- Waardering
- 1.465
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 80kg
- Vetpercentage
- 9%
echt een lelijke in dat geval, sukkel
This is more like it.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
echt een lelijke in dat geval, sukkel
Wtf? Heb jij al wel eens gedl'd dan ik geloof mijn eigen oren niet.

die 1rm bench bash je iig nu
gewicht neemt ook toe zie ik! nice..... wat is je doel voor rond juni? en eind van het jaar?
dan ga ik naar Rhodos. **** sikspek! ik heb namelijk vandaag 2 a 3 eetlepels olijfolie toegevoegd aan me schema 

BP gaat lekker voorruit, net zoals je gewicht!
maar ben je wel zeker dat je je bf gaat omlaag brengen deze vakantie, bulk gewoon lekker door zoals ik doe![]()
je mindset op 5*5*70 zetten en dan blijkt dat je jezelf hebt onderschat
. dan maar op reps 

redelijk weinig eiwit lijkt me?
wat is je bf nu dan? ik vind onder de 10% niet nodig als naturel, lijk je net een sateprikker![]()
tegen de 200g eiwit als ik vlug bereken, lijkt me meer dan genoeg.

Je kan je cals idd wel easy uppen met vet, zoals je nu met olijfolie doet.
Zou zelf eerder eieren/noten pakken.
Eieren omdat je dan eiwitten en vetten in 1 hebt

mja iets van 190 ofzo? hij zou toch iets van 72kg x 3gr = 216gr eiwit binnen moeten krijgen minstens. waarom niet structureel en scheppie erboven op![]()

en eten 

cu 2morrow 
mja iets van 190 ofzo? hij zou toch iets van 72kg x 3gr = 216gr eiwit binnen moeten krijgen minstens. waarom niet structureel en scheppie erboven op![]()
Ik denk dat je nauwelijks de helft van mij deadlift, maar dat last krijgen logisch is slaat nergens op.
oh btw hoe zit het met je BF?nogmaals quote, mag ik nou eens uitleg waarom het logisch is dat je last van je rug hebt bij DL?

BP, ik dacht ik ga weer een uitdaging aan op de 5*5, maar het was niet echt een uitdaging xD
20*40
6*70
8*70
8*70
8*70
5*75
Incline DB press
6*28
6*26
8*26
8*26
bent over cable fly