think?

Voor de rest een nette training!

• #1.073
Wel grote stap van 50kg naar 105kg dont you think?

Voor de rest een nette training!

gewoon ff de feeling krijgen en dan gaan met die banaan :) werkt altijd wel goed hoor.

ik merk nu ook goed dat ik boven onderhoud zit. aangezien mijn kracht erg goed gestegen is. pr regen :D

oh en voor alle :mier: onder ons overzichtelijker de training geplaatst :P

goeie workout mooie DL wat pak je precies met face pull?en doe je die met touw?

• #1.075
voeding:

40 gr havermout +100 ml melk
30 whey+ 300 ml choco

60 gr brinta+ 500 ml melk
300 ml melk

70 gr havermout + 150 ml melk
300 ml choco

3 sneeen brood met kaas en een beetje boter
300 ml melk

3 pannenkoeken met appelstroop

100 gr panga
100 gr rijst
30 gr whey
300 ml choco

en nog te gaan

300 ml melk + 20 gr night prot.
handje noten.

bruut hoor 12x 105kg op de deadlift, doe ik je voorlopig niet na. Vandaar dat je van die dikke onderarmen hebt:p

• #1.077
goeie workout mooie DL wat pak je precies met face pull?en doe je die met touw?

bankje incline voor een cable station. en dan met ropes of met 2 handbeugels naar je gezicht trekken. en dan goed je traps squeezen. heerlijke oef!

---------- Toegevoegd om 23:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:00 ----------

bruut hoor 12x 105kg op de deadlift, doe ik je voorlopig niet na. Vandaar dat je van die dikke onderarmen hebt:p

teovallig dat ik daat een pic van heb hahahah

thanx mannen. mijn motivatie is op het moment echt 200% > hardcore gehalte 150%

hehe that is the spirit :D

ma wat pak je precies?je traps?of je lats?

Terug
Naar boven