AndroidHealthClinic

Tymen's log - V3.0 IMPROVE

Lol @ vagina-suit :roflol:

Knal ze vanavond bro! Goed idee borst+triceps vandaag :)

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.242
ziet er wel leuk uit, alleen 12-15 reps vind ik persoonlijk vrij veel

Je ging toch wel aardig op je huidige schema? Never change a winning team.

Ben benieuwd naar je training bro.

• #1.245
ziet er wel leuk uit, alleen 12-15 reps vind ik persoonlijk vrij veel

die dropt in week 2 al naar 8-10. en zo telkens door tot in week 5 6x3. week 6 is gok ik deload met 1x15

Je ging toch wel aardig op je huidige schema? Never change a winning team.

Ben benieuwd naar je training bro.

nah begon weer een beetje vast te zitten. dus ff kijken hoe dit gaat werken. heb overigens nog nooit eerder upper-lower gedaan :)

jezus mijn scheten ruiken vandaag echt vreemd vies. niet de normale scheet lucht die je normaal ruikt. dit ruikt haast chemisch :S niks raars gegeten volgens mij... hhmm gaat wel over hoop ik.

ik zi trouwens echt tot de nok vol. voel me echt verschrikkelijk vol. heb met een glas water mijn macaroni naar binnen moeten werken :( hopen dat het gevoel de komende uurtje(s) wegtrekt. anders word dat trainen ook niet echt wat.

die dropt in week 2 al naar 8-10. en zo telkens door tot in week 5 6x3. week 6 is gok ik deload met 1x15

Klinkt wel nice, misschien zoek ik daar ook eens wat op als ik met een nieuw schema ga beginnen.
Klote van je rare gas luchten trouwens:( Beter trekt het weg en kan je gewoon knallen :D

• #1.247
Klinkt wel nice, misschien zoek ik daar ook eens wat op als ik met een nieuw schema ga beginnen.
Klote van je rare gas luchten trouwens:( Beter trekt het weg en kan je gewoon knallen :D

ik denk dat me trainings partner er meer last van heeft xD
hhhm morgen zal het wss wel over zijn alleen ik voel me er niet echt gezonder bij :rolleyes:

Legpress ff overslaan (moet ik altijd van farten :P).

hou de garagedeur maar open heb ik al gezien :mad:

• #1.250
  • #1.251
zo, het ruften werd en niet minder op door het schijten tot groot ongenoegen van Stam... vreemd.

anyway wel een dikke training neer weten te zetten!

Exercise Name
Barbell Bench Press : 45x15, 45x15, 65x15, 70x12

Barbell Bent Over Row : 20x15, 30x15, 55x15, 60x15

Barbell Shoulder Press : 20x15, 30x12, 45x11, 40x12

Barbell Shrugs : 40x15, 40x15, 80x15, 90x14

Cable Push down : 15x15, 30x15, 35x8 hahah wat slecht die laatste 2, niet meegeteld

Barbell Curl : 20x15, 25x15, 30x12, 30x12

pumped... er komt ngo een pic aan. iets van 25 min na de training dus meeste pomp is alweer foetsie :(

Laatst bewerkt:
Geen zin om dat hele schema te checken..maar ik check gewoon je log! Nu volhouden tymen..:P

Edit: V-O-L-U-M-E!

Laatst bewerkt:
  • #1.253
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

zag er tijdens net na de training veel voller uit in de spiegel :sad: zal wel aan het licht en de pomp hebben gelegen :(

Lekker hoor die 12x 70 op de bank:).

ik vind 't er prima uit zien hoor die foto!:D

je staat nog goed droog man!

• #1.258
ik vind 't er prima uit zien hoor die foto!:D

je staat nog goed droog man!

hhhm in me homegym zag het er beter uit. zal hem in het vervolg daar wel gelijk schieten :D

ja daarom word het tijd dat ik er wat brute massa op plak. alleen zit echt zo vol dat ik weer maaltijd moet skippen om mijn kwark überhaupt dadelijk weg te krijgen.... sad shit, morgen gewoon om 8 uur opstaan ff eten en dan weer het bed in tto 10 uur en dan op staan/ eten. geeft me wat meer ruimte hoop ik.

Sterke MP hoor!

Ook nette picca, ziet er goed uit!

• #1.260
Terug
Naar boven