MuscleMeat

Tymen's log - V3.0 IMPROVE

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.141
Zoveel (choco)melk vind ik om eerlijk te zijn niet echt clean, los daarvan is het wel clean ja.
Maar je kent het (nog) hebben. & t*ring het is zwaar om aan kcals te komen als je bepaalde dingen niet binnen mag krijgen brah:o

klopt de choco is niet echt clean, maar die heb ik er doelbewust bij gedaan om aan me kcals komen :)

en als ik er dik van word gaat de choco er gewoon weer af :P

dan moet je meer eten dan als je dat niet hebt. ik heb allemaal wel redelijk waardevolle voeding gepakt.

---------- Toegevoegd om 19:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:29 ----------

Andere dingen die je kan proberen.

- Zonnebank
- Biergist
- Vitamine B5
- Clindamycine
- Veel zonnen

Naast het gebruikelijke verhaaltje, gezond eten sporten en geen rare dingen doen.

Daarnaast heb je bij roa ook dat het kan voorkomen (circa 30%) dat het weer terug komt en een volgende kuur mag doen. Het kost veel energie van je, veel nadelen ervan. (Droge lippen, slechte huid, kan erger worden (voor even))
Je mag er niet mee in de zon, je kan er moe van worden. Is niet echt handig icm met krachttraining.

Ik wacht wel na de zomer, zag foto's van zomer 2009 en daar was me huid helemaal clean. Nu zitten er wel aardig wat plekjes, zal na de zomer kijken wat ik doe.

tijdje gedaan maar niet echt resultaat. ik ga er denk ik morgen weer eens aan beginnen, heb nog wat over :P

zonnetherapie had ik gehoord deed ook goed. wellich om dat eens te proberen :) want als ik voor een paar dagen meer dan 10 uur in de zon zit is het bijna compleet weg.

Ik ben nu bezig met de biergist. Ben benieuwd of het een beetje helpt.

10u is denk wat te veel van het goeie, kan ook nooit goed zijn voor je huid. Maar als de zon schijnt, en het weer is rendabel ga ik zeker op het naar buiten om te genieten van de zon. Ten behoeve van de vasculariteit en hopelijk ook de acne.

Ik had laatst een grote uitbarsting weer gekregen en heb het meer biergist weer onder controle gekregen. (heb wel een halfjaar geleden mijn roa kuur afgemaakt) Wil idd niet gauw weer roa doen, maar de belangrijkste reden is dat ik spoedig herstel wil van mijn acnelittekens, en voor minimaal 1 jr. na een roa kuur zijn littekenreducerende behandelingen uitgesloten.

Ik neem 2250 mg biergist p/d.

Ik had laatst een grote uitbarsting weer gekregen en heb het meer biergist weer onder controle gekregen. (heb wel een halfjaar geleden mijn roa kuur afgemaakt) Wil idd niet gauw weer roa doen, maar de belangrijkste reden is dat ik spoedig herstel wil van mijn acnelittekens, en voor minimaal 1 jr. na een roa kuur zijn littekenreducerende behandelingen uitgesloten.

Ik neem 2250 mg biergist p/d.

Ik 3x5 caps. Dat is volgens 3 of 4x zoveel :p

Ik neem 3x3 pilletjes (biergist is toch niet in capsules?). Staat op het potje dat 9 pillen=2250mg. Is ook hun aangeraden dosis voor 1 dag.

Ik neem 3x3 pilletjes (biergist is toch niet in capsules?). Staat op het potje dat 9 pillen=2250mg. Is ook hun aangeraden dosis voor 1 dag.

Nee het zijn gewoon kleine pilletjes.

Ik zag dat verb 3x6 nam, zal niet zoveel uitmaken. Overdosis heb je iig niet snel.

• #1.147
ik heb die van de etos ofzo :) werd ook aangeraden om 3x3 te nemen. alleen ik vergeet die shit gewoon.

Exercise Name

Barbell Bench Press: 30.0x20, 50.0x15, 75.0x8, 75.0x7, 72.5x8 beetje vergist in de opwarm set 15x50 was teveel

Cable Cross Over: 10.0x15, 15.0x12, 17.5x10, 17.5x10

Dumbbell Incline Bench Press: 27.5x7,27.5x8,27.5x6

EZ Bar Triceps Extension: 40.0x8,40.0x7

Cable Triceps Pushdown: 40.0x6,35.0x9

Cable One Arm Tricep Extension: 10.0x10,10.0x10

hhhmmm nu zit de groei er niet meer zo in... vanaf nu is het weer kleine stapje van 1 kilo ophogen :(

haha wow goed dat ik hier nog even lees, was ze bijna vergeten vanavond!

en mooie opbouw in deze training

• #1.149
Lol 35 reps om op te warmen. Dat doe je goed!

Ik zou persoonlijk de dumbbell voor de cable doen, voor de rest ziet het er netjes uit!

• #1.151
dat zijn me ook knoeperts van pillen joh :roflol: lekker smaken doen ze ook niet.

thanx.

Vind het ook wel k*t maar ik merk het gelijk met de acne als ik stop, en de kwaliteit van mijn huidje is alles waard, ik zou er zelfs wat spiermassa voor geven (ja ik weet het: :gay:).

• #1.153
Vind het ook wel k*t maar ik merk het gelijk met de acne als ik stop, en de kwaliteit van mijn huidje is alles waard, ik zou er zelfs wat spiermassa voor geven (ja ik weet het: :gay:).

foei! voor straf mag je een weekje vertoeven op dutch fitness!

ff naar beneden me nightshake klaar maken en wat ****ing nuts pakken :)

Zo te zien van de hema?

Heb beneden hetzelfde doosje staan. Kon eigenlijk nooit pillen slikken, lukte me gewoon niet. Maar paar keer geprobeerd met deze, en gaat nu easy. Gewoon 5 per keer, is geen moeite. Staat in de keuken en probeer het 3x per dag na de maaltijd.

Kijken of het wat oplevert.

ff naar beneden me nightshake klaar maken en wat ****ing nuts pakken :)

df is eigenlijk wel een geschikt forum, ik bedoel ze trainen niet zo hard (dat scheelt want hard trainen vind ik eigenlijk niet zo fijn), maar hebben toch vaak een nette sixpack, beter dan die obese bodybuilders hier

Zo te zien van de hema?

Heb beneden hetzelfde doosje staan. Kon eigenlijk nooit pillen slikken, lukte me gewoon niet. Maar paar keer geprobeerd met deze, en gaat nu easy. Gewoon 5 per keer, is geen moeite. Staat in de keuken en probeer het 3x per dag na de maaltijd.

Kijken of het wat oplevert.

drogist, en de truc is gewoon 1 dikke slok melk nemen en de pil in het midden te leggen van de slok, dan raakt hij je keel niet aan en dan is het niet erg :)

:roflol:

df is eigenlijk wel een geschikt forum, ik bedoel ze trainen niet zo hard (dat scheelt want hard trainen vind ik eigenlijk niet zo fijn),

:slap:

Wat een klotegedoe met dat acne, blij dat ik t niet heb. Trouwens, haal die ****ing nulletjes eens weg man, dikke brij die t is srs.

En 30x20? What where you thinking :roflol: Wel nice die 75s, doe ik je niet na en ben toch een stukkie langer en zwaarder :o

• #1.157
df is eigenlijk wel een geschikt forum, ik bedoel ze trainen niet zo hard (dat scheelt want hard trainen vind ik eigenlijk niet zo fijn), maar hebben toch vaak een nette sixpack, beter dan die obese bodybuilders hier

drogist, en de truc is gewoon 1 dikke slok melk nemen en de pil in het midden te leggen van de slok, dan raakt hij je keel niet aan en dan is het niet erg :)

schaam je man! je wilt toch big worden of niet dan?! fitness is als je ene mietje bent en chickies wilt hosselen.

of eet het met een hap kwark ideaal

Wat een klotegedoe met dat acne, blij dat ik t niet heb. Trouwens, haal die ****ing nulletjes eens weg man, dikke brij die t is srs.

En 30x20? What where you thinking :roflol: Wel nice die 75s, doe ik je niet na en ben toch een stukkie langer en zwaarder :o

ja acne kun je maar beter gewoon niet hebben. gelukkig heeft het niet zon inpact op me zelf-vertrouwen.

gewoon omdat het kon xD
en ik heb al zwakke pecs :S

Moet je nagaan hoe awesome mijn pecs zijn :sad:

lekker bezig geweest weer!

• #1.160
Terug
Naar boven