XXL Nutrition

Tymen's Logje =D

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Fysiek ziet er goed uit bro , goed droog, definitie zit er ook duidelijk in. Keep it up !

Rackpull/haast een sldl, haha dat klinkt niet helemaal de bedoeling.
Wel brute weights voor die rug!

Hoe was je training:D??

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.128
Rackpull/haast een sldl, haha dat klinkt niet helemaal de bedoeling.
Wel brute weights voor die rug!

ja en nee. ik vond de rackpull diepte te lullig dus ik dacht ik doe hem dieper :)
maar rug was perfect straight en voelde goed :)

hij was Mother****ing lekker :D

heren, ik ben trots op mijzelf :)

70 kilo modderfokkers!

en een monster training (voor mijn doen)

Squat!
20*20 (ik voelde me fit)
12*70 (zZzZzZZz)
10*80
6*90 (niet schoon)
8*90 (wel schoon, spotter erachter dat geeft mij meer kracht tussen mn oren:))
20*60 (zuuuurrrr)

leg curl
15*40
10*50
10*60
8*60 (volll)

leg ext
10*40
10*50
10*60
10*70

calf pres (legpres)
15*150
10*175
10*100 (single)

hahah waggelen als een pingiun op naar de smith voor

shoulder press
10*30 (zzzzz)
10*40
10*45

side raises
8*12
10*8
10*6 (lekker strict branden maar:))

en met de cables nog wat raises gedaan :)

helemaal voldaan van de training de weegschaal op. en tadaa ja hoor eindelijk die 70 kilo :D op naar de 75 (80) kilo !

Voel ik daar mijn plassertje groeien...? Inderdaad, ik krijg gewoon een stramme van die training van je! Lekker heur!

Enneh... eindelijk de 70 kleineert! Keurig knul! Nu hard op weg naar de 80 man!!!

Netjes, de magische 70.
Wanneer zal het voor mij zover zijn :p

• #2.131
Voel ik daar mijn plassertje groeien...? Inderdaad, ik krijg gewoon een stramme van die training van je! Lekker heur!

Enneh... eindelijk de 70 kleineert! Keurig knul! Nu hard op weg naar de 80 man!!!

ik dank u zeer, voor het broodnodige aandacht die u mij geschonken heeft :D
ik ga lekker door eten heb nu lekker het ritme van eten, nu nog optijd naar me nest :rolleyes:

ik ga nu voor de 75 k voor 1 mei, want dan lig ik met me ballen op het strand van Rhodos :) droog ofniet, het interesseert me niet. wellicht dat ik over een maand ga beginnen met een cleanbulk :)

Netjes, de magische 70.
Wanneer zal het voor mij zover zijn :p

De Magische 70, haha mooi gezegt :)
als je goed eet traint en slaapt, zeer spoedig hoop ik voor je :D

---------- Toegevoegd om 23:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:28 ----------

tijd voor mijn bak met kwark :)

450 ml kwark + framboos siroop om de kwark eetbaar te maken
200 ml half volle melk

Gewoon door blijven bulken joh, je gaat toch niet naar Rhodos met je vriendin om chicks te scoren door je droge uber sixpack?

• #2.133
Gewoon door blijven bulken joh, je gaat toch niet naar Rhodos met je vriendin om chicks te scoren door je droge uber sixpack?

niet???
hhhmm mn vriendinnetje vind dat natuurlijk wel mooi een droog buikje maarja om nou daarvoor nu al (nu het net zo lekker gaat) ene cut voor in te lassen, nopeee

ja maar ik wil natuurlijk ook niet met zon bulkkop naar mn vakantie, wel een beetje zijn :) als ik maar onder de 12% blijf dan ben ik super tevreden!:D

Je bent vet droog als je 75kg weegt voor mei ben je alsnog wel droog.

niet???
hhhmm mn vriendinnetje vind dat natuurlijk wel mooi een droog buikje maarja om nou daarvoor nu al (nu het net zo lekker gaat) ene cut voor in te lassen, nopeee

ja maar ik wil natuurlijk ook niet met zon bulkkop naar mn vakantie, wel een beetje zijn :) als ik maar onder de 12% blijf dan ben ik super tevreden!:D

Die bulkkop raak je wel kwijt door de zon :D

• #2.136
Je bent vet droog als je 75kg weegt voor mei ben je alsnog wel droog.

noah mn fourpack is al redelijk verdwenen dus ik gok dat ik nu op de 10% zit.
maar oke als ik nu lekker clean ga eten dan moet ik toch wel een heel eind kunnen komen :)

---------- Toegevoegd om 23:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:52 ----------

Die bulkkop raak je wel kwijt door de zon :D

gelukkig heb ik geen dikke hessus (lees kop)
dus ik kan wel iets lijden:D

kwark en melk opperdepop dus nu ga ik me mand opzoeken :):zzz:

Laatst bewerkt:
Op die foto's van 3 weken terug was je echt zeer droog. Hoeveel ben je in die 3 weken aangekomen dan? Kan je toch niet zomaar vetter worden..
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

• #2.138
een kilo of 2,5?
ja op de rug sta ik wel lekker droog. although het is ook een beetje voordelig lichtinval :)

kijk maar eens naar de delts, geen strepen te zien. mijn abs zijn nog lichtjes zichtbaar. maar ik zie het wel gaan. ik schiet binnen kort wel weer ff een nieuwe rug pic :)

je gaat lekker man, keep it pumpin!

sjeempie... echt kurk droog man! Damnnn! :eek:

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven