- Waardering
- 1.077
- Lengte
- 1m78
Dead had ik meer bij jou verwacht maar die pullups zijn natuurlijk k.bruut zoals altijd.
op de deads had er meer in gezeten als ik een spotter had die mij verteld wanneer ik uit de form ga.
Aha dubbele katrol dus minimaal, 85kg vond ik namelijk wel erg bizar in vergelijking met mijzelf, aangezien ik op elk rugonderdeel meer gewicht doe
Ik kan me trouwens echt niet voorstellen hoe het is om zo lang op een gewicht te hangen, al eet ik 1 dag wat meer ben ik gelijk 1kg zwaarder (doh vocht, maar dat meet de weegschaal ook).
ja elk apparaat werkt weer anders. alleen op de echte lossen gewichten kun je op aan. want anders heb je weer te maken met katrollen hefbomen draaipunten enz enz enz.
ik ben een geboren ecto
met een metabolisme wat het dak uitvliegt 
dus ik moet gewoon elke dag mijzelf echt vol stoppen (lees met moeite alles op kunnen) om lichte gains te maken.... dus vandaag gewoon weer 10 boterhammen met pindakaas. had geen tijd om melk te kopen en rijst+vis/kip te koken/bakken.
Deadlift moet beter volgende keer, maar dat zei je al
Nu weet je iig wat slecht en goed is
Daarentegen, lekkere pulls, damn, keep it pumpin!
de volgende ga ik beter mijn best doen

tuurlijk voel je dat aan. je weet wat je hebt gelift en wat je lift. je voelt ook hoe je het lift. de ene training voelt dezelfde lift heel anders dan op de andere training...
thanx
pulls waren zijn en blijven mijn sterke punt 
Vanavond: Benen & Kuiten.
squat
(legpress)
leg curl
leg ext
walking lunges
toe press
calf rais

maar het viel nog wel mee