XXL Nutrition

Tymen's Logje =D

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
ik doe ''nooit'' clean-presses is 't eigenlijk wel aan te raden voor bb'ers?

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.462
ik doe ''nooit'' clean-presses is 't eigenlijk wel aan te raden voor bb'ers?

ik denk het niet. maar ik vind het een bijzonder leuke oefening :) heel veel olympische lifts spreken mij aan.

kom net een verjaardag af. het liep uit omdat het weer bijzonder kudt is...
de hele avond alleen cassis gedronken.

• #2.463
nog een keer een poging gedaan :)

de 70 lukte nu wel overtuigend alleen de 75 ging niet helemaal goed :rolleyes: ik kwam niet onder de Bar en hij viel dus van 1,5 meter hoog zo naar beneden, wat een klapper :roflol: ik had gelijk alle aandacht :D

ik had benen op het schema, maar op de fiets merkte ik al dat ik niet fit genoeg was voor zo een zware training. ik had de 5*5*100 in gedachte. dus dan maar armen en schouders.

DB shouders press
15*14
10*18
5*22

side raise
10*8 (nice and clean)
10*10 (iets minder clean)
10*12 (nog minder clean, maar geen gegooi)
10*14 (gegooi :))

front raise
2*10*8

bar push down (2 katrollen)
10*60
10*70
10*70

skull crusher
3*10*30

lying DB ext
15*16
10*22

DB curl
10*10
10*12
8*14 (wat een verschil met als ik ze na de rug pak :o)

cable hammer curl (2 katrollen)
2*10*40

en toen nog zoveel concentration curls tot dat ik mn bicep niet meer flexxen kon :)
eerst met de 8k curlen met de ene hand tot je niet meer kon, en dan met de andere, totdat je de 8 niet meer haalde> 5k repeat > 2 kilo :o

nog wat anders,
vandaag weer naar school om wat af te spreken over een nieuwe stage plek. is die kerel er gvd niet -.-'
krijg ik mail als ik thuis kom: de ene stage ging niet door, en bij de andere stage kon ik pas over 2 weken beginnen. dus nu heb ik 2 weken geen stage geen school :D

Ziet er netjes uit.
Maarre wat is dat voor een :gay: piramide-shit die je hier aan het doen bent? Zonder dat gedoe zat er ws. zeker meer reps in op de hogere gewichten.

• #2.465
Ziet er netjes uit.
Maarre wat is dat voor een :gay: piramide-shit die je hier aan het doen bent? Zonder dat gedoe zat er ws. zeker meer reps in op de hogere gewichten.

ik had al heel lang geen armen training gedaan, dus het was niet echt een doordachte training :rolleyes:. vanaf volgende week stap ik denk ik weer in het schema van: borst-bi-schouders, rug-tri, benen. met 2 of 3 compounds die ik op 5*5 doe.

Hm 5x5, erg lekkah.

Hoezo? Toch lekker bezig geweest? ;)

Hehe ecto's zoals ik & tymen hebben gewoon die extra prikkels nodig, topsets na voorvermoeiing doen het hem niet bij ons ;)

---------- Toegevoegd om 22:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:29 ----------

Hoezo? Toch lekker bezig geweest? ;)

Hehe ecto's zoals ik & tymen hebben gewoon die extra prikkels nodig, topsets na voorvermoeiing doen het hem niet bij ons ;)

• #2.470

---------- Toegevoegd om 22:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:29 ----------

ja lekker dubbel op.

ja lekker dubbel op.

:D

Sorryx2

37cm gunz! nice dude!
waar train je eigenlijk ergens? :)

• #2.474
37cm gunz! nice dude!
waar train je eigenlijk ergens? :)

ik wil ook naar die 40+ers!!!:cool:

in Lobith. bij Physique (healtcentre -.-') schaamte. maaaar desalniettemin wel lekker trainen daar, als ik alleen ben. want er lopen 2 figuren daar rond.... och och och....

DB's tot 40 k
smith
flat BP
incline BP
cross cables
cables (pleur aan grips)
lat pull
leg curl-ext
arm curl-ext
chest press
rowmachine
losse bankjes
genoeg kilo's
ab crunch machine
legpress

en ik vergeet vast nog wat dingen.

ik heb wel een beetje krom gemeten dus er kan wel een cm hier of daar niet kloppen, ik meet het deze week nog wel een keer na met een echt meetlint, van de Gamma :cool:

armen: 36,5
borst/rug: 105
taille: 75
benen 57,5
kuiten 36,5 :o
schouder omtrek: 114,5
onder arm: 32,5

keun, òf ik heb heel krom en oneerlijk gemeten, maaruhhh. :grinny:

armen: 36,5
borst/rug: 105
taille: 75
benen 57,5
kuiten 36,5 :o
schouder omtrek: 114,5
onder arm: 32,5

keun, òf ik heb heel krom en oneerlijk gemeten, maaruhhh. :grinny:
NOOH!
ik geloof dat ik borst ook nog meer eens opnieuw doe en dan niet ontspannen, heb 96cm ontspannen.
me taille is iets groter 78cm, heb ook grotere billetjes :$, me benen zijn door een of andere reden kleiner:( kuiten dwarven overigens jouwne, en de reden dat je onderarmen 0,5cm dikker zijn is omdat je ouder ben dus al langer fapt als mij, en ik fap zelden, ik spaar me test altijd:thumbup:

conclusie; je hebt krom gemeten, of me vriendin heeft krom gemeten..
btw, opgepompt of kalt?

Mooie training hoor, en flinke afmetingen voor jou lengte/gewicht. Hoe staat het eigenlijk met je gewicht? hoeveel massa heb je er al aangeplakt afgelopen tijd? ;)

nice stats dude! mooi dat de db's bij jou wel tot 40 gaan :P maar jij hebt geen squatrek dus? :P

• #2.478
NOOH!
ik geloof dat ik borst ook nog meer eens opnieuw doe en dan niet ontspannen, heb 96cm ontspannen.
me taille is iets groter 78cm, heb ook grotere billetjes :$, me benen zijn door een of andere reden kleiner:( kuiten dwarven overigens jouwne, en de reden dat je onderarmen 0,5cm dikker zijn is omdat je ouder ben dus al langer fapt als mij, en ik fap zelden, ik spaar me test altijd:thumbup:

conclusie; je hebt krom gemeten, of me vriendin heeft krom gemeten..
btw, opgepompt of kalt?

armen ware inmiddels weer koud. ja dat fappen doet het hem :D

aah ik had me borst/rug licht aangespannen.
ik heb smalle taille, heb ik niks voor hoven doen.

kuiten :sad:

Mooie training hoor, en flinke afmetingen voor jou lengte/gewicht. Hoe staat het eigenlijk met je gewicht? hoeveel massa heb je er al aangeplakt afgelopen tijd? ;)

thanx Jaap. nou ik hoop vandaag weer een beetje de draad op te pakken. gister gewogen, stond nog op de 69 kilo :(
in de kleine 1,5 jaar trainings tijd iets van 12 kilo???
vooraf 58 kilo > 70/71

nice stats dude! mooi dat de db's bij jou wel tot 40 gaan :P maar jij hebt geen squatrek dus? :P

dankje Cas
dat is wel handig, al raak ik de 40ers niet vaak aan, alleen met shrugs.
nee geen squatrek :( maar ik squat los vanuit de incline press

Lekkere maatjes hoor....RAWWWRRR

armen ware inmiddels weer koud. ja dat fappen doet het hem :D

aah ik had me borst/rug licht aangespannen.
ik heb smalle taille, heb ik niks voor hoven doen.

kuiten :sad:
njah mijne taille is niet veel groter, smalle tailles FTW:D

afgelopen zomer had ik ook geen kuiten, als je ze gewoon goed aanpakt groeien die krengen wel, als je niet zo'n erge spierpijn in je kuiten hebt als mij na je trainingen zou ik aanraden ze 2x in de week te trainen.
ik vind het heerlijk als me me kuiten op rug dag(TODAY!) aanpak, maar als ik dan standing-calve raises doe voel ik het toch wat steken in me onderug door dl/rackpulls enzo.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven