XXL Nutrition

Tymen's log - V3.0 IMPROVE

Nette squats brah

Nette squats!

Toch mooie squatjes man ;)

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.105

waarom lult iedereen dat ik nette squats heb neergezet xD
of is dat met oog op me schouder?

want als ik geen last van me schouder had ik had ik zeker dezelfde volume gedraaid op 95 kilo....

waarom lult iedereen dat ik nette squats heb neergezet xD
of is dat met oog op me schouder?

want als ik geen last van me schouder had ik had ik zeker dezelfde volume gedraaid op 95 kilo....

Omdat ik vind dat 4x10 reps met squats sowieso netjes is. 85kg daarbij is vrij netjes.

En full squats deed je toch stond er?

Laatst bewerkt:
hehe goed dat je bent gaan trainen ondanks je schouder hoor!:) petje af:D

Die thumbs waren inderdaad voor het feit dat je gegaan was. Maar wat een scheitsquats inderdaad zeg, echt p*ssy!

Zo beter?

Kijk een man na mijn hart, no p*ssy shit maar gewoon trainen! Scheuren of groeien, bam en hoppa!

omdat je een vieze phaggot bent en je mijn gewichten de 1e 2 setjes had terwijl ik 50 niet heb gedaan; mijn hoogste dat ik deed was 42 :trollfacex:

• #1.111
Omdat ik vind dat 4x10 reps met squats sowieso netjes is. 85kg daarbij is vrij netjes.

En full squats deed je toch stond er?

atg :cool: er had gewoon meer ingezeten. maar ik wil me schouder niet ****en... :sad:

ik weet het nu al, deloaden is niks voor mij xD

hehe goed dat je bent gaan trainen ondanks je schouder hoor!:) petje af:D

thanx... ik was in eerste instantie niet eens van plan te trainen, maar ik kan niet zonder.

Die thumbs waren inderdaad voor het feit dat je gegaan was. Maar wat een scheitsquats inderdaad zeg, echt p*ssy!

Zo beter?

dankje ja dat lucht op :)

Kijk een man na mijn hart, no p*ssy shit maar gewoon trainen! Scheuren of groeien, bam en hoppa!

hahaha. still zitten is niks voor mij. naast bb doe ik mma 2 keer in de week en dat word zelfs 3x. word wel passen en meten jho :\

omdat je een vieze phaggot bent en je mijn gewichten de 1e 2 setjes had terwijl ik 50 niet heb gedaan; mijn hoogste dat ik deed was 42 :trollfacex:

ik ga je logban geven hater

:jk:

ik had er stiekem telkens 5 kilo bij op gedaan, en daarnaast is de stang 15 dickhead geen 12, die 160cm stang is 12

t*ring mijn nightprot wil weer eens niet goed oplossen xD dikke vla met brokken,, hhhmmmmm....

• #1.113
volgens mij 12.01

:trollfacex:

jij gaat vanavond weer in je nest stinken van je nightprot :D

jij gaat klappen krijgen.

t*ring ik was vandaag met mijn zus samen naar de film geweest in doetinchem (Drive Angry, gave film btw). voor de tijd liep ik al enorm te ruften en hard vriend!

dus tijdens de film echt dik lopen laden. na de film, ik was nog niet buiten en het geweld in mijn broek begon al op te laaien. om vervolgens in volle glorie door de stad te brullen via mijn anus! beter in de wijde wereld dan in een nauw gaatje

dan niet he, squat maar eens al né eckte man oké?

jij gaat klappen krijgen.

t*ring ik was vandaag met mijn zus samen naar de film geweest in doetinchem (Drive Angry, gave film btw). voor de tijd liep ik al enorm te ruften en hard vriend!

dus tijdens de film echt dik lopen laden. na de film, ik was nog niet buiten en het geweld in mijn broek begon al op te laaien. om vervolgens in volle glorie door de stad te brullen via mijn anus! beter in de wijde wereld dan in een nauw gaatje

:D:D:D:D:D nice

• #1.117
Ik moest werken.... was niet vrijwillig dat ik zo vroeg op was.

Ik heb shoarma op een pizza... nice

Ja en ergste is, ik heb niet getraint, ik ben in slaap gevallen op de bank....

Ze zouden vroege dienst in de weekenden moeten verbieden.

Terug
Naar boven