- Waardering
- 1.465
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 80kg
- Vetpercentage
- 9%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

ik wou daar wegh 
Zo, het zit je niet mee vandaag! nou nogmaals sterkte, en ach.. misschien maar beter dat je niet bij zo'n lul stage loopt!![]()

ik voel me nu net een anorexia patientje
(no offence).
weltrusten buffelsHmmm..ik denk dat je niet weet hoe een anorexia patientje zich voelt op 1 cherry tomaat 4 uur wandelen en shit...dag in dag uit...ziek was niet geplant. maar stage kwijt welik wou daar wegh
nee idd. ik had een gesprek op niveau verwacht maarja... aan mijn stagebegeleider had ik ook niet veel want die gaf mij bijna nihil back up
ik ga dadelijk eenz brinta proberen want ik sterf van de hongerik voel me nu net een anorexia patientje
(no offence).

Hmmm..ik denk dat je niet weet hoe een anorexia patientje zich voelt op 1 cherry tomaat 4 uur wandelen en shit...dag in dag uit...
Maar begrijp wat je bedoeld..![]()

Wees niet bang, is gewoon vocht wat je kwijt bent (in geval je bang was massa kwijt te zijn)
8x70kg BOR noem jij geen succes?
Alsnog een leuke training neer gezet, en gelukkig hou je nu ook wat voeding binnen!![]()
.

Wees niet bang, is gewoon vocht wat je kwijt bent (in geval je bang was massa kwijt te zijn)
Geen wonder na een tijd alles eruit gooien en weinig eten.. geloof me als je beter bent vliegt er zo weer 3 á 4 kilo aan!

70kg bors nice hoor, kracht heb je dan in je rug zeg voor een 70kg dudekeep it rocking
hoeveel doe je normaal clean and presses dan?