Fitness Seller

Tymen's Logje =D

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Markrot, ik dacht dat je het negeerde maar nevermind.

En die pomp daar heb je geen **** aan inderdaad, zit in de weg.
Maar bij last denk ik meer aan echt pijn.
Me bf geen idee, lang niet droog genoeg rond me taille, maar op andere plekken valt het wel mee

heb ook last van mijn onderrug hoor na heavy deadlifts
het is maar wat je verstaat onder "last"

Echt last is naar mijn mening ondraaglijke pijn waardoor je niet door kan trainen.

Last hebben van het deadliften (dus niet per se van de onderrug) is dan weer wat anders, als je zegt dat de rest van je training eronder lijdt.

"
Markrot, ik dacht dat je het negeerde maar nevermind.

En die pomp daar heb je geen **** aan inderdaad, zit in de weg.
Maar bij last denk ik meer aan echt pijn.
Me bf geen idee, lang niet droog genoeg rond me taille, maar op andere plekken valt het wel mee '

Hehe ik ben niet dag en nacht @ dbb.
Ik voel wel pijn als ik na een setje DL op het bankje ga zitten en dan mijn rug ga bollen tijdens het zitten (moet dan continu mijn rug rechten), ook bijv. BOR na de DL levert ook zeer op.

Oh en ok dacht dat je meer een powerlifter-figuur had. Keep it up.

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.385

ik had net mn GF aan de tel. en die hechte meer waarde aan dat ik als een buffel over de stranden loop van rhodos :cool:, dan een schriele ecto kip met sixpack.

overkomt velen. ligt soms ook wel aan de persoon zelf, wanneer je je mond niet open trekt.... kappen met die stage en bespreken met je studie. wat voor studie doe je?

naja ik hanteer iig wel 3gr eiwit per kg lg, protein all :)
heb meer moeite met de kcals binnen krijgen.

kwark is op, off for a sleep :) cu 2morrow :D

ja ik was een van de eerste die er werk van gemaakt heeft :) dus dit ga ik hopelijk achter me laten. ICT

er nog wel iets vervelends, ik heb nog 110 euro van hem tegoed, van de gemaakte uren....

als 3 gram voor jou werkt, dan lekker blijven doen!

slaap lekker!

minstens? eerder hoogstens.

en over je stage, als hij jou een slag onder je riem geeft, geef je een uppercut terug.

als student trek je altijd aan het kortste eind. en ik wil me verder niet verlagen tot een dergelijk niveau.

Hehe had precies hetzelfde laatst, wou ook 5reppers gaan draaien met 70 maar wtf? kwamen gewoon setjes van 8 uit :D ken het gevoel dus, heel erg nice!
Goede voeding en bw ook.

volgende keer gewoon 75 erop gooien :)

nu ik alles weer op spoor heb, is het zaak dat ik mijn kin geheven houd en door marcheer :P want ik verlies eens in de +-2 weken mijn motivatie betreft voeding

Ik bedoelde het niet letterlijk he, van die uppercut :roflol:

As maandag 72,5 :)
Ok en nu kap ik even met dbb trusten jongens (oh ga natuurlijk nog wel ff langs de privesectie ;))

• #2.388
"

Hehe ik ben niet dag en nacht @ dbb.
Ik voel wel pijn als ik na een setje DL op het bankje ga zitten en dan mijn rug ga bollen tijdens het zitten (moet dan continu mijn rug rechten), ook bijv. BOR na de DL levert ook zeer op.

Oh en ok dacht dat je meer een powerlifter-figuur had. Keep it up.

houd het niveau van een discussie graag wel hoog, bashen doe je maar via karma of pm's :D

het lijkt erop dat eddine mijn "last" verkeerd heeft begrepen:)
ik heb echt wel pijn, als ik na de set mij ga uitrekken op de chin up. ff hangen, rug bollen en hollen, links en rechts.

volgende keer gewoon 75 erop gooien :)

nu ik alles weer op spoor heb, is het zaak dat ik mijn kin geheven houd en door marcheer :P want ik verlies eens in de +-2 weken mijn motivatie betreft voeding

As maandag 72,5 :)
Ok en nu kap ik even met dbb trusten jongens (oh ga natuurlijk nog wel ff langs de privesectie ;))

---------- Toegevoegd om 00:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:03 ----------

houd het niveau van een discussie graag wel hoog, bashen doe je maar via karma of pm's :D

het lijkt erop dat eddine mijn "last" verkeerd heeft begrepen:)
ik heb echt wel pijn, als ik na de set mij ga uitrekken op de chin up. ff hangen, rug bollen en hollen, links en rechts.

Sorry 'Tymen' maar ik vind dat je echt wel iets meer respect mag opbrengen voor ons e-warriors en je mag ons discussies zeker wel een eervolle plek aanbieden in je logje. Ok.

Mooie training Tijm, flink gewicht verplaatst daar met een hoog volume! :thumbs:

Hoeveel kcals zit je met je voeding nu aan? of lees ik het over het hoofd ???

• #2.392
Mooie training Tijm, flink gewicht verplaatst daar met een hoog volume! :thumbs:

Hoeveel kcals zit je met je voeding nu aan? of lees ik het over het hoofd ???

Thanx jaap :)

vandaag maar eens een rustdag:D

ik heb geen idee, ik ben mijn super mooie excel template kwijtgeraakt :sad: weet iemand nog waar die te vinden is op het net???

ik gok iets van 3500 kcal???

ach als je aankomt weet je dat het genoeg is :)

ik dan:(?

ik heb al gekregen :D

verschil moet er wezen :)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven