MuscleMeat

Tymen's Logje =D

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Waar de **** ligt dat? Hebben jullie ook een kracht honk?

Squats zijn gewoon lekker bruut :D
Fysiek is wel mooi droog bij jou!

en toch doe ik er niks voor om zo droog te blijven, ik eet en eet maar door. maar ik word er niet veel vetter op :) alleen maar beter :D

Hell yeah! :D
Kan niet wachten tot morgen! :hedbang:
Maar ik hou eigenlijk van zowat alle oefeningen. ;)

hardcore! :D
nah er zijn wel een aantal oefeningen waaraan ik een schijt hekel heb! maar er zijn ook een aantal oefeningen die ik het liefste altijd doe....

---------- Toegevoegd om 13:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:51 ----------

Waar de **** ligt dat? Hebben jullie ook een kracht honk?

http://maps.google.nl/maps?f=q&sour...19,6.119556&spn=0.037159,0.07699&z=14&iwloc=A

allicht hebben we een kracht honk!
dumbbell rek van 2 tot 40 kilo
cables (2 tegen overelkaar met pull up balk ertussen.)
cables (2 van elkaar af.)
5 verstelbare benches (van horizintaal naar verticaal)
benchpress
incline benchpress
smith
dip/chin ding
en een pleur aan gewicht! meer dan genoeg!
en een hoop barbells + grips

oww, da's mooi! Moeten maar eens een keertje een sessietje doen dan! Is ook niet zover van mij vandaan (tenminste, als je een trouwe stalen viervoeter hebt hehe)

oww, da's mooi! Moeten maar eens een keertje een sessietje doen dan! Is ook niet zover van mij vandaan (tenminste, als je een trouwe stalen viervoeter hebt hehe)

pffffff huhuhhhuuuuu (hinnek hinnek)

ik race nog lekker rond op mijn stalen ros!
over 4 weken begin ik met lessen, mooohhpp

ps. wat is dat dan voor een onzin rond sniperX... vage shit! en nog al kinderachtig! ik dacht dat hier voornamelijk volwassenen rond zwerven???

ow...? Jij motormuist ook? zozo! Ikke ook! ;)

Hoezo... wat is er met sniperX? Ik weet nergens van...

whahaha.... Ik doe ut met een RF 900... En als die het weer eens niet doet (zoals nu) doe ik ut met 2 voetjes meer: Mijn citroen Xsara Coupe :D

kep ut ffies snel gelezen, gaat helemaal nergens over.... sjonge jonge, op het training log van Loo is ook zo'n leuke gaande.... Sjeemig, volgens mij zijn er maar een select groepje dat lekker serieus met z'n sport bezig is hierzow haha

whahaha.... Ik doe ut met een RF 900... En als die het weer eens niet doet (zoals nu) doe ik ut met 2 voetjes meer: Mijn citroen Xsara Coupe :D

kep ut ffies snel gelezen, gaat helemaal nergens over.... sjonge jonge, op het training log van Loo is ook zo'n leuke gaande.... Sjeemig, volgens mij zijn er maar een select groepje dat lekker serieus met z'n sport bezig is hierzow haha

En daar zijn wij onder andere onderdeel van, zijn inderdaad een handvol waarvan je denk dat ze echt serieus bezig zijn met het sport. Sommige kloten alsmaar rond, of zo lijkt het tenminste. :p

onzinnige discussies...... waardeloos. die lui die zo lopen te rellen moet een perm ban krijgen!

En daar zijn wij onder andere onderdeel van, zijn inderdaad een handvol waarvan je denk dat ze echt serieus bezig zijn met het sport. Sommige kloten alsmaar rond, of zo lijkt het tenminste. :p

idd jah, triest gewoon ;)

Gelukkig beuken wij lekker door :D

idd jah, triest gewoon ;)

Gelukkig beuken wij lekker door :D

idd! net nog mijn bakkie kwark naar binnen gewerkt :D en nog wat melk... dadelijk nog ff iets van een meuslireep naar binnen werken en slapen maar..

ik kan morgen vervroegt een toets inhalen dus dat ga ik ook doen! 8 uur op staan :o

morgen ga ik weer eens lekker ouderwets squaten deadliften benchpressen.
nu gaat dit Beest(je) slapen :D

oh btw zo staan me ab er nu bij, @ 8,1% (4 maanden bulk :o)

DSC00132.jpg

DSC00133.jpg

idd! net nog mijn bakkie kwark naar binnen gewerkt :D en nog wat melk... dadelijk nog ff iets van een meuslireep naar binnen werken en slapen maar..

ik kan morgen vervroegt een toets inhalen dus dat ga ik ook doen! 8 uur op staan :o

Ik ben zo trots op jou! ;)

Zie je wel? je bent gewoon een beest! Admit it! ;)

En met je fysiek is alleen een kwestie van tijd... En geloof me, daarvan heb ik veel meer verspeeld dan jij! :D

PS: OMG! Die abs! 8%??? Sjit, ik ben gewoon 10 jaar te laat met doorgaan :(

Bruut, je hebt een aparte vorm van lichaam!

Abs zien er goed uit! Hoe bulk je nu? (clean?) En ben je al veel BF gestegen/gedaald of blijf je gewoon hetzelfde?:D

Abs zien er goed uit! Hoe bulk je nu? (clean?) En ben je al veel BF gestegen/gedaald of blijf je gewoon hetzelfde?:D

ik bulk gewoon dirty, ik let niet op mijn vet inname... maar hij is volgens mij wel laag!
en mij BF is nauwelijks gestegen, in het begin iets maar verder echt bijzonder weinig!

Bulk @ 8,1%..Kan ik nog wat van leren. :o
Gewoon bulken tot je der als een mofo met 18% bij staat! BEEEEST! :D
En daar sta je dan, met een gewicht van 80-90kg met een bf van 18%.. MONSTER! :thumbs:
Gewoon ervoor gaan, je hebt de instelling om ervoor te gaan, dus gewoon doen. ;)
En denk eraan CHOCOMELK is goed voor je.

Bulk @ 8,1%..Kan ik nog wat van leren. :o
Gewoon bulken tot je der als een mofo met 18% bij staat! BEEEEST! :D
En daar sta je dan, met een gewicht van 80-90kg met een bf van 18%.. MONSTER! :thumbs:
Gewoon ervoor gaan, je hebt de instelling om ervoor te gaan, dus gewoon doen. ;)
En denk eraan CHOCOMELK is goed voor je.

Vergeet de eiwitjes niet heh? Gewoon 200 gram per dag naar binnen prakken :D

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven