- Waardering
- 1.077
- Lengte
- 1m78
Zoveel (choco)melk vind ik om eerlijk te zijn niet echt clean, los daarvan is het wel clean ja.
Maar je kent het (nog) hebben. & t*ring het is zwaar om aan kcals te komen als je bepaalde dingen niet binnen mag krijgen brah![]()
klopt de choco is niet echt clean, maar die heb ik er doelbewust bij gedaan om aan me kcals komen

en als ik er dik van word gaat de choco er gewoon weer af
dan moet je meer eten dan als je dat niet hebt. ik heb allemaal wel redelijk waardevolle voeding gepakt.
---------- Toegevoegd om 19:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:29 ----------
Andere dingen die je kan proberen.
- Zonnebank
- Biergist
- Vitamine B5
- Clindamycine
- Veel zonnen
Naast het gebruikelijke verhaaltje, gezond eten sporten en geen rare dingen doen.
Daarnaast heb je bij roa ook dat het kan voorkomen (circa 30%) dat het weer terug komt en een volgende kuur mag doen. Het kost veel energie van je, veel nadelen ervan. (Droge lippen, slechte huid, kan erger worden (voor even))
Je mag er niet mee in de zon, je kan er moe van worden. Is niet echt handig icm met krachttraining.
Ik wacht wel na de zomer, zag foto's van zomer 2009 en daar was me huid helemaal clean. Nu zitten er wel aardig wat plekjes, zal na de zomer kijken wat ik doe.
tijdje gedaan maar niet echt resultaat. ik ga er denk ik morgen weer eens aan beginnen, heb nog wat over

zonnetherapie had ik gehoord deed ook goed. wellich om dat eens te proberen
want als ik voor een paar dagen meer dan 10 uur in de zon zit is het bijna compleet weg.

lekker smaken doen ze ook niet.
).