MuscleMeat

Tymen's log - V3.0 IMPROVE

BAM!

lekker Tymen!

Lekker nieuws man, valt het toch mee en ben je snel weer lekker bezig met gewichten verplaatsen! Hoppa.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.663

Heej Tym, lees net pas van je poot man, balen in eerste instantie maar blij om te horen dat het nu al weer wat beter ermee gaat. Succes met je verdere herstel bro.

Ik lees het ook net, hmm chill even lekker een poosje benen overslaan :)

Lekker nieuws man, valt het toch mee en ben je snel weer lekker bezig met gewichten verplaatsen! Hoppa.

zeau net weer terug van ziekenhuis.

gips is er af. voet doet nog wel vertyft veel pijn maar ik kan er op 'lopen' en op staan :D
dus ik ga dadelijk upper doen :D

• #1.664
nou training was niet zo een succes....

na incline db press ging het niet zo meer. weer ff voetje hooghouden.

2*10*22,5

6*32,5
4*32,5
10*28,5
8*28,5
8*28,5

Haha you lucky **** ;)

Ik heb ook net goed nieuws van fysio, ik kan weer gaan squatten met den knietje.

Ben benieuwd hoe snel je weer kan gaan buigen met je knietjes!

@je training: je hebt in elk geval wat gedaan, 6 setjes is niet te weinig voor een prikkel bij mij, dus wie weet bij jou ook niet ;)

PS: niet te hard van stapel 'lopen' nou he (dubbelzinnig denk)

Goed nieuws man, wel blijven uitkijken omdat die voet nog wel heel gevoelig is voor alles en nog wat. Nette incline presses:D.

Goed nieuws. Nu niet forceren he man. Rustig aan

Sent from my HTC Desire using Tapatalk

Als je liggende oefeningen doet, kan je beter je voeten omhoog houden/gebogen.

• #1.669
Haha you lucky **** ;)

Ik heb ook net goed nieuws van fysio, ik kan weer gaan squatten met den knietje.

Ben benieuwd hoe snel je weer kan gaan buigen met je knietjes!

@je training: je hebt in elk geval wat gedaan, 6 setjes is niet te weinig voor een prikkel bij mij, dus wie weet bij jou ook niet ;)

PS: niet te hard van stapel 'lopen' nou he (dubbelzinnig denk)

indeed lucky for me. maar goed dat die co-assistentjes er niks van snappen :D

ook goed nieuws, ook jij... niet 'te hard van stapel lopen'

dat was mijn volledige borst gebeuren normaal ga ik hierna rug doen. een oefening per groep.

Goed nieuws man, wel blijven uitkijken omdat die voet nog wel heel gevoelig is voor alles en nog wat. Nette incline presses:D.

ik heb mijn pa al gevraagd of hij mijn voet ff wilt tapen (kan hij). dan krijgt mijn voet wat meer rust en hersteld hij hopelijk wat sneller ;)

Goed nieuws. Nu niet forceren he man. Rustig aan

Sent from my HTC Desire using Tapatalk

deze week ga ik nog niet trainen of naar mijn mma trainingen. volgend week weer kalm aan beginnen en zeker nog niet trappen met die voet :hihi:

Als je liggende oefeningen doet, kan je beter je voeten omhoog houden/gebogen.

huh??? u trollin'?

:roflol: gips er af en gelijk trainen.... Heerlijk die motivatie, die onweerstaanbare drang om met gewichten te spelen!

respect (of het nou slim is of niet)

Chill?! Benen overslaan, chill?! Hoe durf je het in één zin te zetten.

+11111111111111111111111111111111111111111

Doe een beetje rustig aan, voordat je het weet duurt het herstel opeens 2 weken langer. Die incline's zijn nice! Al is het denk beter om gewoon even licht te trainen. Max 60% 1rm.

Elke week niet gesquat is een week niet geleefd.

Doe een beetje rustig aan, voordat je het weet duurt het herstel opeens 2 weken langer. Die incline's zijn nice! Al is het denk beter om gewoon even licht te trainen. Max 60% 1rm.

Amen.

Je bedoelt een week niet gesquat toch, niet elke week toch :P ?

Desalniettemin +112313

echt beter tymen:D Nog even rustig aan met je voet, en je bent zo weer helemaal terug:D

Nee ik ben serieus hoor, je moet je voet toch hoog houden? Dan kan je je been bij liggende oefeningen ook omhoog houden, je zal zelf ook figuren hebben zien benchen toen je nog in een sportschool zat? Bij mij wel iig XD

in eerste instantie had een co-assistent mij behandeld. hij twijfelde nog maar vond het overtuigend genoeg om te gipsen. er zou een trauma-arts en nog een pipo naar kijken en mij zaterdag of zondag terug bellen... not. want gisteren belde die muts van ja ze vonden het toch geen breuk, dus gips mag eraf.

Lekker is dat, je zal maar met een hersentumor bij die lui komen..:p

Maar iig good for you!:D

• #1.679
Chill?! Benen overslaan, chill?! Hoe durf je het in één zin te zetten.

Je bedoelt een week niet gesquat toch, niet elke week toch :P ?

Desalniettemin +112313

eerlijk is eerlijk, ik ben zon lower-lover. dat is ook aan te merken op mijn fysiek. maar het hoort gewoon erbij. ik mis lower een beetje met een dubbel gevoel. aan de ene kant een excuus ze niet hoeven te trainen. maar andere kant horen ze er gewoon bij en ik wil niet dat het verschil nog groter word tussen upper en lower.

:roflol: gips er af en gelijk trainen.... Heerlijk die motivatie, die onweerstaanbare drang om met gewichten te spelen!

respect (of het nou slim is of niet)

thanx bart. helaas was niet zo een succes.

echt beter tymen:D Nog even rustig aan met je voet, en je bent zo weer helemaal terug:D

nog heel even.....

Nee ik ben serieus hoor, je moet je voet toch hoog houden? Dan kan je je been bij liggende oefeningen ook omhoog houden, je zal zelf ook figuren hebben zien benchen toen je nog in een sportschool zat? Bij mij wel iig XD

ik heb als advies mee gekregen dat ik moet bewegen, maar ze vast geen heavy ass deadlifts en squats hebben gedoeld. er zijn gewoon pezen geraakt en die hebben tijd nodig. de rest zal wat sneller herstellen door beweging. een beetje bloodflow creëren.

Lekker is dat, je zal maar met een hersentumor bij die lui komen..:p

Maar iig good for you!:D

Ja sturen ze je met wat gips om je hoofd weer naar huis :D

:roflol:

eens proberen of armen zittend wel gaat... armen zijn psychologisch lang niet zo zwaar als andere grote spiergroepen, dus zou beter moeten gaan :)

zittend DL'en:trollface:

Terug
Naar boven