Fitness Seller

Tymen's Logje =D

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
SM training???
gvt is zieke pomp shit dus :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.624
hmmm ik ga maar eens slapen :D

tot morgen :)

• #2.625
nou opnieuw een selectie gemaakt. maar alles zoveel duurder bij 50mm.

om te beginnen???

ik wil later nog DB-halters erbij bestellen, en eventueel wat gear zodat ik Cables kan maken.
gewoon simpel met 2 katrollen, paar meter staalkabel, wat stoppers, grips.

btw. ik kan de 30mm schijven die ik nu heb laten uitboren tot 50 mm. maar dan krijg je wel een vaag gewicht :rolleyes:

Laatst bewerkt:
HAHAHA, ja idd een 20 kilo schijf word dan ineens 16,423412 ofzo wahahaha

---------- Toegevoegd om 14:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:36 ----------

maar euhh, knap setje makkert

• #2.627
HAHAHA, ja idd een 20 kilo schijf word dan ineens 16,423412 ofzo wahahaha

---------- Toegevoegd om 14:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:36 ----------

maar euhh, knap setje makkert

doe eens even berekenen dan :D
20 kilo 30mm naar 50 mm = ???

zou ik hier nog wel even vooruit kunnen?!
ik heb dus al een BP set met verstelbare beugels. daaruit squatten gaat prima. ik ken een automonteur, daar fix ik wat banden vandaan om de bar te kunnen laten vallen zonder dat er deuken in de vloer komen. ik ken een bierhandelaar, daarvan kan ik een fustje regelen voor leuke stmn trainingen. ik ken een lasser die mijn squatrek in elkaar gaat lassen, hoop ik. ik ken een metaalbewerker die gaat staat voor mij fixxen en op maar zagen, hoop ik. ja dat was het zon beetje. ohja en die lasser werkt op een werft waar ze veel ijzer zo wegflikkeren, ook flenzen.

heb je vandaag+gister een bestelling gedaan of whut?

• #2.630
Help dan!!!!

30 mm is goedkoper en heb ik al

50 mm is duurder, universeel en heb ik niks van.

don't ask me:mad:
ik wil wel bij je trainen ;)

ik dacht je zou na kirchroa komen?

doe gewoon kopen waar je zin in hebt, doe gewoon doen !

BOTS

nja jij zei dat het niet echt wat word. aangezien de sportschool geen introducés binnenlaat.
ik zei dat het wel goed zou komen..en anders kom je achterop me fiets, gaan we na een andere gym met 50kg db's.
maar je kan gerust zeggen als je niet wil hoor:roflol: ik heb het eigenlijk zowiezo druk met stage

• #2.637
doe gewoon kopen waar je zin in hebt, doe gewoon doen !

BOTS

wat heb ik daar nou aan. jij traint toch ook thuis?! wat heb jij en wat zijn je ervaringen ermee???

ik zei dat het wel goed zou komen..en anders kom je achterop me fiets, gaan we na een andere gym met 50kg db's.
maar je kan gerust zeggen als je niet wil hoor:roflol: ik heb het eigenlijk zowiezo druk met stage

oooh maar dat heb je niet gezegt :o

haha je mag ook wel gewoon toegeven dat je bang bent dat ik je keihard ga beaten:)

:cool:

• #2.639
30mm, ik vind prima! zolang ik nog geen 12x200 DL of Squat zie ik geen problemen.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven