- Waardering
- 2.024
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 120kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik zou voor 50mm gaan, en er een powerrack met lat optie bijnemen.. kun je ook zelf lassen maar word nooit zo mooi![]()
inderdaad 50mm daar dacht ik ook al aan, des te meer plates voor op je bb.
ik ben maar een arme student
het hoeft niet mooi, als het maar werkt.

Buffrikaan alleen wat is die enorme knobbel bij je elleboog![]()

Op die foto's zou ik je echt zwaarder schatten, misschien komt omdat je niet zo lang bent?
Goeie training heur, en zo te zien is je gym aardig voorzien van leuke apparatuur![]()
onstage zou dat een heel groot voordeel kunnen zijn
ik ben 1,75 dus valt toch wel mee 

maar het is een prima gym, alleen het hardcore niveau is bedroevend laag, net als het niveau (kennis) van de meeste instructeurs en sporters....

Precies het tegenovergestelde hier. Kleine gym met allemaal oudijzer, maar wel een hoog hardcore niveau.
Op foto 1 zou ik je wel 80kg geschat hebben, maar als ik naast je sta kijk ik over je heen ben ik bang (no offence, ik wou dat ik kleiner was)![]()
en hardcore motiveert 
80 kilo @ 5%.dat is mijn eerste doel80 kilo @ 5%.
klein zijn heeft zijn voordelen in het BB...

Absoluut man, mijn lengte vult echt totaal niet..
80kg at 5% wat is dat voor doel man... wat dacht je van 100 kg op 5%![]()
ik heb ooit zon filmpje gezien van Ed van Amsterdam.
naturel dan he. als ik ooit ga kuren. dan worden de doelstellingen denk ik wel tegen de 100 op <10%

Ja naturel kun je beter klein zijn, dan lijk je sowieso breder. Met mijn lengte moet je eerst je shirt uitrekken voordat ze zien dat je aan bodybuilding doet![]()

die bobbel heb ik ook:$ ik vind 'm bruut mijn bobbel(s).
dikke arm, komt door de p0mp!

Veel apparaten hebben een schijfopname van 50mm, dus als je later wat machine's aanschaft kun je alle 30 mm schijven weggooien. Er zijn wel apparaten voor 30 mm uiteraard, maar dat maakt je mogelijkheden wel minder. En daarnaast kun je op een 30 mm altijd een verloop zetten, een 50 mm opname kun je niet verkleinen
Veel apparaten hebben een schijfopname van 50mm, dus als je later wat machine's aanschaft kun je alle 30 mm schijven weggooien. Er zijn wel apparaten voor 30 mm uiteraard, maar dat maakt je mogelijkheden wel minder. En daarnaast kun je op een 30 mm altijd een verloop zetten, een 50 mm opname kun je niet verkleinen![]()