- Waardering
- 960
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 128kg
- Vetpercentage
- 19%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik heb het gemerkt hahah, alhoewel het is wel een mooie gym. Seagon waarmee ik was had een hempje aan xD hahah we werden er overigens niet op aangesproken tough.
oops, heb stiekem wat fronts db en latspreads en mm's gedaan hahahah/care
ik was ook al aan het tellen en setjes aan het zoeken xD schoot niet echy op, dat was overigens het enige wat me echt tegenviel.
een volgens mij liep er een buffel rond, maar die had een super vage broek aan en een onmundig groot shirt. had dus wel de looks van een excentrieke bb'er. en nog een eckte buffel gespot die db curls aan het doen was
idd veel groepjes met sd's die de helft van de tijd deden lullen
gewoon als je betrapt word op uitgebreide poses dan word je gekickt gok ik![]()
aapje
S..a..g..e..o..n
Nee maar was inderdaad toffe gym, ik ben zeker voor om er nog een keer heen te gaan
wel even een eye opener in kwestie van wat voor taffus gym ik eigenlijk zelf zit en dat ik daar dus z.s.m. weg ga naar een betere.
Keep goin, ik zit alweer minuten te tellen tot ik vanavond mag 

Kerel das niet best dat je daar over droomt..... hahahaha
En naar Thailand gaan met vriendin is ook een discussiepuntje, haha
cheers

Hahaha ik dacht die heeft gedroomd over 300 keer naar de h**ren gaan voor €2,=.![]()
Tymen tymen....leer spellenaapje
S..a..g..e..o..n
![]()
Nee maar was inderdaad toffe gym, ik ben zeker voor om er nog een keer heen te gaan
wel even een eye opener in kwestie van wat voor taffus gym ik eigenlijk zelf zit en dat ik daar dus z.s.m. weg ga naar een betere.
Maar kwam eigenlijk hier om je trainingen te checken bro...ziet er weer zeker goed uitKeep goin, ik zit alweer minuten te tellen tot ik vanavond mag
![]()

bijna goed is goed genoeg
beter dat je dan naar goldsgym gaat. of een andere hardcore gym in utrecht.

Hell yeah ! ben al druk op zoek, morgen ga ik er 1 in utrecht testen, ben benieuwd 
xDDDD die hou ik vast voor vanavond. naar de h**ren gaan staat sowieso op mijn try-b4-u-die.
Hell yeah ! ben al druk op zoek, morgen ga ik er 1 in utrecht testen, ben benieuwd
![]()

Is hetzelfde idee in mijn woordenboek ^^ Maar lekker los met carnaval dus? Je hebt een vriendin toch? Volgens mij is de helft van de fun toch in een pino-pak achter alle t**ten aan hollen.
heb ik geen last van der haha. doe mij maar gewoon me maaltijdjes en trainingen en dan ben ik tevreden. 

Als k*t naar carnaval..
http://27.media.tumblr.com/tumblr_lfcg9ufJkD1qdtyhoo2_400.jpg[/QUOTE]
volgend jaar ga ik als badkuip. dan laat ik me vollopen.
anyway ik zit weer aan me dieet en vanaaf ga ik gewoon lekker borst triceps doen :)
100 gr oats + 150 ml melk + 300 ml Choco here is come!!!!