AndroidHealthClinic

Tymen's Logje =D

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #2.161
vandaag weer tijd om te trainen :)
ik verwacht er niet teveel van aangezien ik gister de shop heb opgezocht :dope:
als klapper op de vuurpijl. we gingen met de trein heen en moesten dus ook met de trein terug. wij heel goed kijken hoe laat de laatste trein ging. nou wij kwamen tot de conclusie dat we om 23:45 bij het station moesten zijn. maar we ging als veel eerder ernaar toe. en toen ineens zagen we een trein voorbij komen, dus wij sprinten om een trein eerder te pakken (anders half uur wachten). missen we die, blijkt DAT de laatste trein te zijn -.-'
dus moest me ma om half 12 mij gisteren ophalen :roflol: apestoned in die auto xD

ha-ha fail:cool:
geen school/stage de dag erna (vandaag)?

• #2.163
ha-ha fail:cool:
geen school/stage de dag erna (vandaag)?

indeed dikke fail xD

vandaag ben ik lekker vrij, zoals altijd op maandag :cool:
morgen heb ik stage van 09:00 tot 18:00. vandaag nog ff lekker koken voor de rest van de week :)

Haha mooie actie gister:D! Wat ga je trainen vandaag??

• #2.165
Haha mooie actie gister:D! Wat ga je trainen vandaag??

mn e-d*ck :)

en mijn mountainous Back :D

Deadlift

20*20 (feels good)
15*60
10*80
10*100
4*110 (ging niet lekker)

pull up (wide grip, tot keel)
3*10*bw+5
10*bw
5*bw (negatief: 7 sec ex)

DB Shrugs
20*24
10*28
10*32
10*32

face pull
10*60
10*70
10*85 (full stack)
10*85 (ik twijfelde aan mn form...)

v-grip pull down
10*70
8*80

DB preacher curl
10*10
8*12

nog een beetje hopeloos trek werk voor de biceps :)

69,3 :( kop op en door slikken :)

face pull 85kg? dubbele katrol of zo?

• #2.168
crap paint is k*t!

maar die 85 k zijn niet echte 85k

vast punt boven, katrol op het gewicht, weer naar boven weer een katrol, ik

asso training dus!

je e-d*ck? Die is nogsteeds erg klein Tijm.... W8 ff, ik geef je wel wat afscheid karma!

Mooi gedead trouwens ;)

• #2.171

thanx! als ik dit positief mag opvatten :D je weet maar nooit bij jou :rolleyes:

je e-d*ck? Die is nogsteeds erg klein Tijm.... W8 ff, ik geef je wel wat afscheid karma!

Mooi gedead trouwens ;)

ja mn e-derde beentje :sad: die moet nog groeien, wacht maar tot ik in de pubertijd zit, groeien die modderfokker!!!

ga je helemaal op non-actief op DBB??? :(

en toch vond ik de deads tegenvallen! die laatste set was ik gewoon een mietje (maar het voelde gewoon niet lekker in mn hele lichaam =S)

je moet ook niet eerst gaan scheiten voor je je gaat wegen, ego boost FTW als je dit de volgende x doet:cool:

---------- Toegevoegd om 17:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:33 ----------

hard gebeukt!

• #2.173
je moet ook niet eerst gaan scheiten voor je je gaat wegen, ego boost FTW als je dit de volgende x doet:cool:

---------- Toegevoegd om 17:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:33 ----------

hard gebeukt!

klopt ik had wel een bruine beer verzopen voor dat ik ging trainen :rolleyes:

dankje :) met die face pulls had ik echt dikke pomp in de traps :o ze lagen er mooi op :D

Dead had ik meer bij jou verwacht maar die pullups zijn natuurlijk k.bruut zoals altijd.

Aha dubbele katrol dus minimaal, 85kg vond ik namelijk wel erg bizar in vergelijking met mijzelf, aangezien ik op elk rugonderdeel meer gewicht doe :p

Ik kan me trouwens echt niet voorstellen hoe het is om zo lang op een gewicht te hangen, al eet ik 1 dag wat meer ben ik gelijk 1kg zwaarder (doh vocht, maar dat meet de weegschaal ook).

Tja, wij gaan nou eenmaal minder snel als jij.

dikke

Ik had het ook niet over alleen spiermassa ;)
En wie is hier nu snel beledigd jij of ik? :p

Deadlift moet beter volgende keer, maar dat zei je al :)
Nu weet je iig wat slecht en goed is ;)
Daarentegen, lekkere pulls, damn, keep it pumpin!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven