AndroidHealthClinic

Tymen's Logje =D

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #2.541
Je weet ook dat je de reps anders moet uitvoeren dan je nu waarschijnlijk doet?
Dus 2 seconden concentrisch, 3 seconden excentrisch.

Heb meerdere logjes gezien met dit schema, over het algemeen waren ze er wel tevreden over.
Chins 10x10 is trouwens wel echt heeeel zwaar, krijg je dat voor elkaar denk je?

als ik ze net zo doe als konstantinogwattes :):P

ik moet het fijne er nog van lezen. ook betreft voeding.

Je gaat nu toch lekker? Lijkt me niet echt op zijn plaats om je progressie nu te verpesten met gvt. (oh en je gaat het ws ook niet leuk vinden)

• #2.543
Je verpest hiermee niet je progressie, kan best tussendoor.
Voeding hoef je niet te veranderen.

ik heb hier mijn 10x10 squat van, die ik nog steeds doe, mijn benen maken dikke gains.
heb het een poging gegeven, maar vind het totaal schema maar niets.
10x10 banken vind ik echt zwaar sucks, had ook vrij weinig spierpijn erna, wat in principe niet uitmaakt, maar daar hou ik niet van.

---------- Toegevoegd om 22:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:05 ----------

oja en dan 1 minuut rust tussen die setjes squat en je kan je weekend schudden :P ik en mijn maatje lagen te tukken na het avond eten

lijkt mij ook erg zwaar, dikke respect als je dat vol kan houden...

Je doet met dat schema echt niet meer sets als met andere workouts. Ik heb dat schema ook gedaan met op rustdagen 45 minuten joggen. Als ik het al kan (p*ssy) moet jij het zeker kunnen!

• #2.548
Je verpest hiermee niet je progressie, kan best tussendoor.
Voeding hoef je niet te veranderen.

aah das mooi.

ik heb hier mijn 10x10 squat van, die ik nog steeds doe, mijn benen maken dikke gains.
heb het een poging gegeven, maar vind het totaal schema maar niets.
10x10 banken vind ik echt zwaar sucks, had ook vrij weinig spierpijn erna, wat in principe niet uitmaakt, maar daar hou ik niet van.

---------- Toegevoegd om 22:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:05 ----------

oja en dan 1 minuut rust tussen die setjes squat en je kan je weekend schudden :P ik en mijn maatje lagen te tukken na het avond eten

ik zal het eens een go geven. ik wil het ook niet langer dan 8 weken. ik heb bijna noooooit spierpijn. bij squat heb ik volgens mij 90 rust.

lijkt mij ook erg zwaar, dikke respect als je dat vol kan houden...

ik begin eraan en zie het wel.

Je doet met dat schema echt niet meer sets als met andere workouts. Ik heb dat schema ook gedaan met op rustdagen 45 minuten joggen. Als ik het al kan (p*ssy) moet jij het zeker kunnen!

welkom in mijn log Kraft!

ik heb dat eigenlijk nooit gedacht. eens tellen hoeveel reps ik in totaal maak :)
dat lijkt mij echt killing om na zon zure been training nog eens te gaan joggen :o

ben benieuwd, vooral naar dat 10x10 chinnen

nooit spierpijn? ik heb echt keer op keer 48uur na de training een top spierpijn.

• #2.552
ben benieuwd, vooral naar dat 10x10 chinnen

weighted hoef ik het niet meer te proberen :)

nooit spierpijn? ik heb echt keer op keer 48uur na de training een top spierpijn.
bijna nooit dan :rolleyes: als ik het heb, dan is het wel 48 uur na de training.

same here, ik voel me kuiten als een mofo van eergisteren

komt wel goed schatje :)

gisteren weer gezondigd > toeter gerookt :) en om half 3 pas gaan slapen :(

• #2.554
Ze zijn nu toch wel iets groter volgens mij! Ik eis een nieuwe foto, anders geloof ik die 57.5cm niet;)

hahaha :D zo groeien wel steady :)

ik ga vandaag gewoon een begin maken met GVS (german volume Schema) ik begin met borst rug.

It's gonna be damned intense

GVT heet het trouwens :p

• #2.557
ga zo dadelijk naar de gym en dit ga ik doen:

@ 65% van 1RM

SS
50kg plat banken - 10*10 - 2030 - 90 sec rust
BW Chin up (pronated, als dat nu lukt ga ik (semi)supinated - 10*10 - 2030 - 90 sec

SS
26kg Incline DB press - 3*10 - 2030 - 60 sec rust
26kg DB Rows - 3*10 - 2030 - 60 sec

:)

Laatst bewerkt:
Dat wordt vroeg naar bed voor jou vanavond denk ik haha

Chinnen lijkt me zwaar, ben je goede chinner? Anders doe je toch bb rows?

• #2.560
Dat wordt vroeg naar bed voor jou vanavond denk ik haha

zeg dat wel :o wat een intensiteit...

Chinnen lijkt me zwaar, ben je goede chinner? Anders doe je toch bb rows?

ik ben een verschrikkelijk goede chinner :D heb zelfs een filmpje gemaakt van me 4e set :wanker:

ppffffff wat een zwaaar schema :eek:

SS:
BP
10*10*50 (was goed te doen, erg strikte form. ik telde elke rep zo> zakken: 1,2,3, omhoog: 1. zakken: 1,2,3, omhoog 2 en zo door tot 10. volgende week verhogen naar 52 of misschien zelf 55)
Chin up
10*10*bw (zoals ik al zei heb ik wide pronated grip gedaan. de eerste 4-5 sets waren erg strak met 2-3 tel negatieve rep. set 6 en 7 werden al minder, set 8 en 9 toch wel een beetje rampzalig voor mijn doen, set 10 weer erg strak maar wel op rep 7 een 3sec pauze genomen om de laatste 3 ook strik te doen.

SS:
incline DB press
3*10*22(met semi pronated grip, de handpalmen naar elkaar) zelfs dit was eigenlijk nog te zwaar. ik kakte na het eerste deel van de training echt in. ook kreeg ik last van mijn linker schouder :(
DB rows
3*10*26 (was goed te doen, wellicht volgende week verhogen. maar ook hier had ik wel last van mijn linker schouder :mad:"

conclusie:
dit schema is echt niet voor mietjes. je moet en goede mindset hebben anders word het niks. maar het is wel een leuk schema met een shitload aan p0mp!
ik ga binnenkort weer even wat dextrose halen, want dat soort er bij mij voor dat ik geen misselijk gevoel krijg en niet in kak halverwege :D

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven