MuscleMeat

Tymen's Logje =D

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
30mm zuigt

inderdaad 50mm daar dacht ik ook al aan, des te meer plates voor op je bb.

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.603
Ik zou voor 50mm gaan, en er een powerrack met lat optie bijnemen.. kun je ook zelf lassen maar word nooit zo mooi :thumbs:

inderdaad 50mm daar dacht ik ook al aan, des te meer plates voor op je bb.

hoeveel kost een powerrack :o ik ben maar een arme student :) het hoeft niet mooi, als het maar werkt.

waarom zuigt 30 mm, en ik had al 30 mm liggen dus vandaar dat ik 30 mm heb gepakt

ik heb net ook getrained. wat een p0mp, echt ziek! mn armen leken wel 40+ers :D

90 sec rust, 2-0-3-0 ritme

SS
Dips
10*bw+20 (teveel)
5*bw+15 (toch weer te hoog)
4*10*10 (dat ging goed)
> ik had al een hele tijd niet meer gedipt, vandaar dat ik niet goed mn weight wist te kiezen. het ritme was dus ook helemaal kudt.

BB curls (ez)
10*10*25 (ook hier ging het ritme kudt. maar opzich ging het wel goed :)
> na 4 sets had ik zoveel pomp in mijn biceps dat mijn ROM gewoon steeds kleiner werd. dus bovenin gewoon ff lekker squeezen.

dus ff wat foto's voor de epic pomp. toen ik de foto's bekeek viel het mij op dat mijn schouders uit balans waren, ze zijn te klein voor mij armen. vooral de rear delts.

edit: **** vergeet ik de rest van training

60 sec rust, ritme 2-0-3-0

SS
Bar push down
3*10*60 (2 katrollen)

incline DB curl
3*10*8 (eigenlijk te licht, maar ik had verwacht dat het zwaarder zou zijn door die BB curls)

Foto0234[1].jpg

Foto0238[1].jpg

Laatst bewerkt:
Buffrikaan alleen wat is die enorme knobbel bij je elleboog :eek:

Op die foto's zou ik je echt zwaarder schatten, misschien komt omdat je niet zo lang bent?

Goeie training heur, en zo te zien is je gym aardig voorzien van leuke apparatuur :eek:

• #2.607
Op die foto's zou ik je echt zwaarder schatten, misschien komt omdat je niet zo lang bent?

Goeie training heur, en zo te zien is je gym aardig voorzien van leuke apparatuur :eek:

i know, ik hoor het al zo lang ik train. dat is natuurlijk geen slechte eigenschap :D onstage zou dat een heel groot voordeel kunnen zijn :) ik ben 1,75 dus valt toch wel mee :rolleyes:

zegtie wanneer ik thuis wil gaan trainen =\

maar het is een prima gym, alleen het hardcore niveau is bedroevend laag, net als het niveau (kennis) van de meeste instructeurs en sporters....

DB's en schijven van LifeMaxx
alles van Gym80 (kracht)
de rest (cardio) van star-trac

ze zijn erg gefocust op huisvrouwtjes, ecto's die fit willen worden, ecto's die sickpacks willen. mooie jonge vrouwen zijn uit den boze, net als buffels :(

Edit: hoe zwaar schatten jullie mij dan?

Laatst bewerkt:
maar het is een prima gym, alleen het hardcore niveau is bedroevend laag, net als het niveau (kennis) van de meeste instructeurs en sporters....

Precies het tegenovergestelde hier. Kleine gym met allemaal oudijzer, maar wel een hoog hardcore niveau.

Edit: hoe zwaar schatten jullie mij dan?

Op foto 1 zou ik je wel 80kg geschat hebben, maar als ik naast je sta kijk ik over je heen ben ik bang (no offence, ik wou dat ik kleiner was) ;)

• #2.609
Precies het tegenovergestelde hier. Kleine gym met allemaal oudijzer, maar wel een hoog hardcore niveau.

Op foto 1 zou ik je wel 80kg geschat hebben, maar als ik naast je sta kijk ik over je heen ben ik bang (no offence, ik wou dat ik kleiner was) ;)

ik heb het liever zo. wat boeit mij nou dat het er mooi uitziet :shrug:

een oude Dumbbell weegt evenveel als een nieuwe :D en hardcore motiveert :hedbang:

dat is mijn eerste doel :roflol: 80 kilo @ 5%.
klein zijn heeft zijn voordelen in het BB...

• #2.611
Absoluut man, mijn lengte vult echt totaal niet..
80kg at 5% wat is dat voor doel man... wat dacht je van 100 kg op 5% :D

ik heb ooit zon filmpje gezien van Ed van Amsterdam.

naturel dan he. als ik ooit ga kuren. dan worden de doelstellingen denk ik wel tegen de 100 op <10%

ik heb ooit zon filmpje gezien van Ed van Amsterdam.

naturel dan he. als ik ooit ga kuren. dan worden de doelstellingen denk ik wel tegen de 100 op <10%

Ja naturel kun je beter klein zijn, dan lijk je sowieso breder. Met mijn lengte moet je eerst je shirt uitrekken voordat ze zien dat je aan bodybuilding doet :sad:

die bobbel heb ik ook:$ ik vind 'm bruut mijn bobbel(s).
dikke arm, komt door de p0mp!

• #2.616
maar waarom zou ik nou voor de 50 mm moeten gaan???
Veel apparaten hebben een schijfopname van 50mm, dus als je later wat machine's aanschaft kun je alle 30 mm schijven weggooien. Er zijn wel apparaten voor 30 mm uiteraard, maar dat maakt je mogelijkheden wel minder. En daarnaast kun je op een 30 mm altijd een verloop zetten, een 50 mm opname kun je niet verkleinen :thumbdown:

• #2.618
Veel apparaten hebben een schijfopname van 50mm, dus als je later wat machine's aanschaft kun je alle 30 mm schijven weggooien. Er zijn wel apparaten voor 30 mm uiteraard, maar dat maakt je mogelijkheden wel minder. En daarnaast kun je op een 30 mm altijd een verloop zetten, een 50 mm opname kun je niet verkleinen :thumbdown:

hhmmm.... maar als ik 50 mm ga kopen. dan kan ik me 70 kilo 30 mm weg gooien :(

en 50 mm is veel duurder :o

Dat word bezuinigen op je vriendin sorrie man.

• #2.620
Dat word bezuinigen op je vriendin sorrie man.

ze wou een ring.... ik heb haar verteld dat ik al heel veel ringen heb.

sluitring, rubberring, knelring, sleutelring, maar het was allemaal niet genoeg :shrug:

ik heb trouwens wel een prachtig plein tot mijn beschikking voor van stmn trainingen wat mij erg leuk lijkt. met toe schouwers! want de lokale hang jeugd staat er ook altijd :D

http://maps.google.nl/maps?f=q&sour...6fivIGJ43yElvdp4nspWTA&cbp=12,125.52,,0,16.81

edit: met paarse bomen , **** yhea!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven