Fitness Seller

Tymen's Logje =D

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #2.481
njah mijne taille is niet veel groter, smalle tailles FTW:D

afgelopen zomer had ik ook geen kuiten, als je ze gewoon goed aanpakt groeien die krengen wel, als je niet zo'n erge spierpijn in je kuiten hebt als mij na je trainingen zou ik aanraden ze 2x in de week te trainen.
ik vind het heerlijk als me me kuiten op rug dag(TODAY!) aanpak, maar als ik dan standing-calve raises doe voel ik het toch wat steken in me onderug door dl/rackpulls enzo.

ik pak ze meestal samen met de benen... een keer in de week :rolleyes:

misschien dat een beetje Sythol zou helpen???

steken in je onderrug =\ no good!

ik pak ze meestal samen met de benen... een keer in de week :rolleyes:

misschien dat een beetje Sythol zou helpen???

steken in je onderrug =\ no good!
ik meestal niet op benen dag, tenzij het niet anders kan.
sythol should do the trick! 50cm kuiten:cool:

hmm ja ik denk omdat me onderug al belast is en daarna nog een 90-130kg op me traps/schouders drukken.

• #2.483
ik heb vandaag gezondigd :)

broodje döner (wel met kipvlees)
een eisje :) (1 bol chocola, hazelnoot, citroen)

en visjes gekocht voor mn aqua :)

vanaaf geen getrain. ik wil die 5*5*100 op de squat doen. en voel me daar nog niet fit genoeg voor.

Haha nice, gewoon naar je lichaam luisteren morgen weer een dag:cool:.
Wat voor aquarium heb je trouwens? Ik heb zelf ook jarenlang een aquarium gehad:)

• #2.485
Haha nice, gewoon naar je lichaam luisteren morgen weer een dag:cool:.
Wat voor aquarium heb je trouwens? Ik heb zelf ook jarenlang een aquarium gehad:)

Welkom in mijn log jaap :)
ja lekker rustig aan doen, weer aan het dieet beginnen.
ik heb een 100*40*50 aqua :D maakt 200 liter als het goed is.
maar kampte een hele tijd met tegen slagen:
alg
ander soort alg
planten groeien niet
andere planten groeien niet
alle planten gingen kapot
alle vissen gingen dood
schimmel in lichtbak
enz enz enz

nu heb ik een tijdje helemaal niks aan het aquarium gedaan, alleen voederen, en wonder boven wonder. de water waardes zijn perfect en alles loopt goed.

het word bewoont door:
2x Diamant goerami
3x 5 streepbarbeel (over gebleven van de 10)
5x koperzalm
10x rood neus zalm (nieuw)
2x clown botia (nieuw tegen de slakken)
?x vuurgarnaal
1x algeneter
1x diamant zalm (over gebleven van de 8)

op aanvraag post ik wel even foto's en geef ik je meer info :)

Goede beenomtrek voor je lengte! Heb je ook pics van je legs?

Netjes man, ik heb zelf altijd een 80l bak gehad. Vond het altijd een erg leuk gezicht en erg leuke bezigheid. Maar had ook last van jou problemen mede omdat hij vlak bij het raam stond had ik extra veel last van alg. Maar ik wou hem persee op mijn kamer hebben en had geen andere plek:p. Ben toen helemaal gestopt nadat ik net van de witte stip af was en weer een andere ''mij onbekende'' ziekte tegenkwam waardoor de vissen 1 voor 1 dood boven kwamen drijven. Heb toen mijn bak weg gedaan en zou eigenlijk wel weer willen beginnen maar het is toch wel weer een erg dure hobby om helemaal opnieuw te beginnen spendeer ik het liever aan een squat rack en wat schijfjes:D

Niet zo bang zijn voor die squats nou, gewoon onder die stang kruipen en dan verdwijnen die mietjes-gedachten vanzelf.

5^2x100 is aardige shit overigens.

hmmm zalm!

• #2.490
Goede beenomtrek voor je lengte! Heb je ook pics van je legs?

ergens ver terug in me log :)

Netjes man, ik heb zelf altijd een 80l bak gehad. Vond het altijd een erg leuk gezicht en erg leuke bezigheid. Maar had ook last van jou problemen mede omdat hij vlak bij het raam stond had ik extra veel last van alg. Maar ik wou hem persee op mijn kamer hebben en had geen andere plek:p. Ben toen helemaal gestopt nadat ik net van de witte stip af was en weer een andere ''mij onbekende'' ziekte tegenkwam waardoor de vissen 1 voor 1 dood boven kwamen drijven. Heb toen mijn bak weg gedaan en zou eigenlijk wel weer willen beginnen maar het is toch wel weer een erg dure hobby om helemaal opnieuw te beginnen spendeer ik het liever aan een squat rack en wat schijfjes:D

ja ik denk dat deze hobby mij nu al gauw 500 euro heeft gekost :rolleyes:

Niet zo bang zijn voor die squats nou, gewoon onder die stang kruipen en dan verdwijnen die mietjes-gedachten vanzelf.

5^2x100 is aardige shit overigens.

ik wil je goed doen, dus zal ik me wel goed moeten voelen!

leuke uitdaging he :)

omg :roflol: dat word een karig hapje man :)

500 euro is uberveel kip/zalm/supps/AAS!!! omg

valt wel mee als je echt veel supps en AAS erbij wil haha

Staat je huidige trainingsschema hier ook ergens? Heb op mijn stage de eerste 30 pagina's gelezen en denk wel elke 5 weken een nieuw schema gezien. Wissel je dat nog steeds zo veel af?

haha ja ben ook enigsinds blij dat ik van die vissen af ben, al dat schoonmaken/schoonhouden was altijd een pokke werk:p

• #2.496
500 euro is uberveel kip/zalm/supps/AAS!!! omg

kloptttt :sad:

valt wel mee als je echt veel supps en AAS erbij wil haha

een goede lange kuur en je bent er :)

Staat je huidige trainingsschema hier ook ergens? Heb op mijn stage de eerste 30 pagina's gelezen en denk wel elke 5 weken een nieuw schema gezien. Wissel je dat nog steeds zo veel af?

mijn huidige schema..... hhmm ik heb een rode lijn die ik volg, maar zo nu en dan wijk ik er vanaf.

nu dat je het er over hebt, ik ga me inlezen over German Volume Schema en daarmee beginnen volgende week :D

maandag:
BP/ 15gr db press
incline BP/ incline db press
bent over cross over

bar push down
skull crushers

DB MP
Side raises
(rear delt raises)

woensdag:
chin up
deadlift
lat pull
row
face pull

DB curl
EZ curl

vrijdag:
Squat
(legpress)
leg ext
leg curl

toe press
calf raises

en voeding heb ik laatst volgens mij laatst nog gepost.

---------- Toegevoegd om 21:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:54 ----------

njah AAS + plus min. 150 euro food
ik zou zeggen terug brengen die fish!:p

haha ja ben ook enigsinds blij dat ik van die vissen af ben, al dat schoonmaken/schoonhouden was altijd een pokke werk:p

maar uit eindelijk wel super mooi in slaap vallen en wakker worden :)

ik doe wel ff fotootje maken :D

Haha oke ben benieuwt, kan anders ook via een berichtje mocht je nog bepaalde vissen gaan aanschaffen waar je vragen over hebt kan je bij mij terecht. Heb echt tientallen verschillende soorten gehad:p

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven