- Waardering
- 1.077
- Lengte
- 1m78
ja we hebben geen SQrek dus dan maar uit de BBrek ,maar dat was geen succes dus deed ik ze maar los, ultime spanning op de onderrug

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

ja we hebben geen SQrek dus dan maar uit de BBrek ,maar dat was geen succes dus deed ik ze maar los, ultime spanning op de onderrug![]()
jaweheelll maar zover had ik niet gedacht

Fysiek ziet er goed uit bro , goed droog, definitie zit er ook duidelijk in. Keep it up !
ik moet alleen nog wat meeeeeer massa erop plakken en finetunen 
Rackpull/haast een sldl, haha dat klinkt niet helemaal de bedoeling.
Wel brute weights voor die rug!

)
)
op naar de 75 (80) kilo !Voel ik daar mijn plassertje groeien...? Inderdaad, ik krijg gewoon een stramme van die training van je! Lekker heur!
Enneh... eindelijk de 70 kleineert! Keurig knul! Nu hard op weg naar de 80 man!!!

droog ofniet, het interesseert me niet. wellicht dat ik over een maand ga beginnen met een cleanbulk 
Netjes, de magische 70.
Wanneer zal het voor mij zover zijn![]()

Gewoon door blijven bulken joh, je gaat toch niet naar Rhodos met je vriendin om chicks te scoren door je droge uber sixpack?

als ik maar onder de 12% blijf dan ben ik super tevreden!
niet
hhhmm mn vriendinnetje vind dat natuurlijk wel mooi een droog buikje maarja om nou daarvoor nu al (nu het net zo lekker gaat) ene cut voor in te lassen, nopeee
ja maar ik wil natuurlijk ook niet met zon bulkkop naar mn vakantie, wel een beetje zijnals ik maar onder de 12% blijf dan ben ik super tevreden!
![]()

Je bent vet droog als je 75kg weegt voor mei ben je alsnog wel droog.