XXL Nutrition

Tymen's Logje =D

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #2.261
wat voor camsite dan, met van die sletjes? of gewoon trieste figuren
geniale prank, maar die salt shaker is het einde als die lukt.

trouwens, ben je met de eer aan het strijken met je citaat:p

myfreecams.com ik had al een reputatie opgebouwd en de meeste modellen kende mij al :) het waren soms gruwelijk lekkere schletjes maar meestal van die trollen... :(

ik vind hem echt geweldig :D oke ik zal even jou de credits geven :P

myfreecams.com ik had al een reputatie opgebouwd en de meeste modellen kende mij al :) het waren soms gruwelijk lekkere schletjes maar meestal van die trollen... :(

ik vind hem echt geweldig :D oke ik zal even jou de credits geven :P
haha playah! cyber-coïtus :cool:

hihi

• #2.263
haha playah! cyber-coïtus :cool:

hihi

got to admit it :D

ik ben gezweken onder de groepsdruk van DBB... ik moest ff boodschapjes doen voor mn stage, dus ik stond in de super en dacht nu ik er toch ben kan ik netzo goe een liter volle melk kopen en half volkorenbrood (vers:)) met pindakaaaas :D

got to admit it :D

ik ben gezweken onder de groepsdruk van DBB... ik moest ff boodschapjes doen voor mn stage, dus ik stond in de super en dacht nu ik er toch ben kan ik netzo goe een liter volle melk kopen en half volkorenbrood (vers:)) met pindakaaaas :D
:wanker:

1 liter is zo op, me moeder koopt om de 1 a 2 weken zo'n dozen met 12liter melk ongeveer, en een doos met kwark voor de hele week, eet nu 2 p.dag dus

• #2.265
:wanker:

1 liter is zo op, me moeder koopt om de 1 a 2 weken zo'n dozen met 12liter melk ongeveer, en een doos met kwark voor de hele week, eet nu 2 p.dag dus

:D

een liter voor op stage... en 1 liter drink ik thuis :)
en dan 0,5 l kwark voor het slapen :)

Hey Tymen, flink log heb je al opgebouwd hiero :eek:

Im in! :thumbs:

• #2.269
  • #2.271
hé ****ers! :D

im back in the game

Borst-Schouders-Triceps

de 32ers keken mij aan...

Flat DB press
15*20
5*32 (6 faal)
5*32 (6 faal)
5*32 (6 faal)
5*32

:D

Incline BP
10*50
7*60 (8 faal + geen spotter = dubbel faal)
8*55
8*50

Bent over cable fly (2 katrollen)
10*20
10*25
8*30
4*35

DB shoulder press
10*14
10*16
10*18 ( laatste 2 gespot)

side raise (strak)
10*6
8*8
5*10

rear delt raise (deze echt goed gefocust op het aanspannen van alleen de delt en de traps)
10*10
10*14 (je voelt echt dat je delt moe word maar je kunt veel meer liften als je je traps als support gaat gebruiken, dan voel je waar de trick ligt)

skull crusher
10*20
5*27

bar pushdown (2 katrollen)
10*50
10*60
8*70

leeg drukken op de chestpress en klaar.
had deze keer dextrose in mijn water gedaan, pakte erg goed uit. gene last van misselijkheid, niet inkakken na 1 zware oef, motivatie en energie bleef hoog.

Laatst bewerkt:
zo hey! serieuze shit hierzo! lekkah

• #2.275
true story :o

ja ging echt lekkah, ik ga me vaker voor me training fappen.

dadelijk ff met pa een BP ophalen, hattie op de kop getikt dus kan ik zo af en toe thuis spelen :)
fappen of stotuh? ik voelde me echt zwak, maar zoveel energie, beter train je dan een tandje lager, want ik zweette me kapot doen.

nice!

• #2.277
fappen of stotuh? ik voelde me echt zwak, maar zoveel energie, beter train je dan een tandje lager, want ik zweette me kapot doen.

nice!

fappuh

stootuh word altijd gevolgd door een dutje :D ik kan dan echt me ogen niet open houden :roflol:

• Like
Waarderingen: KEUN
  • #2.279
just felt like it. and when i do, i do :D

ook stiekem, met oog op de post van jou dat de training dan waardeloos is, ik wou ff testen :)
njah fappuh is iets anders als stotuh lijkt mij.

how did it felt?
was it big?
was it hard?
did it had vanes?

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven