rein1992
Cool Novice
- Waardering
- 10
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 78kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Goede training! vooral die db presses 27,5 hoe strikt zijn die?
behoorlijk tot zeer strikt. zakken tot onder parallel en lock out bovenin.

2 kilo overall? of alleen op de armen? dat is wel sick dan xD
nja ik doe me best. en gewoon lekker eten en dan zie ik wel waar het schip strand. en met 4500 kcal per dag moet ik toch best een heel eind kunnen komen
Je moet het zo lezen, om dus 1 cm aan spieren te gainen moet je ongeveer 2 kilo clean aankomen... Ik stond ook ff raar te kijken toen ik dat las.
Clean bulken is trouwens echt kei veel werk man... Ik sta bij elke maaltijd de frikadellen, gehaktstaven, shoarmaschotels, chocoladerepen en andere zooi onder de kraan af te spoelen.... pffffff, klote sport dat bodybuilden.
Das k*t! Nog 4 kilo voor een cm links en rechts drbij? Dam...
Haha jij hebt echt een k*tbaan Bart![]()
Je moet het zo lezen, om dus 1 cm aan spieren te gainen moet je ongeveer 2 kilo clean aankomen... Ik stond ook ff raar te kijken toen ik dat las.
Clean bulken is trouwens echt kei veel werk man... Ik sta bij elke maaltijd de frikadellen, gehaktstaven, shoarmaschotels, chocoladerepen en andere zooi onder de kraan af te spoelen.... pffffff, klote sport dat bodybuilden.

Das k*t! Nog 4 kilo voor een cm links en rechts drbij? Dam...
Haha jij hebt echt een k*tbaan Bart![]()

wat moet je anders met je tijd doen als je niet traint![]()

hahah 
het hardcore gehalte viel me toch een beetje tegen... een eckte mofo buffel gespot en eentje met een wtf broek aan die volgens mij wel goed buff was.
maar over het algemeen veels en ectows...
jammer dat je er niet was bas, had graag nog een babbeltje met je willen maken. overigens als je buddy praten over een vreemde buffel in je gym, dat was ik![]()
Nette training neer gezet!
Alhoewel ze de naam hebben willen ze absoluut niet de 'Golds Gym' uitstraling hebben. Zoals je misschien gezien hebben zijn hemdjes verboden, magnesium wordt oogluikend toegestaan en poseren in enige ruimtes (zelfs afgesloten) is verboden en heeft flinke consequenties. De dumbbells zijn dramatisch, gewoon de ringen tellen - je moet toch wat. Er wordt echt al een jaar gezegd dat er nieuwe komen.
Meeste animals trainen 's avonds, alhoewel het aantal echte animals wel beperkt is. Behalve de 5 a 6 wedstrijdatleten die er regelmatig rondlopen zijn het voornamelijk beachboys. Wel een redelijk grote groep jonge boys (17 - 23) die erg serieus bezig zijn.
Als je nog een keer van plan bent langs te komen, let me know!
/care

Lol poseren verboden?
Hoe kan je nou uberhaupt het poseren afbakenen?

Ik train gewoon in een huis tuin en keuken gym waar eigenlijk alles mag.
Als ik soms lees wat allemaal NIET mag in gyms, echt belachelijk. Maarja door de ervaringen die ik hier lees ben ik des te contenter met mijn huidige gym!
als ik wil train ik in me blote reet!maar kan je er ook een beetje decent trainen dan?
homegym for the winals ik wil train ik in me blote reet!
BigMc is gek!Hij lijkt op George, die snapte ook de clooney.............

Ja zeker. Op de drukke momenten is er wel eens wat ruimte tekort, maar op deze tijden train ik dan ook bijna nooit meer.
Dus wanneer ik train kan ik gewoon m'n gang gaan. T/m 40kg db's, 3 verstelbare bankjes, smith rek (met ophanging aan de buiten kant voor olympische stang), bp, incline bp en voor de rest nog een serie apparaten.