Fitness Seller

Tymen's log - V3.0 IMPROVE

Kerel das niet best dat je daar over droomt..... hahahaha

En naar Thailand gaan met vriendin is ook een discussiepuntje, haha

cheers

Hahaha ik dacht die heeft gedroomd over 300 keer naar de h**ren gaan voor €2,=.:D:D:D

ik heb het gemerkt hahah, alhoewel het is wel een mooie gym. Seagon waarmee ik was had een hempje aan xD hahah we werden er overigens niet op aangesproken tough.

oops, heb stiekem wat fronts db en latspreads en mm's gedaan hahahah :roflol: /care

ik was ook al aan het tellen en setjes aan het zoeken xD schoot niet echy op, dat was overigens het enige wat me echt tegenviel.

een volgens mij liep er een buffel rond, maar die had een super vage broek aan en een onmundig groot shirt. had dus wel de looks van een excentrieke bb'er. en nog een eckte buffel gespot die db curls aan het doen was :)

idd veel groepjes met sd's die de helft van de tijd deden lullen :roflol:

gewoon als je betrapt word op uitgebreide poses dan word je gekickt gok ik :)

Tymen tymen....leer spellen :P aapje :roflol: S..a..g..e..o..n :yarly:

;) Nee maar was inderdaad toffe gym, ik ben zeker voor om er nog een keer heen te gaan :) wel even een eye opener in kwestie van wat voor taffus gym ik eigenlijk zelf zit en dat ik daar dus z.s.m. weg ga naar een betere.

Maar kwam eigenlijk hier om je trainingen te checken bro...ziet er weer zeker goed uit :) Keep goin, ik zit alweer minuten te tellen tot ik vanavond mag :D:D:D

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.224
Kerel das niet best dat je daar over droomt..... hahahaha

En naar Thailand gaan met vriendin is ook een discussiepuntje, haha

cheers

nja als ik het maar lekker bij dromen hou :)

en wat is er mis met mijn vriendin naar thailand te gaan. is een erg mooi vakantie land.

Hahaha ik dacht die heeft gedroomd over 300 keer naar de h**ren gaan voor €2,=.:D:D:D

xDDDD die hou ik vast voor vanavond. naar de h**ren gaan staat sowieso op mijn try-b4-u-die.

Tymen tymen....leer spellen :P aapje :roflol: S..a..g..e..o..n :yarly:

;) Nee maar was inderdaad toffe gym, ik ben zeker voor om er nog een keer heen te gaan :) wel even een eye opener in kwestie van wat voor taffus gym ik eigenlijk zelf zit en dat ik daar dus z.s.m. weg ga naar een betere.

Maar kwam eigenlijk hier om je trainingen te checken bro...ziet er weer zeker goed uit :) Keep goin, ik zit alweer minuten te tellen tot ik vanavond mag :D:D:D

bijna goed is goed genoeg :P
beter dat je dan naar goldsgym gaat. of een andere hardcore gym in utrecht.

Nee. Jij? :)

Is hetzelfde idee in mijn woordenboek ^^ Maar lekker los met carnaval dus? Je hebt een vriendin toch? Volgens mij is de helft van de fun toch in een pino-pak achter alle t**ten aan hollen.

• #1.231
Is hetzelfde idee in mijn woordenboek ^^ Maar lekker los met carnaval dus? Je hebt een vriendin toch? Volgens mij is de helft van de fun toch in een pino-pak achter alle t**ten aan hollen.

feesplent
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

feespalm
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

u see?!

ik haat carnafaal. mijn vriendin loopt zelf mee met een optocht gebeuren. moet ze fijn doen :) heb ik geen last van der haha. doe mij maar gewoon me maaltijdjes en trainingen en dan ben ik tevreden. :)

That's the spirit Tymen!

Die eerste foto owned echt :D:D!

Ik zie geen training :(

Nee geen trainingen te zien....

• #1.237

dat is wel redelijk duidelijk toch?

helaas dat de uitvoering was niet echt helemaal oke.

Die eerste foto owned echt :D:D!

faceplants zijn altijd koning.

Nee geen trainingen te zien....

nee helaas, dat hele schijt t*ring kudt carnafail weer achter de rug. wat haat ik die shit.

1. je kunt niet trainen
2. je drinkt altijd (teveel) alcohol
3. eet te weinig, veel te weinig
4. alles wat ik eet is waardeloos
5. slaapt te weinig

wellicht dat ik vanaaf nog ga trainen maar ik gok van niet. ik den eerder morgen weer dr'an!

ja k*t carnaval :roflol:

• #1.240
Terug
Naar boven