- Waardering
- 1.077
- Lengte
- 1m78
ik na de leg ext en curl waggelde ik als een pinguïn naar de legpress

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

sniperx doet meer squatten
zie het als een opwarmertje voor volgende week, als je hen wel alleen doet.

en dan film ik wel dan weet ik gelijk of de form zuivere koffie is.helaas kan ik niet terug in de tijd. volgende week doe ik nog wel een keeren dan film ik wel dan weet ik gelijk of de form zuivere koffie is.

haha ja, ik denk dat mensen echt spijt hebben als ze mij vragen om te spotten, ik spot namenlijk bijna niet, blijf wel onder de stang stel ze kunnen het niet meer houden, maar ik laat ze zover gaan dat ze na het setje zeggen; LIGHTWEIGHT, vervolgens denken ze waarom zei ik datze zweerde erbij mij niet/ verwaarloosbaar geholpen te hebben... maar ik heb zoiets, als ik geen hulp nodig heb. blijf dan met je poten van die stang af!!!!
als ik mensen spot, dan spot ik pas als ze stil hangen. en dan spot ik minimaal. ik laat hun het werk doen.
volgende week helemaal spotloos en een form van uit het boekje![]()

omg waar heeft die het over
als je toch na limbo land komt, mag je dat gerust doen hoor na je oefening ''bicep curls'', alleen kan je het zelfde terug verwachtenyhea buddy.
ik kon het btw niet laten om voor een set in volle overtuiging dit te brullen: Aint nothing but a peanut!... ze keken mij een beetje vreemd aan,. van wtf zei die nou xD...
en na de set deed ik een MM voor mn spotter
oke die laatste was een grapje![]()

check mijn log nu! sniperx topless!
haha ja, ik denk dat mensen echt spijt hebben als ze mij vragen om te spotten, ik spot namenlijk bijna niet, blijf wel onder de stang stel ze kunnen het niet meer houden, maar ik laat ze zover gaan dat ze na het setje zeggen; LIGHTWEIGHT, vervolgens denken ze waarom zei ik dat
en dan antwoord ik met; WHOOOOEW! yeah buddy
en hijomg waar heeft die het over
als je toch na limbo land komt, mag je dat gerust doen hoor na je oefening ''bicep curls'', alleen kan je het zelfde terug verwachten
check mijn log nu! sniperx topless!

Omg, zelf sniperx zet betere squats neer.
J/k, netjes dat het is gelukt, nu eens spotless voor de camera, ik ben benieuwd.