- Waardering
- 2.024
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 120kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
, dan een schriele ecto kip met sixpack. overkomt velen. ligt soms ook wel aan de persoon zelf, wanneer je je mond niet open trekt.... kappen met die stage en bespreken met je studie. wat voor studie doe je?
naja ik hanteer iig wel 3gr eiwit per kg lg, protein all
heb meer moeite met de kcals binnen krijgen.
kwark is op, off for a sleepcu 2morrow
![]()
dus dit ga ik hopelijk achter me laten. ICTminstens? eerder hoogstens.
en over je stage, als hij jou een slag onder je riem geeft, geef je een uppercut terug.
Hehe had precies hetzelfde laatst, wou ook 5reppers gaan draaien met 70 maar wtf? kwamen gewoon setjes van 8 uitken het gevoel dus, heel erg nice!
Goede voeding en bw ook.

want ik verlies eens in de +-2 weken mijn motivatie betreft voeding"
Hehe ik ben niet dag en nacht @ dbb.
Ik voel wel pijn als ik na een setje DL op het bankje ga zitten en dan mijn rug ga bollen tijdens het zitten (moet dan continu mijn rug rechten), ook bijv. BOR na de DL levert ook zeer op.
Oh en ok dacht dat je meer een powerlifter-figuur had. Keep it up.

volgende keer gewoon 75 erop gooien
nu ik alles weer op spoor heb, is het zaak dat ik mijn kin geheven houd en door marcheerwant ik verlies eens in de +-2 weken mijn motivatie betreft voeding

)houd het niveau van een discussie graag wel hoog, bashen doe je maar via karma of pm's
het lijkt erop dat eddine mijn "last" verkeerd heeft begrepen
ik heb echt wel pijn, als ik na de set mij ga uitrekken op de chin up. ff hangen, rug bollen en hollen, links en rechts.
ik had net mn GF aan de tel. en die hechte meer waarde aan dat ik als een buffel over de stranden loop van rhodos, dan een schriele ecto kip met sixpack.
Mooie training Tijm, flink gewicht verplaatst daar met een hoog volume!
Hoeveel kcals zit je met je voeding nu aan? of lees ik het over het hoofd![]()

weet iemand nog waar die te vinden is op het net

ik heb geen idee, ik ben mijn super mooie excel template kwijtgeraaktweet iemand nog waar die te vinden is op het net
![]()