Fitness Seller

Tymen's Logje =D

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #2.181
Dead had ik meer bij jou verwacht maar die pullups zijn natuurlijk k.bruut zoals altijd.

op de deads had er meer in gezeten als ik een spotter had die mij verteld wanneer ik uit de form ga.

Aha dubbele katrol dus minimaal, 85kg vond ik namelijk wel erg bizar in vergelijking met mijzelf, aangezien ik op elk rugonderdeel meer gewicht doe :p

Ik kan me trouwens echt niet voorstellen hoe het is om zo lang op een gewicht te hangen, al eet ik 1 dag wat meer ben ik gelijk 1kg zwaarder (doh vocht, maar dat meet de weegschaal ook).

ja elk apparaat werkt weer anders. alleen op de echte lossen gewichten kun je op aan. want anders heb je weer te maken met katrollen hefbomen draaipunten enz enz enz.

ik ben een geboren ecto :) met een metabolisme wat het dak uitvliegt :D
dus ik moet gewoon elke dag mijzelf echt vol stoppen (lees met moeite alles op kunnen) om lichte gains te maken.... dus vandaag gewoon weer 10 boterhammen met pindakaas. had geen tijd om melk te kopen en rijst+vis/kip te koken/bakken.

Deadlift moet beter volgende keer, maar dat zei je al :)
Nu weet je iig wat slecht en goed is ;)
Daarentegen, lekkere pulls, damn, keep it pumpin!

de volgende ga ik beter mijn best doen :)
tuurlijk voel je dat aan. je weet wat je hebt gelift en wat je lift. je voelt ook hoe je het lift. de ene training voelt dezelfde lift heel anders dan op de andere training...

thanx :) pulls waren zijn en blijven mijn sterke punt :D

Vanavond: Benen & Kuiten.
squat
(legpress)
leg curl
leg ext
walking lunges
toe press
calf rais

• #2.182
Squat
5*5*85
20*60 (omdat het kan)

leg curl
10*50
10*60
8*70

leg ext
10*60
10*60 (squeeze)
10*70
6*80

toe press (legpress)
15*150
15*150
10*200

shoulder press
15*25
10*35
8*40

side rais
10*6 (strict)
10*8
8*10

70,3 :grinny:

ik heb me panga aan laten branden :mad: maar het viel nog wel mee :D

Dat lijkt meer op qauds, hams, kuiten en schouders.

• #2.184
Qauds, hams, kuiten en schouders op 1 dag. Toe maar :D

goed te doen although mn motivation is niet meer zo hoog als ik aan de schouders begin :rolleyes:

anders ga ik me schouders bij borst of rug indelen. je hams zijn toch ook onderdeel van je benen?! schouders was ik vergeten

goed te doen although mn motivation is niet meer zo hoog als ik aan de schouders begin :rolleyes:

anders ga ik me schouders bij borst of rug indelen. je hams zijn toch ook onderdeel van je benen?! schouders was ik vergeten

Waar doe je normaal schouders bij dan? Benen? Hams zijn ook een onderdeel van je benen ja ;)

• #2.186
Waar doe je normaal schouders bij dan? Benen? Hams zijn ook een onderdeel van je benen ja ;)

ja meestal pak ik de schouders bij de benen, maar nu je er over begint zie ik in dat ik mezelf niet meer kan pushen tot het eind op het einde van de training :)

Lijkt me ook een beetje veel om allemaal bij elkaar te doen.

Mijn advies is ook om benen apart te trainen.
100% focus op de benen, nothing more nothing less.
Anyway mooi dat je gewicht stijgt!

• #2.189
Mijn advies is ook om benen apart te trainen.
100% focus op de benen, nothing more nothing less.
Anyway mooi dat je gewicht stijgt!

kuiten er wel bij houden dan???

ma: borst + tricep +schouders(front middle)? (abs als ik tijd over heb)
Di: Rug + bicep + schouders (back, kan mooi in combo met traps)
Do: Quads, Hams & Calfs

mooi schema.

Als je 3x in de week traint, zou ik achterste delt niet apart trainen, maar eerder flink compound doen, strict militairy press ofzo (staand, hielen tegen elkaar en pressen maar)

Kuiten, tja moet wel eigenlijk, maar ik betrap mezelf erop ze te verwaarlozen :$

• #2.193
Als je 3x in de week traint, zou ik achterste delt niet apart trainen, maar eerder flink compound doen, strict militairy press ofzo (staand, hielen tegen elkaar en pressen maar)

Kuiten, tja moet wel eigenlijk, maar ik betrap mezelf erop ze te verwaarlozen :$

heb ik telang gedaan, resultaat > redelijk bovenlichaam redelijke benen, en lullige ecto kuiten -.-' geen gezicht!

• #2.197
oooh lekker :D

ik ga in mei naar Rhodos dus ik moet nog ff wachten :rolleyes:

vanaaf borst & triceps, ik voel me fit dus ik probeer het gewoon, soms gaan 3 dagen achter elkaar mij enorm goed af :)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Dit doet kwarkmixer ook altijd !

• #2.199
gelukkig dat ik altijd de gewone trap neem ipv de rolltrap = \

lift > trap

Succes vanavond beest

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven