Fitness Seller

Tymen's Logje =D

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
ff tussendoor, ik heb dit schema ff ergens gauw vandaan geplukt ik moet hem nog editten enzo. maar alle tips welkom!

ff tussendoor, ik heb dit schema ff ergens gauw vandaan geplukt ik moet hem nog editten enzo. maar alle tips welkom!

Zo pluk ik ze ook en add ik een beetje me eigen ideetjes deraan. Je kan bijvoorbeeld 1x Squat vervangen met Box Squats/Hack Squats/Front Squats. Een beetje verandering kan geen kwaad. :p

Je kan ook in plaats van Deadlifts/Chins gewoon Rackpulls adden. Word een bijna gehele rugoefening en haalt de stress van je benen af van na het Squaten. Chins kan dan nog wel erin blijven ter warming up van de Rackpulls uiteraard. ;)

Tijmen, bekijk dit eens:

Bijlagen

jezus wat een vage shit!

ik hou meer van duidelijk, gewoon compounds 5*5 met heavy med en light days. punt

Vage shit?
Je vult in het gele je RM's in, en het hele schema voor de komende 9 weken komt eruit. Zijn allemaal compounds, meeste ook 5 * 5 en op woensdag is de medium day.

Vage shit?
Je vult in het gele je RM's in, en het hele schema voor de komende 9 weken komt eruit. Zijn allemaal compounds, meeste ook 5 * 5 en op woensdag is de medium day.

ahha found!

hhhmm en dit zou moeten werken. het liefste houd ik me aan het schema dat ik hier boven heb gepost. compounds only + assists en altijd 5*5 no matter what. al stort er een komeet in de gym gewoon die 5 reps en 5 sets afmaken :D

zo mag ik ut horen Tymen! Don't stop!

ahha found!

hhhmm en dit zou moeten werken. het liefste houd ik me aan het schema dat ik hier boven heb gepost. compounds only + assists en altijd 5*5 no matter what. al stort er een komeet in de gym gewoon die 5 reps en 5 sets afmaken :D

Ik weet wel zeker dat het werkt, want deze vorm van bill starr heeft mij in 2 maanden van een BP van 1 x 35(? ongeveer) naar 1 x 55 geholpen :D.
Maar als je zo duidelijk bent moet je het vooral niet doen nee..

vandaag ff gestoeit in da gym :D

ging lekker... ik ging voor een nieuwe 1 rm op de bench en dat is geluk.

BP:
15*40
8*50
6*60
4*70
1*80 geheel zonder spot
1*85 met 2 vingers spot
press till u fail*50

de vorige 1rm had ik op de 80 die hele lichte spot. en nu is tie verzet naar 85!

SQ:

15*40
10*60
8*70
6*80
6*90
10*50

helaas squat ik nog steeds in de smith. maar er is hoop. ze gaan v d zomer de gym uitbreiden/verbouwen en er komt als het goed is een SquatRek!!!

DL:

10*60
8*80
8*80

Goodmorning:
10*olympische stang
"_________________"
"_________________"

lekker rustig op de hams, want die had ik de vorige keer erg op hun fl**ker gegeven!

Incl. DB press
10*18 (:eek: hij viel uit me hand, nu moest ik de set opnieuw doen)
10*20
10*20

ook hier lekker rustig. die borst heeft al genoeg te verduren gehad op de bench.

en dat was het alweer in de gym.

al valt het eten zwaar tegen in de vakantie! ik kan geen ritme vinden, dus ik niet optijd en dus te weining:( dat resulteert in ...... 66,3 kg

de komende weken ben ik op vakantie, dus de komde 3 weken hoor je niks van me. dit was dus de laatste trainings update :D

Netjes Tympie! Je bench ziet er goed uit gap! ;)

Nette training hierzo Tymen!:)

Aah...je gaat op vakantie, geniet ervan he bro! Ga je nog trainen op vakantie of gewoon lekker chillen?

ow jah, waar ook :D Veel plezier! Ennehh... niet te veel zuipeh he?

Netjes Tympie! Je bench ziet er goed uit gap! ;)

dat vond ik ook, en mijn klasgenoot die ook BB'ed gelooft niet dat ik 1*80 bench. dus ik moet gewoon vids maken.:o

Nette training hierzo Tymen!:)

Aah...je gaat op vakantie, geniet ervan he bro! Ga je nog trainen op vakantie of gewoon lekker chillen?

ik lees bij jou ook veel goede dingen!
ik ben van plan gewoon door te trainen in de vakantie... maar ik moet nog wel ff kijken hoe ik dat met eten doe,.. ik denk dat ik de schade na de vakantie wel bekijk:o

ow jah, waar ook :D Veel plezier! Ennehh... niet te veel zuipeh he?

dat gaat wel lukken, morge om 10 uur ga ik:D
niet teveel, maar ook niet te weinig;)

waar gaan we trouwens allemaal naar toe?!
just curiosity :D

of als we niet op vakantie gaan, wat gaan we doen?!

waar gaan we trouwens allemaal naar toe?!
just curiosity :D

of als we niet op vakantie gaan, wat gaan we doen?!
Hmm...ik ga voor 2 weken naar Kreta:cool:

Ik ga daar wel wat BW oefeningen doen, vooral opdrukken en veel zwemmen.
Njah...we hebben all-in dus kan ik zoveel eten als ik wil 3 keer per dag..:)
Gewoon niet te veel junk nemen en dan komt het wel goed:D

whouw,1 * 80 is strong..

beste jongens en meisjes,

ik ga nu over een uur in de auto.
dan zien jullie mij voor 3 weken niet.
ik wens jullie allemaal een fijne vakantie en veel harde trainingen :D

gr Tymen

Veel plezier. ;)

Veel plezier makker! Laat ze daar eens zien van Tymen :D

Veel plezier & show it off gap! ;)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven