AndroidHealthClinic

Tymen's Logje =D

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Vergeet de eiwitjes niet heh? Gewoon 200 gram per dag naar binnen prakken :D

ppfff daar kom ik langer na nog niet aan. 150 miss!

gewoon lekker een bakkie kwark naar binnen werken :) pakkie melk drinken, en een bak brinta naar binnen werken, nog een bakkie vis erbij, thats it!

maybe weer aan de shakes scheeld me eten.

ppfff daar kom ik langer na nog niet aan. 150 miss!

gewoon lekker een bakkie kwark naar binnen werken :) pakkie melk drinken, en een bak brinta naar binnen werken, nog een bakkie vis erbij, thats it!

maybe weer aan de shakes scheeld me eten.

Maybe? Gap, geloof me nou, 3 shakies per dag bij je HUIDIGE voeding, en je gaat echt als een speer, neem dat nou maar aan van een ouwe lul :D

Bulk @ 8,1%..Kan ik nog wat van leren. :o
Gewoon bulken tot je der als een mofo met 18% bij staat! BEEEEST! :D
En daar sta je dan, met een gewicht van 80-90kg met een bf van 18%.. MONSTER! :thumbs:
Gewoon ervoor gaan, je hebt de instelling om ervoor te gaan, dus gewoon doen. ;)
En denk eraan CHOCOMELK is goed voor je.

hoog metabolisme he! is zo erg nog niet, slechte maar droge gain dat wel!
ik bulk net zo lang tot dat ik op de 15% sta ofzo, of dat ik vind dat ik te dik word.
en met de cut hoef ik waarschijnlijk toch niks meer te doen. ik val vanzelf wel af. als ik "normaal" ga eten...
elke dag zon 2 liter melk , lekkah!

---------- Toegevoegd om 14:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:29 ----------

Maybe? Gap, geloof me nou, 3 shakies per dag bij je HUIDIGE voeding, en je gaat echt als een speer, neem dat nou maar aan van een ouwe lul :D

ik zal whey eens overwegen, na de vakantie miss beginnen met mijn whey+weightgain+crea kuur, altijd al willen doen. nu eerst de centjes bij elkaar schrapen!

Goed bezig, ook zeer laag bf! :D.

Ik bedoel het positief hoor! Heeele slanke taille en dan loopt het langzaam omhoog, in een mooie recht lijn.. niet ineens (Zoals bij mij) Die traps maar heel mooi..

Ik bedoel het positief hoor! Heeele slanke taille en dan loopt het langzaam omhoog, in een mooie recht lijn.. niet ineens (Zoals bij mij) Die traps maar heel mooi..

ahha zo.

Goed bezig, ook zeer laag bf! :D.
je moet gewoon geluk hebben met je body ;)

ik moet jullie helaas teleur stellen. ik kan niet trainen... want ik ben net pas thuis en moet om 18:00 al bij mijn vriendin staan, ze is geslaagd dus moet ik bij de diploma uitreiking zijn:(:(:(:(:(.

ik ga even eten en dan moet ik alweer gaan....

nog een vraagje: is blowen slecht voor je spieren? want ik ben op het moment zo stoned als een deurknop :D

Blowen werkt extreem spierverslappend, en kan lijden tot ernstige blessures. THC blijft lange tijd in je systeem en is daarom not done voor sporters. Bovendien wordt je er braindead van, dus ik zou ermee kappen gappie!

Fack blowen, fack roken! Zuipen kan er bij mij nog met mate zo nu en dan door. Maar learn to stop. ;)
En ja hoge metabolisme kan ook in je voordeel werken, haha. ;)
Maakt niet uit dat je training mist, maar volgende training pak je gewoon een PR als goedmaker right?! :hedbang:

Blowen werkt extreem spierverslappend, en kan lijden tot ernstige blessures. THC blijft lange tijd in je systeem en is daarom not done voor sporters. Bovendien wordt je er braindead van, dus ik zou ermee kappen gappie!

maar ik doe het niet zo vaak. miss 1x in de 1 of 2 weken. je moet natuurlijk ook nog de leuke "slechte" dingen doen vind ik, mijn leven draait niet om BB. het leven draait bij mij om waarbij ik mij het beste voel.

Fack blowen, fack roken! Zuipen kan er bij mij nog met mate zo nu en dan door. Maar learn to stop. ;)
En ja hoge metabolisme kan ook in je voordeel werken, haha. ;)
Maakt niet uit dat je training mist, maar volgende training pak je gewoon een PR als goedmaker right?! :hedbang:

nou ik ben net 30 min terug van de diploma uitrijking. ik was der al aant knikkebollen. boringgg algemeen bekend. en die docenten maar vertellen hoe leuk ze het wel niet vinden, yhe right

ja ik baal der gewoon van want ik had er echt zin in. maarja ik haal hem morgen wel in :D. dan gewoon dikke vette training neer zetten. net een half pak zalm naar binnen gewerkt, dadelijk nog even een bak brinta en 0,5 liter melk.

komt dik in orde.

mijn vriendin is sjaggie om dat ik constand zit de dbb'en... :D

Nodig haar uit, kan ze mee komen dbb'en. Pics posten mag altijd, dat is helemaal geen probleem.

hhhmm ze vind de basic beacboy BB'er nog wel leuk. maar als ik haar een goede naturel laat zien, dan is het al van gadverredamme......:D

dus uhm... nee ze doet aan XCO, als ik iets toch wel voor mietjes vind dan is XCO het toch wel. t*ring een beetje met een buisje vol grind gaan schudden:o

uhm met of zonder kleren? :D

meestal doet ze naakt een paar MM poses voordat we gaan slapen :D

(just kidding)

Whahaha :D Mazzelpik

WAT??? Sjit man, ze is een killer! Kijk maar uit, als je te laat thuis komt, slaat ze je in elkaar whahaha! Of moet je voor staf in de gangkast :D

da moet je toch echt bang zijn voor je vriendin als ze dat kan liften. en hoe the **** moet ze er wel niet uit zien :eek: met zoveel testo door der lichaam... hahah only the thought of it scares me already!:D

ik ga nu trainen, de grote zijn aan de beurt:D

update komt er over 2 uur

oke ik ben net terug van de training.

1. wat een k*t weer.

2. ging wel lekker :)

komtie dan:

SQ
20*40
10*60
8*80
4*90
15*40

DL
20*40
10*60
8*80
6*90
4*100

Incl. DB press
10*20
10*22
9*24 (10e was fail)
8*24 (mn benen vlogen alle kanten op maar ik heb het gehaald)

legg press (niet erg diep gegaan, lekker pumpen)
20*75
10*100
8*125
8*150
15*75

machine chest press
20*40
10*50
8*60
15*40

thats it, ik ga nu eten....

Sterkte training man! Fiiieeeuw!!! :p

net 0,5 L melk + 200 gram tonijn naar binnen gewerkt.

nu ga ik douchen, daarna is mijn bak met kwark het slachtoffer!

en daarna gaat mijn externe filter pomp mijn aqua in ... (ik dacht een keer wat anders, ik leef niet alleen op BB :D)

dit zijn de supps die ik na mijn vakantie misschien wil gaan nuttigen. ik heb geen idee of de verhoudingen kloppen, of ik ze wel samen kan nemen, enz enz enz. plz help me

het komt neer op:
whey 2,2k
weightgainer 2,2k
creatine 640g
bcaa 120 caps

Laatst bewerkt:
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven