Fitness Seller

Tymen's Logje =D

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
je moeder is lievv

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.443
nou tot nu toe houd ik alles binnen, voel me alleen nog wel verrot!

stagegesprek was nogal rampzalig. het kwam er op neer dat ik een debiel ben en beter bij Presikhaaf kon gaan werken later.... daarnaast vond hij onbeschoft dat ik naar mijn loon vroeg van de uren die ik gemaakt heb.

bah echt verschrikkelijk om te merken dat het niveau van een volwassen man zo laag ligt! maandag kan ik de sleutel inleveren en krijg ik alsnog mijn loon. daarna ga ik gelijk door naar school voor een nieuwe stage plek.

WTF...ziek en ook nog je stage kwijt:eek:

Zo, het zit je niet mee vandaag! nou nogmaals sterkte, en ach.. misschien maar beter dat je niet bij zo'n lul stage loopt! ;)

• #2.446
WTF...ziek en ook nog je stage kwijt:eek:

ziek was niet geplant. maar stage kwijt wel :D ik wou daar wegh :rolleyes:

Zo, het zit je niet mee vandaag! nou nogmaals sterkte, en ach.. misschien maar beter dat je niet bij zo'n lul stage loopt! ;)

nee idd. ik had een gesprek op niveau verwacht maarja... aan mijn stagebegeleider had ik ook niet veel want die gaf mij bijna nihil back up :mad:

ik ga dadelijk eenz brinta proberen want ik sterf van de honger :roflol: ik voel me nu net een anorexia patientje :sad: (no offence).

• #2.447
zoo de brinta + melk viel goed (0,25 brinta + 0,3 l melk) even bewust half volle melk genomen, vetten willen nog wel eens braakneigingen aanzetten.
heb in de tussen tijd nog wat soep gedronken. nu net water met paracetamol (2 stuk), vit c en 10 mg melatonine genomen:D

ik voel me al stukken beter dan vanmorgen ;) weltrusten buffels

Herstelse ;)

ziek was niet geplant. maar stage kwijt wel :D ik wou daar wegh :rolleyes:

nee idd. ik had een gesprek op niveau verwacht maarja... aan mijn stagebegeleider had ik ook niet veel want die gaf mij bijna nihil back up :mad:

ik ga dadelijk eenz brinta proberen want ik sterf van de honger :roflol: ik voel me nu net een anorexia patientje :sad: (no offence).
Hmmm..ik denk dat je niet weet hoe een anorexia patientje zich voelt op 1 cherry tomaat 4 uur wandelen en shit...dag in dag uit...:o

Maar begrijp wat je bedoeld..;)

• #2.450
Hmmm..ik denk dat je niet weet hoe een anorexia patientje zich voelt op 1 cherry tomaat 4 uur wandelen en shit...dag in dag uit...:o

Maar begrijp wat je bedoeld..;)

moet ik de "no offence" dik drukken???
als je begrijpt wat ik bedoel?

ik weet van je situatie af, daarom heb ik heel doel bewust dat erbij gezet :)

en om in te gaan op je vraag, nee dat weet ik niet, en dat wil ik liever zo houden .

NO OFFENCE

OT:
ik heb vannacht goed doorgeslapen. voel me nu weer redelijk goed. ik ga dadelijk gewoon brinta en melk naar binnen slurpen (niet zo veel als normaal). daarna ga ik werken als het goed is :rolleyes:

Laatst bewerkt:
awesome, werken op zaterdag!

• #2.452
awesome, werken op zaterdag!

ermm not... die knuppel nam zn tel weer niet op en toen was het zo laat dat het niet meer hoefde -.-'

dan maar trainen > geen succes. was ook wel te voorspellen

bor
15*20
10*40
10*60
8*70

lat pull
10*70
10*80

chin up
10*bw

het had echt geen zin. ik wou in eerste instantie een deload er van maken, maar deloaden is niet voor mij aanbesteed.

69,2 :sad:

8x70kg BOR noem jij geen succes? :hamer:

Alsnog een leuke training neer gezet, en gelukkig hou je nu ook wat voeding binnen! ;)

Wees niet bang, is gewoon vocht wat je kwijt bent (in geval je bang was massa kwijt te zijn)

• #2.456
8x70kg BOR noem jij geen succes? :hamer:

Alsnog een leuke training neer gezet, en gelukkig hou je nu ook wat voeding binnen! ;)

ze waren wel clean en goed diep :$. en stiekem clean & presses tussen door gedaan. omdat ik gewoon zwaar aan het zuigen was, faalde ik al op de 70 k :o.
een keer er echt voor gaan bij een beentraining

ja gelukkig wel, wat een ellende gister :o

ik eet nog niet de helft van wat ik normaal eet. hoop maandag weer mn dieet op te kunnen pakken :D

---------- Toegevoegd om 13:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:07 ----------

Wees niet bang, is gewoon vocht wat je kwijt bent (in geval je bang was massa kwijt te zijn)

nee massa viel je niet zo snel. maar ik ben zo gefocussed op mn bw.

Geen wonder na een tijd alles eruit gooien en weinig eten.. geloof me als je beter bent vliegt er zo weer 3 á 4 kilo aan!

nu weer opbouwen en maandag weer eraan :D
ik had net een beker (0,3l) melk op, mijn maag protesteerde wel.

70kg bors nice hoor, kracht heb je dan in je rug zeg voor een 70kg dude :) keep it rocking
hoeveel doe je normaal clean and presses dan?

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven