AndroidHealthClinic

Tymen's Logje =D

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
wow dat rijmt mooi. die gaat me sig in :D

wil graag in mijn holletje draaien??? :gay:

---------- Toegevoegd om 12:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:36 ----------

Welkom!

de deadlift was het enigste wat goed ging.... normaal breng ik knuppel harde chin ups :)
awesome, ik ben Mc Martin btw:cool:

zo hard als mijn knuppel, maar idd kin uppen kan tymen wel!

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.244
Hoi Mc Martin,

gister was het k*t want ik zat in de put, jwzelluf!!!

alleen de deads gingen goed. de rest was ruk :) saar heb ik geen gewichten gepost :)
ik zit ook in een put:mad:

kan niet altijd even lekker gaan, of heb je stiekem liggen te fappen voor je training, kan ook een reden zijn dat je niet optimaal presteerde, true story!

• #2.246
ik zit ook in een put:mad:

kan niet altijd even lekker gaan, of heb je stiekem liggen te fappen voor je training, kan ook een reden zijn dat je niet optimaal presteerde, true story!

uhm nee..... :D

bewaard voor s avonds voor het slapen gaan :D dan slaap ik diect in :roflol:

true story

Ben benieuwd wat jij onder hitchen verstaat :D

• #2.249
Raak je normaal je benen niet dan bij een lichte herhaling?

Bedoel je echt hitchen of gewoon een lange grind? :p

Oei dat is niet zo goed, als ik voel dat ik moet gaan hitchen leg ik hem gewoon liever neer ik krijg al pijn in mijn rug als ik eraan denk.

• #2.255
Oei dat is niet zo goed, als ik voel dat ik moet gaan hitchen leg ik hem gewoon liever neer ik krijg al pijn in mijn rug als ik eraan denk.

ja nu moet ik toegeven dat ik gisteren nog wel en beetje een naar gevoel had in mijn onderrug. nu weet ik niet of uit de form ben gegaan (lees kromme rug) of het door het hitchen komt.

slecht nieuws, mijn voeding is helemaal naar nul gedropt -.-.... en ik ben stront verkouden:mad: ik lag er gisteren al om half 10 in bed :roflol:

dus de eerst mag zich melden bij mij een lekker stevig potje asswhoopen

ja nu moet ik toegeven dat ik gisteren nog wel en beetje een naar gevoel had in mijn onderrug. nu weet ik niet of uit de form ben gegaan (lees kromme rug) of het door het hitchen komt.

slecht nieuws, mijn voeding is helemaal naar nul gedropt -.-.... en ik ben stront verkouden:mad: ik lag er gisteren al om half 10 in bed :roflol:

dus de eerst mag zich melden bij mij een lekker stevig potje asswhoopen
naise! geef ik je daarna nog wat home made eiwitjes in je mondje..
beter hou je je gewoon aan je voeding, eet wat boterhammen, eieren etc, en die eiwitjes van mij laat je ook maar achterwege dan:thumbup:

• #2.257
:roflol: i lol'd, ik moest allang lachen dan..

• #2.259
het is altijd lachen om mensen online te pranken...

ik heb een maand moeite gedaan op een camsite, om een van de "modellen" hun toetsenbord op hun hoofd te doen. mij niet gelukt, een maatje wel! hij had er een screener van gemaakt :roflol:

I dare you to put your keyboard om your head :roflol:!

het is altijd lachen om mensen online te pranken...

ik heb een maand moeite gedaan op een camsite, om een van de "modellen" hun toetsenbord op hun hoofd te doen. mij niet gelukt, een maatje wel! hij had er een screener van gemaakt :roflol:

I dare you to put your keyboard om your head :roflol:!
wat voor camsite dan, met van die sletjes? of gewoon trieste figuren
geniale prank, maar die salt shaker is het einde als die lukt.

trouwens, ben je met de eer aan het strijken met je citaat:p

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven