MuscleMeat

Tymen's Logje =D

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #2.561
http://www.youtube.com/user/tymen16?feature=mhw4#p/f
het fillumpjuh :D

crappy kwaliteit =\

ik neem als uitgangspunt voor het bovenste gedeelte van de ROM dat ik mijn neus over stang heen kan zien in de spiegel. het onderste gedeelte van ROM neem ik het uitgangspunt dat ik net de spanning op de lats en biceps hou, om de rom zo groot mogelijk de houden maar ook de intensiteit ook zo hoog mogelijk te houden.

Laatst bewerkt:
Hard die chins man, knap.

sick chins! als ik heel kritisch moet zijn, dan echt 100% uitstrekken op het eind. sleep well

• #2.564
sick chins! als ik heel kritisch moet zijn, dan echt 100% uitstrekken op het eind. sleep well

als ik je goed begrijp, dan vind jij dat ik echt helemaal moet uitstrekken op het einde van de ROM???

verlies je wel alle spanning op je lats en biceps.

---------- Toegevoegd om 16:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:32 ----------

ik ben lightweight buddy ;)
thanx

begrijp me niet verkeerd, sick chins like i said :) ik doe het je niet na.
maar stond me iets bij van GVT van charles poliquin dat hij zei dat je echt volledig moest uitstrekken voor meeste groei stimulans, vandaar.

• #2.566
maar stond me iets bij van GVT van charles poliquin dat hij zei dat je echt volledig moest uitstrekken voor meeste groei stimulans, vandaar.

bron/link?

Zo, na wat terugscrollen door een aantal pagina's logspam ben ik weer helemaal op to date!

Ben benieuwt hoe je op de lange termijn reageert op German volume training, ik ben er altijd wel een voorstander van geweest :thumbs:

• #2.568
Zo, na wat terugscrollen door een aantal pagina's logspam ben ik weer helemaal op to date!

Ben benieuwt hoe je op de lange termijn reageert op German volume training, ik ben er altijd wel een voorstander van geweest :thumbs:

logspam hoort erbij, laten we het gezellig houden.

ik moet toegeven, het is een compleet nieuwe prikkel!

Pullups zien er gewoon goed uit :D

ik wil van alle 10 sets het filmpje zien
al duurt het 20min!
nette training tymen, chin ding ziet er ook comfortabel uit, wij hebben een kudt ding

Ik heb zelf uit mijn bronnen ook vernomen dat strekken de beste prikkels geeft (grotere rom, en het laatste stukje pak je vooral uit je lats).
Je hoeft niet de spanning eraf te halen als je gelijk doorveert, zolang je maar wel helemaal uitstrekt.

Ziet er verder zeer netjes uit overigens. Ging #10 ook zo? :p

• #2.577
Pullups zien er gewoon goed uit :D

ik wil van alle 10 sets het filmpje zien
al duurt het 20min!
nette training tymen, chin ding ziet er ook comfortabel uit, wij hebben een kudt ding

haha zolang kan me mobiel niet eens filmen :roflol:
we hebben nog een assisted chin/dip machine voor de ecto's daar :)

ik zag in eerste instantie tegen de rust tijden op, maar dat viel best wel mee. ik raakte niet echt buiten adem ofzo, of dat is super vermoeid aan de set begon.

Ik heb zelf uit mijn bronnen ook vernomen dat strekken de beste prikkels geeft (grotere rom, en het laatste stukje pak je vooral uit je lats).
Je hoeft niet de spanning eraf te halen als je gelijk doorveert, zolang je maar wel helemaal uitstrekt.

Ziet er verder zeer netjes uit overigens. Ging #10 ook zo? :p

ik zal de volgende keer helemaal uitstrekken. als ik gelijk doorveer dan ga ik slingeren...

#10 ging ook zo maar dan met een pauze van 5 sec tussen rep 7 en 8.

Ik denk zelf dat in die weken een barbell row betere resultaten oplevert dan een 10x10 chin ups aangezien je bij chin ups je niet 10 sets 100% clean kan doen.
Hiertegenover kan je met barbell rows wel goed persen op een gewicht dat je sowieso aankan en toch een uitdaging is.

Dacht ik drop deze mening ff :D

• #2.579
Ik denk zelf dat in die weken een barbell row betere resultaten oplevert dan een 10x10 chin ups aangezien je bij chin ups je niet 10 sets 100% clean kan doen.
Hiertegenover kan je met barbell rows wel goed persen op een gewicht dat je sowieso aankan en toch een uitdaging is.

Dacht ik drop deze mening ff :D

goed dat je input geeft. aan de andere kant. wellicht is het een kwestie van tijd dat ik ze wel allemaal goed doe.

en volgens mij suck ik zo hard met BB row

Bedoel je de barbell row qua gewicht? Dat maakt toch niet uit als je spiergroei wilt.
Waar ik op doelde is dat je bij de barbell row je meer kan focussen op je schouders en schouderbladen nog naar achteren trekken waardoor je je traps en rhomboids ook nog meepakt. Ik denk dat het bij 10x10 chinnen nog niet zo makkelijk gaat dat je je daarop kan focussen?

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven