Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Precies de rust is niet echt nodig denk ik ook.
Lekkere training hoor, maarre heb je ingeleverd op de facepull?![]()
dat ding rukt je als een magneet naar je toe 
+1Katrollen.....
Je gelooft toch uberhaupt niet dat je met 70kg fatsoenlijk 85kg kan facepullendat ding rukt je als een magneet naar je toe
![]()

beter geef je ze geen rust. intensiteit hoog houden voor die lats en aftrappen die handel
wel bruut lekkere chins zeg, keep it going!
back in 10 days, je gewicht moet op de 71 zitten, steadyxj

kwark was op rijst was op (nog ff snel kunne halen) vis was bijna op, volle melk was op, zucht.Precies de rust is niet echt nodig denk ik ook.
Lekkere training hoor, maarre heb je ingeleverd op de facepull?![]()

Katrollen.....
Je gelooft toch uberhaupt niet dat je met 70kg fatsoenlijk 85kg kan facepullendat ding rukt je als een magneet naar je toe
![]()

de 50 k was vergelijkbaar met de 85 k
de 60 k ging niet zo heel strict![]()

Ach wie geeft er om gewicht..het gaat enkel om bodyweight!en een bruut fysiek...er is geen chick die ziet dat jij p*ssy weight face pulled
![]()
en in mijn log was het ''ja zet er desnoods fake-weights bij'' 
? Je doet niet mee aan een lifting wedstrijd DXOh jammer, als er een noob mee is dan is het juist mijn tijd om te knallen
DL is mooi, rest slaat idd nergens op.
Godv-ver-domme, en dat zeg je hier dan wel heen in mijn log was het ''ja zet er desnoods fake-weights bij''
Tymen,
Waarom zou je in godsnaam tijdens een BB training gaan hitchen bij je deadlift? Je doet niet mee aan een lifting wedstrijd DX

of iemand dat voor me doen?!
dont get me wrong, ik heb er geen gewichten bij gezet, alleen maar sets*reps.
shhhttt, ik moest en zou 5*120 dl'en
mn motivatie om goed te eten is weer gedropt. ik moet mezelf weer ff onder me reet trappenof iemand dat voor me doen?!
![]()
ik sta voor je klaar jongen! waar wil je hem , links rechts of in 't midden?

jong eten zul je anders eindig je zo als Ronniej, achter de ps3
---------- Toegevoegd om 12:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:26 ----------
![]()

je kunt 't ook zo bekijken;dat is wel ernstig ja!
het moet mij motiveren om te gaan eten... en anaalvernederd worden valt bij mij onder categorie: niet fijn
true story
je kunt 't ook zo bekijken;
ecto zijn is niet fijn
---------- Toegevoegd om 12:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:33 ----------
mag ik ook me staaf even onderdompelen?? of ga je eten zoals het hoort