XXL Nutrition

Tymen's Logje =D

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #2.341
ik heb een bigass squat reet.... van de fullsquats en deadlifts i guess :)

ik heb van mijzelf al een kleine reet, en ben niet instant begonnen met Skwats en detlifts toen ik begon met trainen :rolleyes:
komt ook mede door mijn smalle taille :)

Slaat echt werkelijk nergens op.

Wtf? Heb jij al wel eens gedl'd dan ik geloof mijn eigen oren niet.

heerlijk bij de extentions om hem heel even te squeezen bovenin. ik voel gelijk me vastus medialis trekken als een gek :roflol:

die lunges zijn heerlijke afmakers op zon training, en gewoon goed voor mn butt. die al erg klein is volgens meerdere.
althans de verhouding tussen mijn schouderbreedte, rugwijdte en mn billen klopt niet. dus ik moet grotere glutes zien te krijgen :D

Je hebt me geinspireerd ik ga volgende beentraining zeker weer eens de extensions erin gooien. En zelfs lunges proberen :)

• #2.343
Je hebt me geinspireerd ik ga volgende beentraining zeker weer eens de extensions erin gooien. En zelfs lunges proberen :)

ik inspireer velen :D
ik heb zelfs mijn zwager geïnspireerd om te gaan trainen en eten als een eckte man! hij is 1,85? en weegt 65 kilo?. dus dat zegt al genoeg :D

leg extentions zijn echt killers voor je quads. maar heerlijk om de definitie op je benen zien te verschijnen bij elke rep :o
en lunges is helemaal kapot gaan :thumb:

ik zie me quads nooit omdat ik ''altijd'' in trainingsbroek train misschien vandaag niet doen, dalijk raak ik nog opgewonden van me zelf :$

p.s. tet*en tet*en tet*en tet*en tet*en???:roflol:

Benen trainen in een lange broek is een nogo! In een korte broek zie je juist waarvoor je het doet...juist! Ecto benen en kuiten...;)

Benen trainen in een lange broek is een nogo! In een korte broek zie je juist waarvoor je het doet...juist! Ecto benen en kuiten...;)
ik drop me pants wel altijd in de kleedkamers voor de dames:rolleyes:
(zal vandaag in me korte broekje trainen op jullie verzoek, als ik uit word gelachen is het jullie schuld:mad:)

• #2.347
ik zie me quads nooit omdat ik ''altijd'' in trainingsbroek train misschien vandaag niet doen, dalijk raak ik nog opgewonden van me zelf :$

p.s. tet*en tet*en tet*en tet*en tet*en???:roflol:

noooh, dress less is more to see :) ik spuit altijd me broek vol als ik me quads zie aanspannen.

http://www.youtube.com/watch?v=xtVV4NHvRXk

dat ja :) ik wil net zulke benen als Big Ron :D... jeez echt zieke shit :o

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

• #2.349
dat heb ik in me tanktops als me tepel er opeens uit floept hihi

:roflol:

bij ons mag je geen tanks of mauwloze shit dragen :mad: heaumeau's

ik squat btw uit de incline bench, de armoedzaaiers daar! en wel 35 euro per maand vragen.

:roflol:

bij ons mag je geen tanks of mauwloze shit dragen :mad: heaumeau's

ik squat btw uit de incline bench, de armoedzaaiers daar! en wel 35 euro per maand vragen.
haha als iemand van dat personeel dat tegen mij zou zeggen, trok ik hem gewoon uit, ik mag dat personeel zowiezo niet.
lijkt me wel epic:roflol:

gaat dat beter dan de flat bench want daar deed je het eerst in toch? lijkt me echt k*t om zo te squatten omdat je het eerst op je traps moet krijgen en dan nog eens eruit tillen.
of gaat het makkelijk en hoef je alleen een halve ROM omhoog te duwen van een squat en dan na voren lopen.

• #2.351
haha als iemand van dat personeel dat tegen mij zou zeggen, trok ik hem gewoon uit, ik mag dat personeel zowiezo niet.
lijkt me wel epic:roflol:

gaat dat beter dan de flat bench want daar deed je het eerst in toch? lijkt me echt k*t om zo te squatten omdat je het eerst op je traps moet krijgen en dan nog eens eruit tillen.
of gaat het makkelijk en hoef je alleen een halve ROM omhoog te duwen van een squat en dan na voren lopen.

ik mag het personeel ook deels niet. maar het is ook niet de gym waar je buffels tegen komt in tanks.

ik ga lekker op het incline bankje zitten. wurm mij onder de stang (op de rear delts), breng spanning op de benen, wip hem met 1/3 van een ROM eruit. zet 5 stappen vooruit, en kniebuigen maar :), klaar, weer 5 stappen terug, op de spiegel leg ik hem terug in de beugels. niet ideaal maarja.

ik mag het personeel ook deels niet. maar het is ook niet de gym waar je buffels tegen komt in tanks.

ik ga lekker op het incline bankje zitten. wurm mij onder de stang (op de rear delts), breng spanning op de benen, wip hem met 1/3 van een ROM eruit. zet 5 stappen vooruit, en kniebuigen maar :), klaar, weer 5 stappen terug, op de spiegel leg ik hem terug in de beugels. niet ideaal maarja.
in mijn gym ook niet, er zijn wel een paar maar niet waar je van denk WOOW
hoewel er wel een vriend van mij is, 37jaar oud, n*ger, +-90kg, hellemaal droog en wat een buffel is het ook!
kickboksen doet ie, en krachtraining hij ziet zichzelf volgens mij niet ''meer'' als bodybuilder.
en dan heb je nog een paar van mijn formaat, wel ouder die ook zo'n tanktops hebben er zullen 3 of 5 mensen zijn met zo'n tanktop.
en laatste tijd komen ook ecto's met die tanktops??? echt zo van ik wil erbij horen, had ik gehoord dan van vrienden die andere zagen.

• #2.353
de laatste paar weken zijn er ook een pleur ecto's bij gekomen bij mij :) heerlijk ze hebben geen idee wat ze er eigenlijk doen, en hoe ze wat moeten doen.....

er word ze een lullig split schemaatje in de hand gedrukt, en veel plezier ermee :D

ik stuur ze allemaal door naar DBB, kunnen we nog wat bashen :)

de laatste paar weken zijn er ook een pleur ecto's bij gekomen bij mij :) heerlijk ze hebben geen idee wat ze er eigenlijk doen, en hoe ze wat moeten doen.....

er word ze een lullig split schemaatje in de hand gedrukt, en veel plezier ermee :D

ik stuur ze allemaal door naar DBB, kunnen we nog wat bashen :)
4 real?
nieuwe sniperx'jes?

misschien een domme opmerkingen, maar ik keek net voor de zoveelste keer roelly's routine van de AC en ik vind hem er beter bij staan dan ronnie.c op die foto, geld ook voor de benen

---------- Toegevoegd om 16:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:27 ----------

in that case, geef mij maar roelly's quads

• #2.358
roellie is geen 7vouwdig wereld kampioen:)
roellie heeft volgens mij nog nooit op het podium van mr o gestaan :)

roellie is geen n*ger :)

big ron wel :D

Ook wel een erg slechte foto van Ronnie

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven