AndroidHealthClinic

Tymen's log - V3.0 IMPROVE

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.121
ff uitgerekend.

ik zit dagelijks op 4000 kcal zonder avond eten. dus totaal zal wel op 4,5k liggen :)

verhouding: 29/49/22 dik in orde toch?!

Laatst bewerkt:
wat moest jij op een zondag zo vroeg al op dbb :eek:

vandaag lekker gegeten bij de griek :)
proberen zo schoon mogelijk proberen te eten.

gyros met rijst en wat salade. en water gedronken :)

schouder gaat overigens weer beter :D
Dude! Jij kan echt wel wat junk gebruiken op jou bf!

Wat betreft het ruften weet ik alleen niet of het zo verstandig is..;)

• #1.123
Dude! Jij kan echt wel wat junk gebruiken op jou bf!

Wat betreft het ruften weet ik alleen niet of het zo verstandig is..;)

???? beter in de wijde wereld dan in een nauw gaatje

ik haat cutten en cardio dus lekker schoon blijven eten dan hoef ik dat ook niet te doen :P

4500cal, en ik dacht dat je niet zoveel at. Dat doe je goed dan!

• #1.125
4500cal, en ik dacht dat je niet zoveel at. Dat doe je goed dan!

dat dacht ik ook xD

ik zal ff posten wat dat inhoud:

a moment

---------- Toegevoegd om 13:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:47 ----------

de namen van de maaltijden kloppen overigens niet helemaal. dit zij gewoon alle maaltijden op volgorde. tussen meal 4 en 5 hoort mijn gewone avondmaal

jqgisj.jpg

Laatst bewerkt:
Ken dat ook groter. Cant see shit my friend.

Ziet er zeer netjes uit.

Zo te zien drink je aardig wat melk en chocomelk dat verklaart waarom je zoveel cals hebt. It's bulking time!

Hoiii. Ik denk ik kijk hier weer eens. Zal vanaf nu wat vaker langs komen :).

Impressive dieet heb je. Als ik zoveel zuivel nuttig dan knalt m'n kop en rug uit elkaar van de puisten! Heb je daar geen last van?
Daarnaast vroeg ik me af of je al die havermout zo door je melk gooit, of warm je het nog op oid?

• #1.131
Hoiii. Ik denk ik kijk hier weer eens. Zal vanaf nu wat vaker langs komen :).

Impressive dieet heb je. Als ik zoveel zuivel nuttig dan knalt m'n kop en rug uit elkaar van de puisten! Heb je daar geen last van?
Daarnaast vroeg ik me af of je al die havermout zo door je melk gooit, of warm je het nog op oid?

hahha nice
nou ik heb altijd last van acne in me gezicht. moet binnenkort nog ff afspraak maken met dermatoloog voor een kuurtje roa...

ik weeg 100 gr oats af > tare > 200 ml melk erbij > ff roeren > omnomnomnom!

ik heb het ook gekookt maar dan is het niet te vreten.

Jij bent wel enorm strikt met je eten man, afwegen en alles. Ik doe alles op gevoel en heb werkelijk waar geen idee hoeveel ik van wat nu binnen krijg....

Als ik straks over moet op een strak voedingsschema kom ik jou nog wel wat advies vragen denk ik.

hahha nice
nou ik heb altijd last van acne in me gezicht. moet binnenkort nog ff afspraak maken met dermatoloog voor een kuurtje roa...

Denk dat je dat onderschat. Dat 'ff'

Heb me er ook in verdiept omdat ik nu vrij veel last heb van acne. Maar als je leest hoeveel nadelen eraan zitten. Nou nee dankje.

Tijdens de winter heb ik er aardig wat las van, in de zomer is het bijna weg.

• #1.134
Jij bent wel enorm strikt met je eten man, afwegen en alles. Ik doe alles op gevoel en heb werkelijk waar geen idee hoeveel ik van wat nu binnen krijg....

Als ik straks over moet op een strak voedingsschema kom ik jou nog wel wat advies vragen denk ik.

hahah. ik vind dat maar niks, dan eet ik soms maar netjes.

ik kijk gewoon wat is mijn onderhoud, wat voor een verhoudingen wil ik, en wat heb ik wanneer nodig. zo ben ik bij dit schema uitgekomen.

hahha nice

wat is dat?:P

• #1.136
Denk dat je dat onderschat. Dat 'ff'

Heb me er ook in verdiept omdat ik nu vrij veel last heb van acne. Maar als je leest hoeveel nadelen eraan zitten. Nou nee dankje.

Tijdens de winter heb ik er aardig wat las van, in de zomer is het bijna weg.

same shit here :(

ik had wel begrepen dat roa een nogal koppig middeltje is. maar zo heftig? ik zal er nog eens over nadenken....

Zoveel (choco)melk vind ik om eerlijk te zijn niet echt clean, los daarvan is het wel clean ja.
Maar je kent het (nog) hebben. & t*ring het is zwaar om aan kcals te komen als je bepaalde dingen niet binnen mag krijgen brah:o

same shit here :(

ik had wel begrepen dat roa een nogal koppig middeltje is. maar zo heftig? ik zal er nog eens over nadenken....

Andere dingen die je kan proberen.

- Zonnebank
- Biergist
- Vitamine B5
- Clindamycine
- Veel zonnen

Naast het gebruikelijke verhaaltje, gezond eten sporten en geen rare dingen doen.

Daarnaast heb je bij roa ook dat het kan voorkomen (circa 30%) dat het weer terug komt en een volgende kuur mag doen. Het kost veel energie van je, veel nadelen ervan. (Droge lippen, slechte huid, kan erger worden (voor even))
Je mag er niet mee in de zon, je kan er moe van worden. Is niet echt handig icm met krachttraining.

Ik wacht wel na de zomer, zag foto's van zomer 2009 en daar was me huid helemaal clean. Nu zitten er wel aardig wat plekjes, zal na de zomer kijken wat ik doe.

Terug
Naar boven