AndroidHealthClinic

Tymen's Logje =D

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #2.421
Fappen is goed genoeg.

Wel nice van dat spul trouwens, gewoon zomaar van je pa gehad?

stond weg te roesten bij me oom in de hal :)

eens kijken of ik een Cable plate loaded kan maken
wat kilo's erbij

squat rek maken :rolleyes:

omg, me maag begint heel raar te doen, heb net me kwark op. ik ben dus ff schieten, wellicht helpt het:D

• #2.422
nou wat begon met "omg, me maag begint heel raar te doen" is uitgelopen op een ware nachtmerrie.

ik lag om kwart over 11 op bed. en kon absoluut niet slapen > misselijk. half liggen slapen, wakker worden en zo door, tot een uur of 4. ik werd zo misselijk, ik heb een sprint naar de wc getrokken en heb mijn kwark daar even over dezelfde weg als het naar binnen ging naar buiten gegooit. inclusief mijn avondmaal (spagettie).
paar happen water, en het bed weer in, luchtte op.
nog 5 minuten later begon dezelfde ellende weer. misselijk! als ik op me rug ging liggen met mijn hoofd naar rechts ging het het beste. maar na een half uur toch weer zo misselijk dat ik naar de wc mocht sprinten, al kokhalzende :mad:. weinig uit te kotsen maar oke. ik dus naar beneden en Iberogast (homeopatisch) ik genomen met een glas water. hielp geen ruk. uurtje later. ik wil nog sprinten naar de wc, maar het mocht niet meer baten. naast me bed komt nu ook al het water eruit. ik ben ten einde raad. ik heb mezelf maar een kopje thee gezet.
maar **** it ik moet naar stage voor dat gesprek :(. dus ik denk dat ik eerst mn baas bel dat ik alleen voor het gesprek kom en dan weer naar huis ga. want wat een ****ing dramatische nacht Bah!

lang verhaal i know, maar ik vind het altijd fijn om zoiets te delen :)

Bale Tijm, sterkte ermee! ;)

Lijkt me sterk dat de almachtige kwark zoiets veroorzaakt.. ;)

• #2.426
Lijkt me sterk dat de almachtige kwark zoiets veroorzaakt.. ;)

heb je een punt.

nou ik had 1,5 kopje thee en half beschuitje op, met de nadruk op had. want het ligt alweer in de wc :mad: had net daarvoor een diclofinac geslikt tegen de buikpijn :fuu:

ik heb me sinds tijden niet zooo slecht gevoeld :mad:
me pa had vorige week buikgriep. dus ik gok daar nu op. desalniettemin, is het verschrikkelijk kudt.

K*t man, Beterschap!

Is het eindelijk bijna weekend, krijg je zoiets...

Wow dat is k*t man, maar hou je vloeibare voeding wel binnen? anders zou ik ff flink wat blenderen :(

Misschien vezelrijkvoedsel, denk dat je dat eerder binnen houdt.

Tarwezemelen ;)

• #2.432
K*t man, Beterschap!

Is het eindelijk bijna weekend, krijg je zoiets...

dankje, dat het weekend word dat boeit me niet zoveel, maar ik heb/had vandaag ook gesprek op stage, waar ik weg zou gaan!

Wow dat is k*t man, maar hou je vloeibare voeding wel binnen? anders zou ik ff flink wat blenderen :(

niks, nog geen water kan ik verdragen, echt pure woede

Zelfs thee ligt al in de wc, denk niet dat 'm dat gaat worden dus..

t rook wel lekker naar thee met beschuit:)

Misschien vezelrijkvoedsel, denk dat je dat eerder binnen houdt.

wat brinta proberen dan maar???

Boterham o.i.d.

Het zal niet aan de kwark liggen denk ik. Als je pa onlangs buikgriep heeft gehad, vrees ik dat je hetzelfde zal moeten uitzitten. Al hoop ik van niet natuurlijk!

misschien moet je wat je uitspuwt in een emmer spuwen, en daarna weer opeten?

beterschap kerel! hoelaat moet je op stage zijn?

gewoon even uitzieken, **** je dieet iig vandaag :) get healthy bro

Omg, die k*tbacterien ook!
Ik haat die beesten.

• #2.439

Het zal niet aan de kwark liggen denk ik. Als je pa onlangs buikgriep heeft gehad, vrees ik dat je hetzelfde zal moeten uitzitten. Al hoop ik van niet natuurlijk!

gewoon even uitzieken, **** je dieet iig vandaag :) get healthy bro

Omg, die k*tbacterien ook!
Ik haat die beesten.

misschien moet je wat je uitspuwt in een emmer spuwen, en daarna weer opeten?

beterschap kerel! hoelaat moet je op stage zijn?

Gatverdamme, ransig mannetje!

ik heb net een goede 3 uurtjes geslapen :) gelukkig. de buikpijnen zijn minder, en zo ook het misselijke gevoel.

wellicht dat heeft opnieuw begint zodra ik wat naar binnen schuif :rolleyes:

thanx bro's voor al het beterschap dat jullie me wensen :D

ik ga denk ik wel naar mijn afspraak op stage, die is om 3 uur en mijn muttie gaat rijden :heart:

Beterschap & succes gozert.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven