MuscleMeat

Tymen's Logje =D

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
sniperx doet meer squatten???
zie het als een opwarmertje voor volgende week, als je hen wel alleen doet.

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.523
sniperx doet meer squatten???
zie het als een opwarmertje voor volgende week, als je hen wel alleen doet.

ze zweerde erbij mij niet/ verwaarloosbaar geholpen te hebben... maar ik heb zoiets, als ik geen hulp nodig heb. blijf dan met je poten van die stang af!!!! :fuu:

als ik mensen spot, dan spot ik pas als ze stil hangen. en dan spot ik minimaal. ik laat hun het werk doen.

volgende week helemaal spotloos en een form van uit het boekje :)

Full skwatsz trouwens ? :eyebrow:

• #2.525

yhea buddy.

ik kon het btw niet laten om voor een set in volle overtuiging dit te brullen: Aint nothing but a peanut!... ze keken mij een beetje vreemd aan,. van wtf zei die nou xD...

en na de set deed ik een MM voor mn spotter

oke die laatste was een grapje :)

Filmpje :woot:!!!! trouwens, altijd leuk!

• #2.527
ze zweerde erbij mij niet/ verwaarloosbaar geholpen te hebben... maar ik heb zoiets, als ik geen hulp nodig heb. blijf dan met je poten van die stang af!!!! :fuu:

als ik mensen spot, dan spot ik pas als ze stil hangen. en dan spot ik minimaal. ik laat hun het werk doen.

volgende week helemaal spotloos en een form van uit het boekje :)
haha ja, ik denk dat mensen echt spijt hebben als ze mij vragen om te spotten, ik spot namenlijk bijna niet, blijf wel onder de stang stel ze kunnen het niet meer houden, maar ik laat ze zover gaan dat ze na het setje zeggen; LIGHTWEIGHT, vervolgens denken ze waarom zei ik dat:eek:
en dan antwoord ik met; WHOOOOEW! yeah buddy
en hij ??? omg waar heeft die het over:angstig:

yhea buddy.

ik kon het btw niet laten om voor een set in volle overtuiging dit te brullen: Aint nothing but a peanut!... ze keken mij een beetje vreemd aan,. van wtf zei die nou xD...

en na de set deed ik een MM voor mn spotter

oke die laatste was een grapje :)
als je toch na limbo land komt, mag je dat gerust doen hoor na je oefening ''bicep curls'', alleen kan je het zelfde terug verwachten:p
je aftrekken op foto's van SniperX, altijd leuk
check mijn log nu! sniperx topless!

• #2.531
haha ja, ik denk dat mensen echt spijt hebben als ze mij vragen om te spotten, ik spot namenlijk bijna niet, blijf wel onder de stang stel ze kunnen het niet meer houden, maar ik laat ze zover gaan dat ze na het setje zeggen; LIGHTWEIGHT, vervolgens denken ze waarom zei ik dat:eek:
en dan antwoord ik met; WHOOOOEW! yeah buddy
en hij ??? omg waar heeft die het over:angstig:

als je toch na limbo land komt, mag je dat gerust doen hoor na je oefening ''bicep curls'', alleen kan je het zelfde terug verwachten:p

check mijn log nu! sniperx topless!

spotten is spotten en geen helpen.

ik mag GVD niet eens poseren :(

*fap fap fap*

you still did it ;) gj

Lekkere training neer gezet:)

Nice training..
Spoiler gewoon omdat het kan :)

• #2.536
dat soort trainingen hou ik niet zo van. wel van dat soort vrouwen :)

Omg, zelf sniperx zet betere squats neer.

J/k, netjes dat het is gelukt, nu eens spotless voor de camera, ik ben benieuwd.

• #2.538
Omg, zelf sniperx zet betere squats neer.

J/k, netjes dat het is gelukt, nu eens spotless voor de camera, ik ben benieuwd.

de laatste set was 100 spotless maar niet clean, vond ik :mad:

die jongen zou eens moeten weten wat een impact hij heeft op zo een grote groep BB'ers :P

• #2.539
ik ga vanaf volgende week denk ik beginnen met het German volume schema.

het is echt een intens schema met een ziekelijk hoog volume.

German volume training

''If you are at a plateau in your training or would just like to try something different, you should give the "German Volume Training" method a try''

Bij German Volume Training pak je normaal een gewicht van ongeveer 60%-70% van je 1RM. 70% kan wat zwaar zijn. Je moet even uitzoeken wat voor jou het beste aanvoelt.
Ga je uit van 60% en je 1RM ligt bij de benchpress op 120 kg, dan probeer je de gehele oefening met 72 kg te drukken. Is dit op een gegeven moment toch te zwaar dan verlicht je het gewicht iets, maar niet te veel. Het moet een uitdaging blijven!

Je doet dan vervolgens 10 sets van elk 10 reps met 72 kg

Hoog volume werkt bij een aantal mensen erg goed, maar dan wel gecombineerd met non -failure training, middelzware intensiteit en hoge frequentie. German volume training is goed om spiermassa op te bouwen, maar wordt vaak verkeerd toegepast met failure etc, zodat het lichaam teveel belast wordt.

Het is het proberen waard als je op een plateau zit met een bepaalde oefening. Dus als je al iets gevorderd bent. Immers in het begin ga je toch wel snel vooruit op de meeste oefeningen 

1. Kies basisoefeningen, niet isolatie - oefeningen.
Voor de rug: roeien, voor de borst bankdrukken (plat met barbell of dumbbell), voor de benen: squat, deadlift (onderrug) en eventueel nog leg press of varianten op DL.
2. Pak 10x10 reps (of 10x9 ).
3. Je kunt supersetten met de antagonist spier (rug/borst en onderrug –billen -hamstrings / quads)
4 pas als je ook voor alle 10 sets 10hh haalt verhoog je het gewicht. Falen is niet het doel, maar de laatste 3 sets moeten moeilijk zijn.

Dag 1: borst en rug.

chinnen (10x10)
incline bankdrukken (10x10)
dumbbell rows (3x10)
incline dumbbell flyes (3x10)

Dag: 2 benen

squat (10x10)
lying leg curl (10x10)
leg extensions (3x15-20)
romanian deadlift (3x10)

Dag 3: rust

Dag 4: armen

weighted triceps dips tussen 2 bankjes(10x10)
biceps barbell curl(10x10)
liggende triceps extensions(3x10)
incline hammer curl (3x10)

Dag 5:

Kuiten
Buik
(korte training, telkens wat anders)

Dag 1 ... enz.

Dag 3 en 5 kunnen ook omgewisseld worden

Je weet ook dat je de reps anders moet uitvoeren dan je nu waarschijnlijk doet?
Dus 2 seconden concentrisch, 3 seconden excentrisch.

Heb meerdere logjes gezien met dit schema, over het algemeen waren ze er wel tevreden over.
Chins 10x10 is trouwens wel echt heeeel zwaar, krijg je dat voor elkaar denk je?

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven