- Waardering
- 960
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 128kg
- Vetpercentage
- 19%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En aan mij..Je moet wat Karmapunten verdelen over andere gebruikers voordat je justbart weer karma kan geven.
?Wat voor gewichten heb je verplaatst in Gold's kerel? De ecto's een beetje laten schrikken?

He shit, kon wel wat karma gebruiken, moet zo los gaan op de cardio...
Morgen niet trainen, moet 12 uurs dienst werken.... sucks.
Wat voor gewichten heb je verplaatst in Gold's kerel? De ecto's een beetje laten schrikken?
Volgens mij trainen alle ecto's daar als het donker is![]()
s en ectows...
Ze hebben veel leuke machines in golds he? (of is dat alleen amerika) shrug machine hebben ze iig wel. Lijkt me erg leuk daar is te trainen, vind machines vaak erg geschikt voor high intensity.

Pft, gezien je lengte vind ik die DL niet zo impressive. Hoeft helemaal niet ver omhoog!
Geen rare kommagetallen![]()
ik ben eigenlijk 177 cm. is het nu wel impressive

ter***lijerik ben eigenlijk 177 cm. is het nu wel impressive
![]()
![]()
Lekker gelift bro.ik voelde me als een kind in een candyshop
maar ik wist me redelijk te focussen op me training tussen al dat mooie spul.
heel veel plateloaded in de main kracht, in de 2de kracht heel veel moois van nautulis

lange gasten hebben het juist veel makkelijker! met hun lange armen staan ze vaak al bijna rechtop willen ze omhoog komen. Ik sta haast parallel tot de grond bij liftoff 
heylange gasten hebben het juist veel makkelijker! met hun lange armen staan ze vaak al bijna rechtop willen ze omhoog komen. Ik sta haast parallel tot de grond bij liftoff
![]()
Zit wat in. Maar die lange armen vernken mn bench 
Oo lijkt me mooi daar eens te zijn, lijkt me echt genieten. Van die rugmachines en mooie kuitmachines mis ik toch altijd wel
heylange gasten hebben het juist veel makkelijker! met hun lange armen staan ze vaak al bijna rechtop willen ze omhoog komen. Ik sta haast parallel tot de grond bij liftoff
![]()

ja jullie lange slungels hebben het maar makkelijk!![]()

ja jullie lange slungels hebben het maar makkelijk!![]()

Ik zou niet veel zeggen want jij bent ook mooi 1,77 hoor, is best lang. Ik ben tenminste 1m70
Dan kun je de bar op je dikke buik laten bonksen, scheelt ook weer rom.