MuscleMeat

Tymen's log - V3.0 IMPROVE

4 weken.... sucks big time brah...

4 weken is inderdaad veel man, echt kak dit.

Wat betreft lijnen in je benen, erin kerven met een mes een idee :o

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.644
4 weken is inderdaad veel man, echt kak dit.

Wat betreft lijnen in je benen, erin kerven met een mes een idee :o

gewoon 4 weken te lang... maar vanaf vrijdag krijg ik loopgips en kan ik hopelijk mijn upper trainen :) :sd:

om een of andere reden lijkt mij dat geen goed idee....

het was overigens een zereneuze vraag :clown:

Simpel: Geen lijnen = Geen definietie. Dat betekend grotere quad riceps kweken of lager in bf.

Zelfde bij blokjuhs, of je hebt ze niet of je ziet ze niet door vet. 1 van de 2 is bij jouw het probleem, aan jouw de keuze wat je gaat doen. Harder benen trainen (Na gips offc) of cutten.

• #1.646
Simpel: Geen lijnen = Geen definietie. Dat betekend grotere quad riceps kweken of lager in bf.

Zelfde bij blokjuhs, of je hebt ze niet of je ziet ze niet door vet. 1 van de 2 is bij jouw het probleem, aan jouw de keuze wat je gaat doen. Harder benen trainen (Na gips offc) of cutten.

dus ik ben een lelijke ecto?!

dus ik ben een lelijke ecto?!

Als jij dat interpreteert uit mijn verhaal ja :)

Zijn jouw woorden, niet de mijne :trollface:

Nee, maar is denk wel duidelijk. Als je geen definiet in je benen ziet. Ben je nog niet laag genoeg in bf. Zonnebank, rode wijn, benen scheren kan helpen. Maar als je bf nog niet laag genoeg is helpt het niet.

Laatst bewerkt:
ik wil lijnen in mijn benen! hoe the **** ga ik dit realiseren. ik vind het wel vreemd dat ik bijna geen lijnen heb, terwijl ik best droog sta. zie de pics in me gal maar.
Kom maar door met het antwoord! Dat wil ik ook wel weten:eek:

Sowieso je benen scheren Tijmen!

Weet je ook eens hoe dat voelt :mad:

broeders, ben net terug van het eten in Van der Valk. was wel lekker :) traide van vis vooraf en hoofd gerecht kipfilet met champignons.

ik wil lijnen in mijn benen! hoe the **** ga ik dit realiseren. ik vind het wel vreemd dat ik bijna geen lijnen heb, terwijl ik best droog sta. zie de pics in me gal maar.
ik zie daar geen pics van je benen

• #1.654
ik zie daar geen pics van je benen

wel van mijn abs. en benen staan hier en in me fototopic. maar ik zal ze speciaal voor jou ook nog even hier posten.

---------- Toegevoegd om 16:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:57 ----------

4pz8uv.jpg

---------- Toegevoegd om 17:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:59 ----------

kak ik doe nu per dag ongeveer 50 pistol squats en 100 halve dips.... potverdomme xD

• #1.655
he ppsssstttt

morgen mag het gips er nog af. de pro's vonden dat het niet gebroken was. AAWWWWWW YEEAAAAHHHH

dus morgen naar de eerste hulp om die shit te chekken. en dan krijg ik drukverband, tape of zelfs helemaal niks :D

BOTS!

Aaah uber!!! Hoe komt het trouwens dat er nu een andere diagnose is gedaan?

• #1.657
Aaah uber!!! Hoe komt het trouwens dat er nu een andere diagnose is gedaan?

in eerste instantie had een co-assistent mij behandeld. hij twijfelde nog maar vond het overtuigend genoeg om te gipsen. er zou een trauma-arts en nog een pipo naar kijken en mij zaterdag of zondag terug bellen... not. want gisteren belde die muts van ja ze vonden het toch geen breuk, dus gips mag eraf.

Aight!

Heej Tym, lees net pas van je poot man, balen in eerste instantie maar blij om te horen dat het nu al weer wat beter ermee gaat. Succes met je verdere herstel bro.

Ik lees het ook net, hmm chill even lekker een poosje benen overslaan :)

Terug
Naar boven