AndroidHealthClinic

Tymen's log - V3.0 IMPROVE

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.622
oh damn ff gelezen. sounds pretty ****ed up bro :)

ik trap gewoon mijn voet zo hard tegen iemand zijn knie dat ik mijn 3de middenvoetsbeentje in tweeën trap....

succes bro ;)

oh damn ff gelezen. sounds pretty ****ed up bro :)

ik trap gewoon mijn voet zo hard tegen iemand zijn knie dat ik mijn 3de middenvoetsbeentje in tweeën trap....

succes bro ;)
jonguh dat hoort ook niet, je voet tegen een knie botsen!
april>maand van de pijnlijke voeten?
:trollface:

• #1.625
Prutzooi man. Sterkte met die shit. Pullups weer een kilotje zwaarder met dat gips ;)

Optrekken en dippen moet ons toch wel lukken?

Al zittend kan je de biceps, triceps, schouders en traps ook goed aanpakken lijkt me. Ben nog steeds aan't zoeken achter mogelijkheden :)

• #1.628
Prutzooi man. Sterkte met die shit. Pullups weer een kilotje zwaarder met dat gips ;)

zeg dat wel! gisteren niet gebeld vanuit het ziekenhuis. dus de kans is nu zeer aannemelijk dat ik 4 weken gips mag lopen.

kan nu wel allemaal dingen verstoppen in me gips :D

Optrekken en dippen moet ons toch wel lukken?

Al zittend kan je de biceps, triceps, schouders en traps ook goed aanpakken lijkt me. Ben nog steeds aan't zoeken achter mogelijkheden :)

ja dat gaat wel, alleen ik loop nog op krukken dus dat is niet erg handig :D
zodra ik weer mag/kan lopen ga ik pas trainen. zolang ik nog niet kan lopen vind ik het te 'gevaarlijk'.

kak, mijn vriendin is echt een heks! komen we net thuis en ik moest pissen. zegt ze ik ook. du we kijken elkaar zo aan, begint ze in eens naar de wc te rennen. ik dacht **** this shit. mag wel op krukken lopen maar ik ga eerst vuile snol! ik al hinkelend naar de wc rennen, pleurt me mobiel uit me zak. kak. ik eerst ff pissen. pak ik daarna me mobiel geeftie nog alleen maar wit scherm als ik hem boot.... ff kijken of ik hem vandaag aan de praat krijg.

oh en welke kleur gips zal ik nemen als ik loopgips krijg?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Doe dit plaatje

:)

:roflol: Beetje dubbele betekenis omdat hij wel kan lopen en jij wat minder. Excuses, zag ik nu pas :o

Kreeg ook gips een keer had het na 1 dag eraf gehaald omdat he zo jeukte.. met een schaar en een hamer met veel moeite

• #1.631

Doe dit plaatje

:)

:roflol: Beetje dubbele betekenis omdat hij wel kan lopen en jij wat minder. Excuses, zag ik nu pas :o

Kreeg ook gips een keer had het na 1 dag eraf gehaald omdat he zo jeukte.. met een schaar en een hamer met veel moeite

ik heb tot nu toe geen last van jeuk of iets anders... hooguit wat blauwe/koude tenen als ik hem niet hoog houd.

Daamn ****ed up man! Hopelijk herstel je snel...

Als je hersteld bent doe dan de "monkey face" met je vriendin en ik beloof je dat je zal genieten van het moment, heb je haar terug ivm wat ze deed vandaag (a)

• #1.634
Daamn ****ed up man! Hopelijk herstel je snel...

thanks, dat hoop ik ook :roflol:

Als je hersteld bent doe dan de "monkey face" met je vriendin en ik beloof je dat je zal genieten van het moment, heb je haar terug ivm wat ze deed vandaag (a)

http://www.urbandictionary.com/define.php?term=monkeyface
ik moest het opzoeken :roflol:
ik gok dat ze dit grapje niet zo kan waarderen. ik heb ****ing niet eens meer pubes. anders neemt ze hem niet der mond.....

• #1.635
broeders, ben net terug van het eten in Van der Valk. was wel lekker :) traide van vis vooraf en hoofd gerecht kipfilet met champignons.

ik wil lijnen in mijn benen! hoe the **** ga ik dit realiseren. ik vind het wel vreemd dat ik bijna geen lijnen heb, terwijl ik best droog sta. zie de pics in me gal maar.

Laatst bewerkt:
Voet naar de klote? Damn kerel, wat vervelend. Enig idee hoelang het gaat duren?

• #1.639
Voet naar de klote? Damn kerel, wat vervelend. Enig idee hoelang het gaat duren?

ja nogal... op zijn langst 4 weken gips. maar waarschijnlijk daarna tapen een paar weken....

zow vandaag wat pilsjes gedronken in de zon, mijn hele been begon te knellen in het gips. oops, gelijk aan het water maar :D

4 weken, damn kerel. Kan je nog wel staan op raises/curls e.d. te doen?

Terug
Naar boven