AndroidHealthClinic

Tymen's Logje =D

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #2.701
Ok leuk daar kun je wel veel mee. Alleen jammer dat je de machines van de gym dan mist heb je iets minder keuze. (waarom heb je eig voor homegym besloten financieel is gym gunstiger ws?)

Training ziet er lekker uit, PR'tje bank?

O en raak niet geintimideerd door endo's ze lijken misschien massief maar onder hun shirts zit blubber en jouw fysiek is veel beter, daarvoor hoef je geen 100+ te wegenverplaatsen. Wees blij dat je ecto bent dan zie je er al gelijk goed uit want je ziet alle spieren zitten.

ik had al een BP met verstelbare catches, goed om voorlopig ff op te skwatten en mp'en en zo. ik heb ook nog een plate loaded leg ext gevonden die erop past :cool: tja maar het meeste van die machines gebruik ik helemaal niet =\...

binnen 8 maanden haal ik het eruit. en thuis kan ik lekker naakt trainen :D hahah en fatsoenlijk skwatten.

**** yhea. :D

nja, ik vond zijn kracht erg tegenvallen, hij had moeit met 2*10*40 plat DB press :S
ecto heeft zijn voor en nadelen ik had wel iets meer meso willen zijn.

10x40 db press is best sterk hoor.

• #2.703
Pas op je woorden slapjanus!

On: bench is een PR neem ik aan?
Als je volgende keer weer gaat toppen, niet zoveel energie vernken op die setjes.
Bijv. 10x40 doen, 5x60, 1x70, 1x90

Gewoon zorgen dat je warm bent en explosieve reps hebt gedaan, dan komt het al goed.

hhhm hij pakte hem niet op de multi quote, dan maar zo.
jazeker! maar vraag ik een spotter, vraag ik nadrukkelijk om er niet aan te zitten als het niet nodig is. wat doet hij zit hij er telkens weer aan :mad: hij claimde alleen de stang aan te raken en niet te helpen, maar who cares als ik het zelf kan blijf dan met je poten van die stang af :fuu:

ik zal het volgende week eens zo proberen. dan zit ik weer strak op het dieet ben ik goed uitgerust en dan moet die 90 natuurlijk met 2 vingers in me neus lukken :)

Ben benieuwd of de 90 lukt als jij hem gaat doen mag ik niet achterblijven ;)

ja jong, ene goed strak voedingsschemahelpt echt wel hoor, dat maakt het verschil!

---------- Toegevoegd om 23:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:07 ----------

10x40 db press is best sterk hoor.

voor zijn size en pecks vond ik het erg tegenvallen :( ik schat hem op: 110kg 18% 1.80m

---------- Toegevoegd om 23:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:08 ----------

toen hij btw begon over buitenkant borst trainen haakte ik af =\

Ok leuk daar kun je wel veel mee. Alleen jammer dat je de machines van de gym dan mist heb je iets minder keuze. (waarom heb je eig voor homegym besloten financieel is gym gunstiger ws?)

Training ziet er lekker uit, PR'tje bank?

O en raak niet geintimideerd door endo's ze lijken misschien massief maar onder hun shirts zit blubber en jouw fysiek is veel beter, daarvoor hoef je geen 100+ te wegenverplaatsen. Wees blij dat je ecto bent dan zie je er al gelijk goed uit want je ziet alle spieren zitten.

wat heb je tegen endo's?
wij eten gappies als jouw op als ontbijt

:p

Hehe wist dat ik er dikkerdjes zouden happen (dat doen ze toch al de hele dag).

Enne naar die bank ben ik toch wel heel erg benieuwd hoe die zal gaan!

• #2.707
Hehe wist dat ik er dikkerdjes zouden happen (dat doen ze toch al de hele dag).

Enne naar die bank ben ik toch wel heel erg benieuwd hoe die zal gaan!

oohhhwww die was zooooo onder de gordel, hulde voor deze dubbelzinnige post !!!

Ik denk dat ik minder eet dan jij, en toch gain ik meer.

Die was boven de gordel die te laag zit door je afzakkende broeken ;)

haha, toch heb je maar 2% lager vetpercentage dan ik.
dus dikkerdje my ass!

En misschien moet je zelf ook eens wat meer happen, want 65kg.. dat wogen ze in Auschwitz

eddine: mijn broeken zitten behoorlijk strak want ik heb nog dezelfde als toen ik 50- woog
marvin: bedankt voor je nuttige post, met die leuke boodschap ga ik er nu een einde aan maken

(ps. geen zelfmoord, ik bedoel dat ik nu ga slapen)

Als je die broeken nu nog past, moet je je toch even achter je oor krabben.

btw: je neemt het niet persoonlijk op toch? :D

• #2.712
Ik denk dat ik minder eet dan jij, en toch gain ik meer.

Die was boven de gordel die te laag zit door je afzakkende broeken ;)

:roflol: wat moet ik hier nou mee xD

haha, toch heb je maar 2% lager vetpercentage dan ik.
dus dikkerdje my ass!

En misschien moet je zelf ook eens wat meer happen, want 65kg.. dat wogen ze in Auschwitz

we houden het graag netjes in mijn log.

HATEN IS VERLATEN

eddine: mijn broeken zitten behoorlijk strak want ik heb nog dezelfde als toen ik 50- woog
marvin: bedankt voor je nuttige post, met die leuke boodschap ga ik er nu een einde aan maken

(ps. geen zelfmoord, ik bedoel dat ik nu ga slapen)

oh oke. ik dacht die gaat zichzelf nu ophangen met een stuk visdraad :roflol: grapjuuhh :D nu is het is genoeg geweest :)

net 0,7 l melk naar binnen gegoten, en 1 mg mela mee naar boven genomen, just in case.

morgenvroeg word ik om 7 uur opgepikt =\

---------- Toegevoegd om 23:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:42 ----------

Als je die broeken nu nog past, moet je je toch even achter je oor krabben.

btw: je neemt het niet persoonlijk op toch? :D

ben ik het niet met je eens. als je gaint hoef je per definitie niet bredere taille/buik te krijgen.

Benen...

jongens jongens.
laten we vriendelijk met elkaar omgaan.

en in de jungle geldt de wet van du sterkstuh!
dus endos win.

• #2.715

jaaah oke dan. :)

jongens jongens.
laten we vriendelijk met elkaar omgaan.

en in de jungle geldt de wet van du sterkstuh!
dus endos win.

als ik naar de jungle ga verhuizen hou ik er wel rekening mee.

1. toch nog te kort geslapen, sliep pas om 12 uur en om 06:30 moest ik eruit...
2. ik heb nog steeds geen mail van FS (fitness-seller)
3. ik zit nu al 20 min op me werk/stage :fuu:

vandaag probereen mijn voeding weer wat op te krikken. eet nu nog een beetje basic zoals elk ander doet die veel eet. en dan vanaaf benen trainen

nette bestelling/training, nu kan ik ook bij jou komen trainen:thumbup:

op wat voor bedrijf zit je nu met je stage?

• #2.717
nette bestelling/training, nu kan ik ook bij jou komen trainen:thumbup:

op wat voor bedrijf zit je nu met je stage?

thnx bro :)
tuurlijk kan dat!

ik loop nu stage bij FICO. dat bedrijf is gespecialiceerd in moldind, trimming en forming machines. zit nu op de IT afdeling met de echte stereotypes IT'ers :roflol:

ze keken mij allemaal scheef aan toen ik mijn eettas laag haalde xD (10 boterhammen + 1l volle melk :))
word nog lachen als ik mijn rijst en vis meeneem :D

thnx bro :)
tuurlijk kan dat!

ik loop nu stage bij FICO. dat bedrijf is gespecialiceerd in moldind, trimming en forming machines. zit nu op de IT afdeling met de echte stereotypes IT'ers :roflol:

ze keken mij allemaal scheef aan toen ik mijn eettas laag haalde xD (10 boterhammen + 1l volle melk :))
word nog lachen als ik mijn rijst en vis meeneem :D
hihi

zegt me niks:o

eet je je rijst+vis koud?

• #2.719
hihi

zegt me niks:o

eet je je rijst+vis koud?

FICO is een dochterbedrijf van BESI. BESI is een holding met nog meer dochters: MECO, ESEC, DATACON.

zegt je wss nu nog niks :D

ja is prima te doen vind ik. al is de panga soms wat minder lekker maar oke, ill live on :)

FICO is een dochterbedrijf van BESI. BESI is een holding met nog meer dochters: MECO, ESEC, DATACON.

zegt je wss nu nog niks :D

ja is prima te doen vind ik. al is de panga soms wat minder lekker maar oke, ill live on :)
klopt:roflol:
later denk ik: oh ja!

misschien moet je als je hem koud eet, alleen met tonijn klaar maken, en als hem warm maakt met panga?

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven