- Waardering
- 1.465
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 80kg
- Vetpercentage
- 9%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik doe ''nooit'' clean-presses is 't eigenlijk wel aan te raden voor bb'ers?
heel veel olympische lifts spreken mij aan.
ik kwam niet onder de Bar en hij viel dus van 1,5 meter hoog zo naar beneden, wat een klapper
ik had gelijk alle aandacht 
)
)

Ziet er netjes uit.
Maarre wat is dat voor eenpiramide-shit die je hier aan het doen bent? Zonder dat gedoe zat er ws. zeker meer reps in op de hogere gewichten.
. vanaf volgende week stap ik denk ik weer in het schema van: borst-bi-schouders, rug-tri, benen. met 2 of 3 compounds die ik op 5*5 doe.

Hehe ecto's zoals ik & tymen hebben gewoon die extra prikkels nodig, topsets na voorvermoeiing doen het hem niet bij ons
---------- Toegevoegd om 22:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:29 ----------
Hehe ecto's zoals ik & tymen hebben gewoon die extra prikkels nodig, topsets na voorvermoeiing doen het hem niet bij ons![]()

37cm gunz! nice dude!
waar train je eigenlijk ergens?![]()

NOOH!armen: 36,5
borst/rug: 105
taille: 75
benen 57,5
kuiten 36,5
schouder omtrek: 114,5
onder arm: 32,5
keun, òf ik heb heel krom en oneerlijk gemeten, maaruhhh.![]()
kuiten dwarven overigens jouwne, en de reden dat je onderarmen 0,5cm dikker zijn is omdat je ouder ben dus al langer fapt als mij, en ik fap zelden, ik spaar me test altijdNOOH!
ik geloof dat ik borst ook nog meer eens opnieuw doe en dan niet ontspannen, heb 96cm ontspannen.
me taille is iets groter 78cm, heb ook grotere billetjes :$, me benen zijn door een of andere reden kleinerkuiten dwarven overigens jouwne, en de reden dat je onderarmen 0,5cm dikker zijn is omdat je ouder ben dus al langer fapt als mij, en ik fap zelden, ik spaar me test altijd
conclusie; je hebt krom gemeten, of me vriendin heeft krom gemeten..
btw, opgepompt of kalt?

Mooie training hoor, en flinke afmetingen voor jou lengte/gewicht. Hoe staat het eigenlijk met je gewicht? hoeveel massa heb je er al aangeplakt afgelopen tijd?![]()

nice stats dude! mooi dat de db's bij jou wel tot 40 gaanmaar jij hebt geen squatrek dus?
![]()
maar ik squat los vanuit de incline pressnjah mijne taille is niet veel groter, smalle tailles FTWarmen ware inmiddels weer koud. ja dat fappen doet het hem
aah ik had me borst/rug licht aangespannen.
ik heb smalle taille, heb ik niks voor hoven doen.
kuiten![]()