nou wat begon met "omg, me maag begint heel raar te doen" is uitgelopen op een ware nachtmerrie.
ik lag om kwart over 11 op bed. en kon absoluut niet slapen > misselijk. half liggen slapen, wakker worden en zo door, tot een uur of 4. ik werd zo misselijk, ik heb een sprint naar de wc getrokken en heb mijn kwark daar even over dezelfde weg als het naar binnen ging naar buiten gegooit. inclusief mijn avondmaal (spagettie).
paar happen water, en het bed weer in, luchtte op.
nog 5 minuten later begon dezelfde ellende weer. misselijk! als ik op me rug ging liggen met mijn hoofd naar rechts ging het het beste. maar na een half uur toch weer zo misselijk dat ik naar de wc mocht sprinten, al kokhalzende

. weinig uit te kotsen maar oke. ik dus naar beneden en Iberogast (homeopatisch) ik genomen met een glas water. hielp geen ruk. uurtje later. ik wil nog sprinten naar de wc, maar het mocht niet meer baten. naast me bed komt nu ook al het water eruit. ik ben ten einde raad. ik heb mezelf maar een kopje thee gezet.
maar **** it ik moet naar stage voor dat gesprek

. dus ik denk dat ik eerst mn baas bel dat ik alleen voor het gesprek kom en dan weer naar huis ga. want wat een ****ing dramatische nacht Bah!
lang verhaal i know, maar ik vind het altijd fijn om zoiets te delen