XXL Nutrition

Tymen's Logje =D

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #2.661
O

Ondanks dat toch flink getraind hoor :thumbs:

mwa het ging.... maar zulk hoog volume vergt echt een bult energie en een enorme schoenmaat waarmee je je zelf onder je reet kan trappen.

Volgens mij is het de bedoeling dat je maar 1 oefening op 10x10 pakt?

http://www.bodybuilding.com/fun/luis13.htm

:nope:

ik zou het wel eventueel kunnen doen.

edit: Ron, je hebt nog een filmpje van me 4de set 10*80 tegoed.

lekker getraind hoor, toch nette squats dude
je kan ook als je alleen het 10x10 squatten lekker vind, die blijven doen op benen dag (doe ik zelf)

• #2.663
  • #2.664
ik word op dit moment uitermate goed in de gaten gehouden door de kat van me zus.....

maar als ik der wil aanhalen dan peert ze m.

ik durf te wedden dat je zo onder de indruk is van mijn fysiek :D

spierpijn in de benen =\

niet de meest geweldige training maar oke. ik had bij een maatje geslapen. slecht gegeten en weinig geslapen.

Squat (par)
10*5*80
10*5*70

Romanian Deadlift
10*10*70

de mindset op de squats was echt waardeloos :mad:!

leg ext.
3*10*70 (bovenin squeezen, er stond een mooie goud bruin korstje op me quads, helemaal gefrituurt :D)

leg curl
3*10*60

ik vrees dat dit schema niks voor mij is :(

Ziet er pittig uit.
Lijkt me zeker geen fijn schema imo, als ik jou was zou ik gewoon teruggaan naar een beter schema waar je gewoon voluit kan knallen.

de kat is allergisch voor ecto's:o
xje

Valt me op dat iedereen tegenwoordig super vaak ´ imo´ gebruikt, vaak verkeerd ook.
Niet erg of zo, maar gewoon opvallend

En ik leef met je mee, me benen zijn helemaal naar de t*fus, evenals me onderrug haha.

• #2.668
Ziet er pittig uit.
Lijkt me zeker geen fijn schema imo, als ik jou was zou ik gewoon teruggaan naar een beter schema waar je gewoon voluit kan knallen.

ja het is een heerlijk schema op de borst en rug, biceps en triceps. maar **** wat is dat k*t voor de benen. ik ga nog even vol proberen te houden. ik zou mezelf echt een mietje vinden als ik na een week opgaf.

de kat is allergisch voor ecto's:o
xje

ik heb nog even tijd nodig voor een nog bijdehanter antwoord te kunnen geven :o

Valt me op dat iedereen tegenwoordig super vaak ´ imo´ gebruikt, vaak verkeerd ook.

En ik leef met je mee, me benen zijn helemaal naar de t*fus, evenals me onderrug haha.

ik vind dat imo niet zo erg... jij wel? is altijd een hype geweest op DBB. de eerste dat ik het nu gebruik. is best fijn imo... x2 :D

**** it man :o ook me hams zijn naar de uien. en vooral me vastus laterale. knieen iets naar buiten je kantelt op de leg ext.

we kunne ook 't woord emo gebruiken voortaan, of vis?
vis? is tymen een gevaarlijke jongen. (vis staat voor imo)
ja het is een heerlijk schema op de borst en rug, biceps en triceps. maar **** wat is dat k*t voor de benen. ik ga nog even vol proberen te houden. ik zou mezelf echt een mietje vinden als ik na een week opgaf.
mietje!

ik heb nog even tijd nodig voor een nog bijdehanter antwoord te kunnen geven :o
neem je tijd, in die tijd dat je er over na denkt ga je fappen of zo.

ik vind dat imo niet zo erg... jij wel? is altijd een hype geweest op DBB. de eerste dat ik het nu gebruik. is best fijn imo... x2 :D

**** it man :o ook me hams zijn naar de uien. en vooral me vastus laterale. knieen iets naar buiten je kantelt op de leg ext.
vis?

What the hell means "vis"

ik post pas weer als ik een filmpje zie hihi! ( heb het gelezen )

imo is imo gewoon een normaal woord, erger me er niet aan, maar kom het imo op het moment wel erg vaak tegen.

imo geen probleem dus

• #2.673
  • #2.674
pff sinds ik geen stage en geen school meer heb is mijn dieet echt 10x niks. ik eet echt veel te weinig. en daardoor dropt ook mijn energie spiegel.
je voelt hem al aankomen, het was naar mijn mening niet echt een beste training.

SS- 90 sec rust - 203 ritme

Benchpress
10*10*55 (in de eerste 4-5 sets was het ritme nog wel goed maar daarna :()

chin up
10*10*bw (hier hetzelfde verhaal. :mad:)

SS - 60 sec rust - 203

incline DB press
3*10*20

DB row
3*10*26

ik stap denk ik weer over naar het schema wat ik eest hanteerde :) of ik wacht af hoe het gaat als het ritme en dus ook de voeding weer in orde is.

en ron ik ga nu de vid uppen.

• #2.675
thuis even tjekken, hier geen joetjoep

Ziet er goed uit Tijm, wel jammer dat je geen squatrack hebt daar... dat is een stuk makkelijker en kun je lekker tot fail gaan ;)

• #2.678
Bots nice!!!

Staat daarachter een smith? Want dan zou ik ze daarin doen...

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven