- Waardering
- 841
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 94kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
sjezus man! Je hebt echt een goeie fysiek al man! Borst is prima bij jou, en je hebt al een goeie kegel-fysiek!
Dus: STOP MET b**chen KRENG! TRAINEHHH!
Verder ben je echt top, gozer!

Gaat lekker man, binnekort ga ik ook op vakantie, het wordt zo k*t niet trainen hopelijk kom ik niet teveel vet aan daar...wat ga jij zoal doen?![]()

kijk em nou met die dikke biceps van um!
Zie je wel! Doortrappen met die zooi!
Kijk, dat effect heb ik vaker: Ik hoef maar ff boos te kijken, en ze gaan meteen tekeer!Mooi zo gappie! Zo ken ik je weer
![]()
Nice lats maar je benen beloven weinig goeds denk ik aan de hand van die picture. Proof me wrong.
Nette lifts ook bro, we zijn bijna gelijk.![]()
miss na de vakantie dat ik een Bill Star ga doen, of gewoon weer lekker simpel en goed voor de beentjes een fullbody!
Ja door je kleine taille lijken je lats huge.
Gaat zo door, en inderdaad geen p*ssy zijn en gewoon weer heavy Squats en Deadlifts derin gooien, hardcore'n'classic. That's the way uhu uhu we train legs uhu uhu!
klopt helemaal en ik vind de lats zoo mooi aan het lichaam (samen met je seratus anterior).
nou aan deadlifts heb ik zon hekel nog niet, het is De oefening waarbij je het meeste gewicht lift! en dan heb ik echt zon unbeateble gevoel!
squat daarin tegen, dan kruip ik met zon gevoel van ik ga gewoon die shit X keer liften. en dan doet het altijd zo zeer(positief) en gaat het me zo tegen zitten dat ik mezelf zo ****ing hard moet dwingen!!! vaak lukt mij dat niet, jammer maar oke!
thats the way uhu uhu i like it uhu uhu.

Je moet gewoon denken ik ga nu als een mofo die t*ring Squat doen, en oh WEE als ik maar ook EEEEEEEEEEEEN rep minder zit dan vorige keer!
En dan klaar je hem zo.
Ik begin elke training juist met een shine, why? Omdat Squat als eerste op het menu staat.![]()

zo denk ik ook altijd, alleen ik heb dan niet zoveel doorzettingvermogen....
jij lust squats rauw ofniet![]()

Je moet gewoon denken ik ga nu als een mofo die t*ring Squat doen, en oh WEE als ik maar ook EEEEEEEEEEEEN rep minder zit dan vorige keer!
En dan klaar je hem zo.
Ik begin elke training juist met een shine, why? Omdat Squat als eerste op het menu staat.![]()
zo denk ik ook altijd, alleen ik heb dan niet zoveel doorzettingvermogen....
jij lust squats rauw ofniet![]()