MuscleMeat

Tymen's Logje =D

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
hee gappie, niet opgeven nu! Train anders een keertje met mij ofzo...

enneh.... haal een flinke baal PVL Mutant Mass... Je hebt gewoon een super hoge verbranding... is echt wat aan te doen! kom op gappie!

• Topic Starter Topic Starter
je kan wel goed motiveren dat moet ik toegeven!

hhahah is goed man ;) als ik nu zeg ik wil er wel weer tegen aan dan koop ik whey en weightgainer + (amino).

als ik gewoon goed stevig bulk dan komt het ook goed!

lees dat stukkie over motivatie van Loo eens. Die gast is ook ergens begonnen, en is een beest! Ik ben ook ergens begonnen en word er ook een... Dus JIJ OOK!

Rammen gap! Anders trek ik je dwars door je modem de gym in!

idd, wat een goed stuk is dat zeg!

morgen ga ik lekker trainen!

rug, schouders (bi&tri)

chin up
bor
shrug
(lat pully)

front
side
rear riases!

bb curl
cable pulldown

lekker op het strand vol gepomp bakken!

slaap lekker

nog ff een pic update hoe ik erbij sta

66 kilo btw :( treurig ik weet het! ik was bijna bij de 70!!!

strak shirt aan dus de contouren kloppen.

DSC00516.jpg

DSC00517.jpg

DSC00518.jpg

DSC00561.jpg

DSC00564.jpg

sjezus man! Je hebt echt een goeie fysiek al man! Borst is prima bij jou, en je hebt al een goeie kegel-fysiek!

Dus: STOP MET b**chen KRENG! TRAINEHHH!

Verder ben je echt top, gozer!

sjezus man! Je hebt echt een goeie fysiek al man! Borst is prima bij jou, en je hebt al een goeie kegel-fysiek!

Dus: STOP MET b**chen KRENG! TRAINEHHH!

Verder ben je echt top, gozer!

dankje kwarkmonster;)

ik denk dat ik me motivatie heb kunnen herpakken. ik heb er zin in en wil gaan met die banaan!!!

vanmorge getrained, wat was dat een heerlijke training!!!
wat een gruwelijke pomp in mn rug, bi en triceps!

kilo*rep

chin up
bw*20 (niet strict)
bw*10 (strict)
bw+5*8

OH press
25*15
35*10
40*8
45*7
50*6

BOR
30*20
40*10
50*8

cable side raise
10*15
12,5*10
15*8
cable front raise
15*10
15*8

DB shurg (kilo's per hand)
20*10
26*8

barbbell curl (per kant + 10 Barbell)
7,5*10
10*8

cable pull down tricep
40*15
50*10
60*8
70*6

stiekum nog een keer gechint want die pomp was zooo vet! en nog wat abs gedaan...

eeehhhnnnn 67,2 kilo hehe! nog een week en dan ga ik op vakantie heel miss zit de 70 kilo er nog in.

ik moet ook nog even kijken of er een gym in de buurt is. want 3 weken niet trainen kan natuurlijk niet!!!!!

zo stond erbij direct na mn training...

DSC00568.jpg

Gaat lekker man, binnekort ga ik ook op vakantie, het wordt zo k*t niet trainen hopelijk kom ik niet teveel vet aan daar...wat ga jij zoal doen? :D

Gaat lekker man, binnekort ga ik ook op vakantie, het wordt zo k*t niet trainen hopelijk kom ik niet teveel vet aan daar...wat ga jij zoal doen? :D

nou ik heb net ff gegoogled en kwam tot de conclusie dat zon 16 km fietsen/rijden een goede gym is, die ook losse trainingsdagen aanbied . dus 5 euro lappen en ga maar trainen:D

dus dat komt helemaal goed hoop ik...

verder ga ik niet veel doen, lekker uitslapen, op het strand liggen, lekker eten en stappen ofcourse!

kijk em nou met die dikke biceps van um! ;)
Zie je wel! Doortrappen met die zooi!

Kijk, dat effect heb ik vaker: Ik hoef maar ff boos te kijken, en ze gaan meteen tekeer! ;) Mooi zo gappie! Zo ken ik je weer :D

beest :O

Nice lats maar je benen beloven weinig goeds denk ik aan de hand van die picture. Proof me wrong. ;)
Nette lifts ook bro, we zijn bijna gelijk. :D

kijk em nou met die dikke biceps van um! ;)
Zie je wel! Doortrappen met die zooi!

Kijk, dat effect heb ik vaker: Ik hoef maar ff boos te kijken, en ze gaan meteen tekeer! ;) Mooi zo gappie! Zo ken ik je weer :D

maandag staat de volgende training in de planning. het word iets van borst quads hams (calfs). i'm back in buisness

thanx, ik volg je log nog vol trouw! alleen ik laat niet zoveel van me horen... ik zal wel wat vaker een comment achterlaten!

Nice lats maar je benen beloven weinig goeds denk ik aan de hand van die picture. Proof me wrong. ;)
Nette lifts ook bro, we zijn bijna gelijk. :D

lats wtf! uhm nou ik heb al een klein beetje definitie in de benen dus beter als eerst... maarja ik vind benen gewoon k*t maar ik realiseer me wel hoe belangrijk ze zijn! dus dat word weer lekker ouderwets zwaar squat en deadliften!

ik zal binnenkort even een goede foto van mn quads posten...
kracht is leuk maar ik richt er niet op:) miss na de vakantie dat ik een Bill Star ga doen, of gewoon weer lekker simpel en goed voor de beentjes een fullbody!

ik zit nu op het moment, met mn vriendin voor de buis belgen in de rimboe te kijken op het oppas adres van der... zwaar boring ik en wil eten. ik ben nu de zak chips en de zak stroop wafels in me eetje aan het op kanen :D
liever brinta of kwark maarja!

Ja door je kleine taille lijken je lats huge. :D
Gaat zo door, en inderdaad geen p*ssy zijn en gewoon weer heavy Squats en Deadlifts derin gooien, hardcore'n'classic. That's the way uhu uhu we train legs uhu uhu!

Ja door je kleine taille lijken je lats huge. :D
Gaat zo door, en inderdaad geen p*ssy zijn en gewoon weer heavy Squats en Deadlifts derin gooien, hardcore'n'classic. That's the way uhu uhu we train legs uhu uhu!

klopt helemaal en ik vind de lats zoo mooi aan het lichaam (samen met je seratus anterior).

nou aan deadlifts heb ik zon hekel nog niet, het is De oefening waarbij je het meeste gewicht lift! en dan heb ik echt zon unbeateble gevoel!
squat daarin tegen, dan kruip ik met zon gevoel van ik ga gewoon die shit X keer liften. en dan doet het altijd zo zeer(positief) en gaat het me zo tegen zitten dat ik mezelf zo ****ing hard moet dwingen!!! vaak lukt mij dat niet, jammer maar oke!

thats the way uhu uhu i like it uhu uhu.

klopt helemaal en ik vind de lats zoo mooi aan het lichaam (samen met je seratus anterior).

nou aan deadlifts heb ik zon hekel nog niet, het is De oefening waarbij je het meeste gewicht lift! en dan heb ik echt zon unbeateble gevoel!
squat daarin tegen, dan kruip ik met zon gevoel van ik ga gewoon die shit X keer liften. en dan doet het altijd zo zeer(positief) en gaat het me zo tegen zitten dat ik mezelf zo ****ing hard moet dwingen!!! vaak lukt mij dat niet, jammer maar oke!

thats the way uhu uhu i like it uhu uhu.

Je moet gewoon denken ik ga nu als een mofo die t*ring Squat doen, en oh WEE als ik maar ook EEEEEEEEEEEEN rep minder zit dan vorige keer!
En dan klaar je hem zo. ;)
Ik begin elke training juist met een shine, why? Omdat Squat als eerste op het menu staat. :D

Je moet gewoon denken ik ga nu als een mofo die t*ring Squat doen, en oh WEE als ik maar ook EEEEEEEEEEEEN rep minder zit dan vorige keer!
Ik begin elke training juist met een shine, why? Omdat Squat als eerste op het menu staat. :D

zo denk ik ook altijd, alleen ik heb dan niet zoveel doorzettingvermogen....

jij lust squats rauw ofniet :P

Squats zijn gewoon lekker bruut :D
Fysiek is wel mooi droog bij jou!

+1 Gap! Zo is ut!

---------- Toegevoegd om 03:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 03:14 ----------

zo denk ik ook altijd, alleen ik heb dan niet zoveel doorzettingvermogen....

jij lust squats rauw ofniet :P

Dat komt omdat je niet met mij traint gappie, gaan als een mother****er zeg ik je! Of moet ik je ff door je modem heen trekken? ;)

Je kan ut gap!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven