XXL Nutrition

Tymen's log - V3.0 IMPROVE

Goed bezig geweest kerel.

Heb je wel beetje karma mee verdient

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.162
Je moet wat Karmapunten verdelen over andere gebruikers voordat je justbart weer karma kan geven.

He shit, kon wel wat karma gebruiken, moet zo los gaan op de cardio...

Morgen niet trainen, moet 12 uurs dienst werken.... sucks.

Wat voor gewichten heb je verplaatst in Gold's kerel? De ecto's een beetje laten schrikken?

• #1.167
vandaag wezen trainen met Seagon in goldsgym nieuwegein.

1. erg mooie gym :)

2. achterlijk slecht gegeten

3. toch wel goed getrained :D

dl
12*60
10*100
10*110
10*120 xD
3*130
1*140
0*150 de pret was op...

DB shrug (wat een ramp die DB's, als je geluk had vond je 2 dezelfde. maar je wist nooit hoeveel kilo het was DDDXXXXX
12*30 ?
10*42 ?

shrugmachine
10*40
10*60
10*80....

seated row
10*40
10*60

chins
bw*12
bw*10
bw*8

v grip pulls
10*73
10*79
10*86

ez curls
3*10*30

DB preacer curls
...

her en der zullen de getallen wel niet kloppen :D

maar zo toch wel aardig en zeker die dl!

---------- Toegevoegd om 23:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:30 ----------

done

He shit, kon wel wat karma gebruiken, moet zo los gaan op de cardio...

Morgen niet trainen, moet 12 uurs dienst werken.... sucks.

zodra ik kan kan spuit ik je helemaal vol met sparma!

Wat voor gewichten heb je verplaatst in Gold's kerel? De ecto's een beetje laten schrikken?

Volgens mij trainen alle ecto's daar als het donker is :D

het hardcore gehalte viel me toch een beetje tegen... een eckte mofo buffel gespot en eentje met een wtf broek aan die volgens mij wel goed buff was.

maar over het algemeen veel :sd:s en ectows...
jammer dat je er niet was bas, had graag nog een babbeltje met je willen maken. overigens als je buddy praten over een vreemde buffel in je gym, dat was ik :)

Nette deadlift!

Ze hebben veel leuke machines in golds he? (of is dat alleen amerika) shrug machine hebben ze iig wel. Lijkt me erg leuk daar is te trainen, vind machines vaak erg geschikt voor high intensity.

Pft, gezien je lengte vind ik die DL niet zo impressive. Hoeft helemaal niet ver omhoog!

Geen rare kommagetallen :bow:

• #1.171

thanx, die 120 set voelde als ene veertje :S

Ze hebben veel leuke machines in golds he? (of is dat alleen amerika) shrug machine hebben ze iig wel. Lijkt me erg leuk daar is te trainen, vind machines vaak erg geschikt voor high intensity.

ik voelde me als een kind in een candyshop :yes:
maar ik wist me redelijk te focussen op me training tussen al dat mooie spul.
heel veel plateloaded in de main kracht, in de 2de kracht heel veel moois van nautulis

Pft, gezien je lengte vind ik die DL niet zo impressive. Hoeft helemaal niet ver omhoog!

Geen rare kommagetallen :bow:

ter***lijer :roflol: ik ben eigenlijk 177 cm. is het nu wel impressive ??? :p

• #1.173
mijn vriendin is verdwaald xD belt ze me op hahahaha :roflol:

ik voelde me als een kind in een candyshop :yes:
maar ik wist me redelijk te focussen op me training tussen al dat mooie spul.
heel veel plateloaded in de main kracht, in de 2de kracht heel veel moois van nautulis

Oo lijkt me mooi daar eens te zijn, lijkt me echt genieten. Van die rugmachines en mooie kuitmachines mis ik toch altijd wel :(

3cm meer impressive :D Lekker gelift bro.

hey :mad: lange gasten hebben het juist veel makkelijker! met hun lange armen staan ze vaak al bijna rechtop willen ze omhoog komen. Ik sta haast parallel tot de grond bij liftoff :(

• #1.176
Oo lijkt me mooi daar eens te zijn, lijkt me echt genieten. Van die rugmachines en mooie kuitmachines mis ik toch altijd wel :(

hey :mad: lange gasten hebben het juist veel makkelijker! met hun lange armen staan ze vaak al bijna rechtop willen ze omhoog komen. Ik sta haast parallel tot de grond bij liftoff :(

:D Zit wat in. Maar die lange armen vernken mn bench :mad:

ja jullie lange slungels hebben het maar makkelijk! :mad:

• #1.179
Ik zou niet veel zeggen want jij bent ook mooi 1,77 hoor, is best lang. Ik ben tenminste 1m70 :)

Dan kun je de bar op je dikke buik laten bonksen, scheelt ook weer rom.

dwerg :X

ja dan kan je je bankdrukkert verbeteren. of neem les bij meneer hertenschijt :)

Ik ben lang, en ben ecto.

Volgens mij kan ik helemaal beter stoppen met trainen zo te lezen :sad:

Terug
Naar boven