XXL Nutrition

Tymen's log - V3.0 IMPROVE

Heerlijke dl opbouw en sterk, maar laatste set had je 120 moeten pakken :D

Mag ik vragen waarom je start met DL met 15x en 12x?
Zo veel herhalingen heeft toch helemaal geen zin?
Krijg je meer zuur in de spieren, en minder power over voor de zwaardere gewichten.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.084
Nice :D

Volgens mij meer rhomboids/reardelts dan biceps en traps... Hangt ook een beetje van je uitvoering af.

hahah thanx :)
klopt. ik probeer zoveel mogelijk aan de traps/rhomboids te pakken. mm connectie is altijd belangrijk maar hier zeker, anders pak je makkelijk je delt en biceps teveel.

Heerlijke dl opbouw en sterk, maar laatste set had je 120 moeten pakken :D

ik vind X aantal set van de te voren altijd maar energie verspilling. ik wil zo snel mogelijk naar mijn werksets.
nou op de laatste set raakte ik mijn concentratie en spanning kwijt. geen idee waarom :S en had meer ingezeten... maar zal de volgende keer miss wel door trekken naar 1 rm. al heb ik geen belt :rolleyes:

Mag ik vragen waarom je start met DL met 15x en 12x?
Zo veel herhalingen heeft toch helemaal geen zin?
Krijg je meer zuur in de spieren, en minder power over voor de zwaardere gewichten.

nou die eerste set is warm up set en die tweede had mijn mijn kracht toename onderschat =\ maar wil natuurlijk wel het onderste uit de kan halen. al had ik nog kracht over. daarna dus gelijk ophogen en zelf toen kwam ik nog best hoog uit in reps... dus nog een keer gehoogd.

dus vandaar ;)

Ok, maar zelfs voor een opwarm set vind ik 10x meer als zat.
Maar dat kan natuurlijk per persoon verschillen.

mooie training kerel, die face pulls doe ik ook, voelt echt lekker die oefening.

Facepulls zijn toch eigenlijk bedoelt voor rear delt?

Nette training weer kerel! Deadlift gaat lekker. Volgende week 120?

• #1.090
mooie training kerel, die face pulls doe ik ook, voelt echt lekker die oefening.

thanx is idd een lekkere oefening

Facepulls zijn toch eigenlijk bedoelt voor rear delt?

je pakt ze wel mee, maar ik moet hem meer in me traps

Nette training weer kerel! Deadlift gaat lekker. Volgende week 120?

dank dank :) ik denk het wel, gaat goed zo toch :D

gisteren weer kickbox/grappling les gehad, eerste bloedneus een feit haha. wat nieuwe technieken uit geprobeerd en dan vang je wat snellen een klap. grondwerk moet echter nog hard aan gesleuteld worden.

hahah thanx :)
ik vind X aantal set van de te voren altijd maar energie verspilling. ik wil zo snel mogelijk naar mijn werksets.
nou op de laatste set raakte ik mijn concentratie en spanning kwijt. geen idee waarom :S en had meer ingezeten... maar zal de volgende keer miss wel door trekken naar 1 rm. al heb ik geen belt :rolleyes:

Vind ik ook, doe altijd een voelsetje met lage reps op 50% van te voren en daarna direct de failuresets :)
1rm zou ik proberen te vermijden tijdens normale training, kromme rug is iets wat je maar een paar keer per jaar moet doen vind ik.

• #1.093
fuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuucccckkkkkkk my life!

sinds gisteren pijn in mijn schouder. de pijn straalt door naar mijn radialis> ellepijp. in het kort training vandaag is off. zou benen en schouders moeten pakken. maar ik durf het niet aan. hooguit heel ligt.

fuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuucccckkkkkkk my life!

sinds gisteren pijn in mijn schouder. de pijn straalt door naar mijn radialis> ellepijp. in het kort training vandaag is off. zou benen en schouders moeten pakken. maar ik durf het niet aan. hooguit heel ligt.
eerst die puist, nu dit...gast jij hebt nie lang meer :eek:

neej gewoon je benen gaan trainen, daar gebruik je je schouder nie bij

• #1.095
dan maar wat anders doen, iets is beter dan niets voor maar een training

balen van je "blessure" hopelijk ben je er over 1/2 dagen vanaf!

Dat je shouders overslaat kan ik in komen maar voor benen kan je zat doen idd. Nu schuif je al je trainingen op he. Ik zou gewoon knallen op je wheelz en schouders een weekje overslaan.

Bah klote man, beterschap hopelijk snel herstel:(

• #1.100
dan maar wat anders doen, iets is beter dan niets voor maar een training

balen van je "blessure" hopelijk ben je er over 1/2 dagen vanaf!

Dat je shouders overslaat kan ik in komen maar voor benen kan je zat doen idd. Nu schuif je al je trainingen op he. Ik zou gewoon knallen op je wheelz en schouders een weekje overslaan.

Bah klote man, beterschap hopelijk snel herstel:(

schijt ik ben gewoon gaan squatten. ik voelde de pijn wel door de paracetas heen komen. maar jammer voor me schouder, had het maar geen schouder moeten worden.

BB SQ
15*50
15*50
12*85
10*85
10*85
10*85
om toch een beetje de schouder te ontzien wat lager gewicht gepakt. proberen goed te maken met atg squats en gewoon super strikte form.

leg ext
10*50 vastus medialis
10*50 vastus laterale
10*50 gewoon

single calf raise
15*bw+40
15*bw+40
15*bw+40
ik word verdrietig van mijn ectokuitjes....

kneeling cruch
3*15*32 branden xD
al in tijden geen abs meer gedaan.

Terug
Naar boven