XXL Nutrition

Tymen's Logje =D

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
real talk!

vandaag nog iets ? of moet ik verder terug kijken ?

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.363
ik voel me super fit, dus vandaag ga ik gewoon lekker borst trainen alsof het niks is :)

dus beware :)

oke :bang:

kom op met die borst training :D

• #2.367
BP, ik dacht ik ga weer een uitdaging aan op de 5*5, maar het was niet echt een uitdaging xD
20*40
6*70
8*70
8*70
8*70
5*75

Incline DB press
6*28
6*26
8*26
8*26

bent over cable fly
10*25
8*30
10*25

DB Shoulder press
15*14
10*18
8*18

side raise
10*8
10*8

bar push down (2 katrollen)
10*60
10*70
10*70

dips
10*bw
10*bw

71,2 kg bw :)

die 1rm bench bash je iig nu :)
gewicht neemt ook toe zie ik! nice..... wat is je doel voor rond juni? en eind van het jaar?

BP gaat lekker voorruit, net zoals je gewicht!
maar ben je wel zeker dat je je bf gaat omlaag brengen deze vakantie, bulk gewoon lekker door zoals ik doe:cool:

• #2.370
die 1rm bench bash je iig nu :)
gewicht neemt ook toe zie ik! nice..... wat is je doel voor rond juni? en eind van het jaar?

75 kilo @ <10% voor begin mei :) dan ga ik naar Rhodos. **** sikspek! ik heb namelijk vandaag 2 a 3 eetlepels olijfolie toegevoegd aan me schema :)

het ziet er nu zo uit.

brinta 0,5 l
volle melk 0,3 l

5 a 10 boterhammen
200 gram rijst
1 liter volle melk
100 gram panga
wat thee met suiker

avond eten
eetlepel olijfolie
0,3 l volle chocomelk

trainen

150 gram tonijn
0,3 l volle chocomelk

450 ml mager kwark
1 eetlepel olijfolie
wat melk als t past :)

---------- Toegevoegd om 23:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:26 ----------

BP gaat lekker voorruit, net zoals je gewicht!
maar ben je wel zeker dat je je bf gaat omlaag brengen deze vakantie, bulk gewoon lekker door zoals ik doe:cool:

ja he :) je mindset op 5*5*70 zetten en dan blijkt dat je jezelf hebt onderschat :o. dan maar op reps :D

ja dat weet ik dus niet. aan de ene kant vind ik abs een fysiek toch wat completer maken. maar aan de andere kant denk ik **** sikspeks!!!! er goed buff bijstaan is netzo belangrijk. ik ga binnenkort weer een 4 punts meting doen :)

redelijk weinig eiwit lijkt me?
wat is je bf nu dan? ik vind onder de 10% niet nodig als naturel, lijk je net een sateprikker :P

tegen de 200g eiwit als ik vlug bereken, lijkt me meer dan genoeg.

• #2.373
redelijk weinig eiwit lijkt me?
wat is je bf nu dan? ik vind onder de 10% niet nodig als naturel, lijk je net een sateprikker :P

tegen de 200g eiwit als ik vlug bereken, lijkt me meer dan genoeg.

dat dus :)

heb je een punt Cass, maar lekker ripped ziet er ook wel gruwelijk uit. maar niet uber buff ofzo. het is maar net waar je persoonlijke voorkeur ligt.

de verhoudingen kloppen toch wel redelijk (voeding) hoop ik, anders moet ik weer gaan omgooien :P

Je kan je cals idd wel easy uppen met vet, zoals je nu met olijfolie doet.
Zou zelf eerder eieren/noten pakken.
Eieren omdat je dan eiwitten en vetten in 1 hebt

mja iets van 190 ofzo? hij zou toch iets van 72kg x 3gr = 216gr eiwit binnen moeten krijgen minstens. waarom niet structureel en scheppie erboven op :)

• #2.376
Je kan je cals idd wel easy uppen met vet, zoals je nu met olijfolie doet.
Zou zelf eerder eieren/noten pakken.
Eieren omdat je dan eiwitten en vetten in 1 hebt

ik doelde bij olijfolie op de omega's 3 en 6. naast de vele onverzadigde vetten :)

---------- Toegevoegd om 23:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:39 ----------

mja iets van 190 ofzo? hij zou toch iets van 72kg x 3gr = 216gr eiwit binnen moeten krijgen minstens. waarom niet structureel en scheppie erboven op :)

bw * 3gram is wel echt het uiterste, de helft of meer pis je uit, zonde. bw*2gram is voldoende

wellicht om nog een andere dimensie aan dit log te geven:

ik ga switchen van stage. waarom? omdat waar ik nu zit ik gewoon word gebruikt. ik zit in een winkel, vanaf week 1 zit ik daar min of meer alleen. ik moet mijzelf alles zelf aanleren. en daar is een stage imo niet voor dedoeld. ik vind het een nare situatie. maarja waarschijnlijk mag ik maandag ergens anders beginnen.
ik heb het vermoeden dat mijn praktijk "begeleider" er al vanaf weet. vandaag gaf hij mij een slag onde de riem. het kwam er op neer dat ik een idioot was. om het zo maar even heel kort te verwoorden.....
maandag doe ik hier weer een updateje over :)

ga nu kwark pakken :) en eten :D

Beter door bulken :D!

overkomt velen. ligt soms ook wel aan de persoon zelf, wanneer je je mond niet open trekt.... kappen met die stage en bespreken met je studie. wat voor studie doe je?

naja ik hanteer iig wel 3gr eiwit per kg lg, protein all :)
heb meer moeite met de kcals binnen krijgen.

kwark is op, off for a sleep :) cu 2morrow :D

minstens? eerder hoogstens.

en over je stage, als hij jou een slag onder je riem geeft, geef je een uppercut terug.

Ik denk dat je nauwelijks de helft van mij deadlift, maar dat last krijgen logisch is slaat nergens op.

Jawel, je krijgt een dikke pomp in je onderrug waardoor andere rugoefeningen moeilijker gaan, dat zie ik als last iig. Zal bij lowrep deadliften wel wat minder zijn gok ik zo...
Oh en vet coole DL kan je bro :) oh btw hoe zit het met je BF?

nogmaals quote, mag ik nou eens uitleg waarom het logisch is dat je last van je rug hebt bij DL?

Nog eens???

BP, ik dacht ik ga weer een uitdaging aan op de 5*5, maar het was niet echt een uitdaging xD
20*40
6*70
8*70
8*70
8*70
5*75

Incline DB press
6*28
6*26
8*26
8*26

bent over cable fly
10*25
8*30
10*25

DB Shoulder press
15*14
10*18
8*18

side raise
10*8
10*8

bar push down (2 katrollen)
10*60
10*70
10*70

dips
10*bw
10*bw

71,2 kg bw :)

Hehe had precies hetzelfde laatst, wou ook 5reppers gaan draaien met 70 maar wtf? kwamen gewoon setjes van 8 uit :D ken het gevoel dus, heel erg nice!
Goede voeding en bw ook.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven